حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

دومین بازی تیم حصاروئیه

 

عصر دیروز دومین بازی تدارکاتی تیم حصاروئیه جهت حضور در بازیهای جام نوروزی با نتیجه تساوی به پایان رسید. این بازی که در زمین فوتبال روستای حصاروئیه برگزار شد پس از ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه مساوی ۲-۲ به اتمام رسید. گلهای تیم حصاروئیه را سید جواد فاطمی مقدم و مجید ابراهیمی به ثمر رساندند. 

 

خبر دوم اینکه از تاریخ ۶/۱۲/۸۸ لغایت ۲۹/۱۲/۸۸ یک جام روستایی در برفه با حضور ۶ تیم شروع می شود. حصاروئیه ٬ برفه ٬شریک آباد٬اشکور ٬ محمد آباد و مهرآباد تیمهای شرکت کننده در این بازیها می باشند.( با تشکر از سید امین فاطمی مقدم)

نظرات 5 + ارسال نظر
nobody شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 18:51

جام عید چی شد؟

ذخیره شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:29

با سلام.
تیم مقابل برفه بود.

باربد جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 15:02

درود به همگی!

دست و پنجه درد نکنه که می نویسی!

من در زیر سایه یک ساختمان نشسته ام و چون آفتاب نبود و هوا بس ابری بود نتونستم زود تر بیام در بغل آفتویی همراه دیگر دوستان به گفتگو و یا تماشای این بازی بنشینم. تو خونه هم نه صدا داشتیم نه سیمای بازیگران را!شوخی
:-)


ولی از همین جا شادابی تندرستی و سبز بختی را برای همه جو و نها(حصارویی و غیر حصارویی) آرزو دارم. و امید اینکه روزی فرا رسد تا پیروزی همه جوانهای نیک اندیش و خردورز را در یک جامعه سالم ببینیم.


حسن فا طمی پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:29

با سپاس از زحمتکشان تیم و بازیکنان امیدواریم تیم اماده یی به ایام عید داشته باشیم

بازیکن چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 22:52

درود به همگی
لااقل تیم مقابل رو هم معرفی میکردید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد