حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

برنامه ریزی برای جام نوروزی

در بخش نظرات اما و اگر های جام نوروزی دوستان زیادی از روی دل سوزی و نهایت محبت و علاقه ای که به زادگاهشان دارند نظرات٬ پیشنهادات و انتقادات خود را به بحث و تبادل نظر گذاشتند هرچند عده ای در این میان ناراضی و ناراحت صفحه وبلاگ را بستند  و رفتند.اما امیدواریم که دیگر شاهد این ناراحتی ها و نگرانی ها نباشیم وقتی که اهداف جام نوروزی را دوستی ٬وحدت و همدلی بین جوان روستاهای اطراف بیان  می کنیم و مسئله برد و باخت و جوایز را بی اهمیت می شماریم این بدین معناست که حداقل بین جوانان روستای خودمان این اتحاد و همدلی وجود دارد.

دوست ندارم زمانی که نظرات شما عزیزان را می خوانم مجبور به سانسور و یا حذف ن بخشی از نظرات شما باشم اما گاهی اوقات متاسفانه نظرات مناسب نمایش نمی باشد اما در هر صورت مقصود از این مطالب این است  حالا که به گفته آقای سید حسن فاطمی جام نوروزی با تمام کمال انجام می شود بیاییم به گونه ای مناسب برنامه ریزی کنیم تا ان شاء الله در نوروز ۸۹ شاهد برگزاری هر چه باشکوه تر این مسابقات باشیم در بخش نظرات قبل یکی از دوستان نظر داده بود که کسانی که مایل به کمک مالی هستند بیایند از طریق همین سایت مبالغ کمک خود را اعلام کنند اما هیچ کس اندک صحبتی هم در این زمینه نکرد .بنده هم این حق را میدهم به حامیان اصلی کمک مالی جام نوروزی که عده ای تنها با نظرات و عقاید خود سعی در دادن پیشنهاد و انتقاد کردن می باشند اما همین که به بحث کمکهای مالی می رسیم  زبان به کام میرود و ......

اما این بار امیدواریم کسانی که مایلند هر گونه همکاری را در طول برگزاری این مسابقات داشته باشند و یا نظراتی در برنامه ریزی آن داشته باشند به شرطی که حضوری فعال و مستمر داشته باشند٬ اعلام آمادگی نمایند تا ان شاء الله با یک برنامه ریزی دقیق بتوان برگ زرین دیگری در نوروز ۸۹ به ثبت رساند.

نظرات 28 + ارسال نظر
hard work شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:38

salam . be nezare man ma be komake bazikonane sabeghe dare va pishkesvate baraye bala boredane satehe .team hasaro..vali harechand bazie az pishkesvatan ma . .. hame donbale karo zendegi hastan. vali az rahe artebati moshkele teamo hal kared goodluck guy's

تماشاچی دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 20:33

سلام بر تمام نویسندگان و تمام تلاشگران و برنامه ریزان.بعنوان تماشاچی سالهای قبل بیشنهاد دارم:۱-تعداد تیمها ۴باشد آنهم به صورت تورنمنت چهارجانبه که هم کیفیت بالا بره هم تعداد تماشاچی قطعا مورد بسند همه خواهد بود و میتوان با ادغام تیم ها هم وحدت ایجاد کرد هم کیفیت بازی ها را بالا برد۲- در نوشته هایتان بهم احترام بگذارید و نشان دهید مردمی با فرهنگ در منطقه هستید و جوانانی دارید دارای قدرت مدیریت و برنامه ریزی۳-از دوست عزیزی که خواب با حالی دیدن تشکر دارم به امید آنکه روزی ما هم دعوت اون کشک با حال باشیم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:53

سلا م میخواستم این واقعیت را بدونیم که بازیکنهای تیم خیلی هاشون از عید گذشته یکبار هم پاشون به توپ نخورده .مطلب دیگه این بازیها هدفش بردو باخت نیست پس فرهنگ پهلوانی واتحاد بین روستاها را به کم سن و سالها بیاموزیم

بازیکن دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 14:31

با عرض سلام به همه ورزش دوستان وکسب اجازه از پیشکسوتان
با توجه به انتقادات و کم لطفی خیلی از دوستان ازتیم و کادر فنی...
باید بدانید که تیم ما در جام گذشته جوانترین تیم جام بود.درست است که ما بازی با تیم مهرابادـاستبرق راباختیم اما خود قضاوت کنید تیم یکدست جوان وکم تجربه ما در برابرتیمی بازی می کرد که بازیکنانش گلچینی از بهترینهای دو یا سه تیم برتر لیگ شهر بودند.البته حضور اکثر بازیکنان تا ساعت 10 شب قبل از افتتاحیه در زمین فوتبال و تلاش انها جهت اماده سازی زمین و ان اتفاق ناگوار هم سهم زیادی در باخت ما داشتند و خیلی مسائل دیگر...
اما برای امسال با اکثر بازیکنان تا انجایی که من اطلاع دارم هماهنگ شده و در اولین فرصتی که بازیکنان اعلام حضور و امادگی نمایند تمرینات جهت اماده سازی تیم شروع میشود.
و اینجانب حقیر به عنوان اولین نفر اعلام امادگی کرده و اماده حضور در تیم و در کنار مربیان میباشم.
و از همین جا از تمام بازیکنان ودوستان با تجربه که قصد بازی و همکاری با تیم حصاروئیه را دارند دعوت به عمل میاید تا با همیاری همه ورزش دوستان تیمی منسجم بسازیم و جامی پر افتخار را برگزار کنیم . پیروز باشید

بچه پایین ده یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 16:44

منم موافقم جام نوروزی به موقش برگزار می شه بهتره که به فکر تیم باشیم و بس .
بازیکنها کی هستن ؟؟ کجا هستن ؟؟ از همین الان باید به فکر باشیم که فردا دیر است.

حسن فا طمی یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:45

درود بر اقا بهنام گل بلاخره یک نفر پیدا شد که درد تیم را بیان کند دایی بهنام با سپاس از تحلیل های زیبایتان(ادم نباید فقط حاج رضایی باشه ) در جمع بغل افتابی نشینان. خلاصه یکی پیدا شد که دست روی نقطه اصلی بگذارد چون تیم پایه جام هست دوستان هنوز پایه را درست نکردن دارن سقف می زنند. یک جلسه مذاره یکی تامین اعتبار می کنه یکی میگه پنجتا مدیر کم ششتا بذارین یکی می خواد زمین چمن کند خلاصه وو...در صورتی ما همان روز اول گفتیم امسال مشکل مالی نداریم تمام نگرانی ما تیم هست. به هر حال ممنون که حداقال یک نفر به فکر تیم هست.دایی بهنام کسی به تیم مربی تعیین نمی کند اینها بچه هایی هستند خودشون به صورت دواطلب دوست دارن به تیم خدمت کنند و اگر کسی قدرشون را نمی داند پا حساب خودشان ازان تعداد بازیکنانی که علی و امین را قبول ندارند من این سوال را دارم شما در چه زمینه ای حتی نزدیک به اینها هستید (مساوی پیش کش)که این قدر ادعا دارید شما اگر فکر می کنید بازیکن هستد چار منتظر می مانید سالی فقط دو تا نصفی بازی توی تیم حصارو کنید چرا حتی توی همین لیگ سطح پایین شهربابک جایی ندارید؟یک تعداد از ما هنوز معنی کار های افتاری را نمی دانیم راحت مذاریم پای حساب خود رای خودکامگی. اگر بازیکنی هم هست که باید بترسد بازی کند او به درد تیم نمی خورد. و کدام بازیکن خوبی بوده که سال گذشته بازی نکرده؟خلاصه امسال همین دوستان بعنوان مربی بازیکن در خدمت تیم هستند( چون به بازیکن با تجربه نیاز داریم) و یک نفر دیگر که به این جمع اضافه می شود که از تجربه مربی گری بر خودار است.خلاصه به این تعداد دوستان بگم که دنبال رفتیم کاپلو گفت گرفتار انگلیسم مورینیو هم ول کن اینتر نیست گوارد یولا هم با این پولهای که ما به مربیان تیم حصارو می دیم نمی یاد امپرا تور هم که با جهت گیری سیاسی اعتبار خودش از دست داد ما موندیم همین چند تا مربی محلی. پیروز باشید

حسن فاطمی یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 00:36

با درود به دوست داران جام نوروزی حصاروئیه باز هم زمانی به دست امد تا گپی با دوستان داشته با شیم. به این اقای خواب کشککی باید بگم هم خوا بت کشککی هست هم افکارت پشمکی(تو خا لی)اگر خواب دیدی که جام برگذار نشود خیلی در اشتباه هستی .با اینکه اختلاف سلیقه بین بچه های بر گذار کننده زیاد هست ولی مطمئن باش جام ۸۹ با زیبایهای خاص خودش در راه هست

ذوقعلی شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 14:28

با عرض ادب.
به نظر میرسد که شما دوست عزیز درست فرمودید. بنده هم موتور سوزندم . ظرفیت بنده هم انقدر ها هم که دوستان توقع دارند با لا نیست. خصوصا وقتی کار اهن سرد کوبیدن باشد.

به هر حال همانطور که در اوایل این بحث گسترده و بدون ته فوتبال دوستمان سید اعلام کردند ( بحث فوتبال و مدیریت ان را بایستی به فوتبالیست ها رها کرد). ما هم پس از کمی تلاش و این در و ان در زدن به همان نتیجه که ایشا ن فرمودند رسیدیم. کار را به کاردان رها بایستی کرد و از شعار تو خالی بدور باید ایستاد.

بایستی کمی تامل کرد شاید که دوستان به حقیقت درست میفرمایند. ما ها حرف بسیار میزنیم. این نه تنها کمکی نمیکند به قضایا بلکه در کارهای دیگران هم اخلال ایجاد میکند.

به حق که شما نیز در مورد دست اندرکاران فوتبال که زحمتها میکشند و در اخر مقصر شناخته میشوند درست میفرمائید. ایشان سزاوار تحسین میباشند که از چنین تحمل بالائی برخوردار هستند. امثال بنده هنوز کار نکرده تحمل شنیدن زخم زبان نداریم. حقا که بسیار مشکل میباشد.

با سپاس از همگی دوستان

همدم شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:46

سلام بر جوانان غیور حصارویی و ورزشکاران و حامیان ورزشی
اینجانب حقیر دیر به دیر می آم ولی سعی می کنم واقعیت بین باشم . جناب آقای مهدی قایینی ( ذوقعلی جون ) شما هم که کم آوردی ! بابا این ملت خیلی حرف می زنن شما نباید زیاد سخت بگیری . پس اونهایی که می آیند و کلی وقت و پول می گذارن و روز اختتامیه هر کی از راه می رسه به قول شما بدهکاریها و ندونم کاری و عقده های شخصی خودش رو که از روی حقارت هست به گردن همین جونا می اندازه و فقط به جاهای خوبش که می رسه می گه ماهم بودیم ! پس اونا چی بگن . شما که به قول خودت گوشه دنیا نشستی و حالا هم که قصد دعا کردن داری ! من یک پیشنهاد می دم به شما بجای دعا کردن چند تا دلار استرالیا یی بفرست که دو صد گفته چون نیم کردار نیست . و این کشک خورده در ظهر زمستان را نیز خرمایی خواهیم داد تا خرج نبات از روی دست بی بی اش برداشته شود البته خرمای ما با آب زرشک باربد پخته شده و البته من ونصیر هم آن روز داشتیم در مورد نحوه پختن هسته خرما بحث می کردیم که به خواب این عاشق کشک انرژی هسته ای تعبیر شده . برای موفقیت جوانان حصارو

ذوقعلی شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:12

سلامی دیگر
بارید جان گل گفتی و اما:
گفته اند اگر افکار و اعمال دیروزت را تکرار کنی همان نتایج دیروز را هم خواهی بدست اورد. ما به دنبال نتایج دیروز نیستیم بنابر این تغییرات در افکار و رفتارمان الزامی میباشد.

برای بوجود اوردن تغییر میتوان یکی یکی گزیده ها را امتحان کرد و نتایج را دید ولی این بهترین راه حل نیست. با هم گفتگو کردن و تجربیات و نظریات همدیگر را سبک و سنگین کردن هم میتواند بوجود اوردن تغییر را اسان تر کند.

به نظر میرسد که ماها هنوز قدم اول را نیاموخته ایم. هر زمان قدم اول کامل شود انشا الله میتوانیم افکارمان را به اعمالی مثبت تبدیل کنیم.

یا حق

باربد جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:10

درود.
ذوقعلی گرامی و همدم بغل آفتابی الکترونیکی. این کنش و واکنش ها در بیشتر جامعه ها بوده و هست و جای نگرانی نیست بلکه همانگونه که در نظرات پیشبن نوشته کرده ای نشان از پویایی یک جامعه دارد.
اگر افراد یک جامعه بتوانند با همدیگر به خوبی و درستی گفتگو کنند می توانند آن جامعه را به سوی پیشرفت در بیشتر زمینه ها سوق دهند. نیاز اساسی ما دستیابی به زیر ساختارهای فرهنگی فرهنگ اصیل کشوری است که در آن زندگی می کنیم - فرهنگ اصیل ابرانی که رد پایش را در شعر و ادبیات شاعران و نویسندگان ایران می توان پیدا کرد.

و البته هر کاری هزینه هم دارد. هزینه همین هست که من و شما و دیگران دوستان همراه دیگر پرداخت می کنند و وقت می گذارند تا با همدیگر گفتگو کنیم چراکه کار دیگری به نظر مان نیامده است.
شاید( شاید!) بتوان گفت ابن کمک فکری است . ولی بی گمان می توان این گونه گفتگو ها را تبادل اندیشه یی داست بین کسانی که دوست دارند وقت بگذارند تا بچه ها هم به هم بپیوندند و همراه و دست به دست جامعه را از این وضع که هست بهتر کنند.
از اینکه می بینم دوستان به نظرات دیگران هم اهمیت می دهند امیدوار می شویم که شاید بشود در آینده کارها را بهتر پیش ببریم همانطور که نیکو تر است.

ذوقعلی پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:46

با سلام
ما که هر جه گفتیم شما به گونه ای منفی تعبیر کردید. خوبست شما دوستان را با موفقیت هاتان رها کرده و از این گوشه دور به شما دعا کنیم. اگر شما دوستان به دعای ما هم ایراد نگیرید. بعضی افکار و اظهارات دوستان ما را به نیایش باز میدارد که خدا را شکر ما ره دیگر زدیم و از جمع دانشمندان و سخنوران و مدیران دور ماندیم.

خوبست که پیش از اینکه دعواها و بحث ها و گل های خورده و قرضهای بالا امده سالهای قبل را به گردن بنده ننداخته اید از این معرکه خود را نجات دهیم.

بعضی از دوستان مگر به همین توهین ها و زخم زبانها خود را از دیگران برتر ببینید. وگرنه دریغ از یک بحث و گفتگو و یک حرف حسابی.

به امید روزی که تنورهاتان داغ. حرفها تان حرف حساب و بحث هایتان بدون کدورت و کینه.

تا گفتاری دیگر

خواب گزار چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:01

نان کشک خوردن در زمستان و اونهم روز جمعه و بعد از یک هفته کار می چسبه ولی این خواب شما چون از روی سیری شکم و احتمالا" بغل آفتاب بوده تعبیری ندارد و فقط ((مخلسی)) ! شما را اثبات می کند که از روی دلسوزی این خواب را دیده اید که احتمالا" دلسوزی زیاد هم بخاطر پیازهای تند بوده و دیگر هیچ !!

خواننده چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:37

با دروود
آقا نصیر سوالی کردید در باره شرعیات! شما که جوان باهوشی هستید و باعث افتختار همه ما باید زودتر متوجه بشی ولی با چند خطی منظورم را باز تر بیان میکنم.
اول با نظر شما مخالفم چون مدیر همیشه باید یک نفر باشد و این جام را همیشه یک گروه مدیریت کرده و در راس امور هم یک نفر بعنوان مدیر جام افتخار آفریده.
دوم .من نگفتم تجربه بکار نمیاید بلکه من به تجربه باور دارم و موفقیت جا م را حاصل تجربه حداقل سی سال گذشته میدانم.چیزی که من را نگران میکند بیهوده دانستن زحمات و هزینه ها توسط افرادی مثل ذوغعلی که هیچ کاری نمی کنند ولی خود را صاحب نظر هم میدانند. میگن من به این کاربیهوده هزینه نمی پردازم درخواست براورد هزینه هم میدهند.!!!؟؟مینویسد دوستان با کمال میل و از روی حس همکاری و همیاری.... نمی نویس من با کما... اینها شرعیاته.... کجا شک داره؟ انجای که میگه هزینهارو تقسیم کنیم...نه دوست عزیز ما همه یک خانواده هستیم ودر خانواده هم هر کس هر چه در توانش هست برای پیشرفت کمک میکند چه مالی چه معنوی .
دوستان بیاید کار جام را به کسانی که تجربه اش را دارند و همین جام را همایت مالی و فکری کردنند بسپاریم و بفکر کاری باشیم مهمتر از ورزش.مثال خود شما میتوانی جوانان را در درس و کنکور کمک کنی و ذوقعلی هم به کلاس رایانه و.. و من هم بخوانم و افتخار کنم.
با سپاس دوستدار همه نوازنده

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:03

اقای خواب کشکی ؛ چه خواب خوبی دیدی حالا این بی بی بی انصاف تو کجا بود که ترا از ازین رویای شیرین بیدار کنه بهش بگو دیگه مزاحم خواب تو نشه

آب زرشکی چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:05

خواب کشکی جون!
چه بی بی خوبی داشتی که بهت آب نبات داده. شاید می دونسته سردیت کرده با این پتور آب کشکی که نوش جان کرد ه ای دل!

دلا رسم پهلوانی آموز:
که نه ابنست سردیش به یک آهی
وه نه آنیست گرمیش به یک آهی!
در واهی خیال ارچه یک روز نخود آشی و گرمی
در خواب روز دگر چه آب زرشکی و سردی

ولی به هر راه دمت گرم و دماغت چاق بادا. خوش بود که گفتی ما را دگر نام دادی و در بیداری چشم براه سخنان طنزت هستم

ذوقعلی سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:39

با سلام و عرض ادب
منظور بنده از اشاره به این دو نکته اینست که ما بایستی بدانیم چه مقدار هزینه برای انجام کار لازم میباشد. چقدر و کجا نیاز میباشد.برای مثال چند صد هزار یا چند میلیون در کل ما نیاز داریم و هر قلم هزینه بیان شود. بعد از این میتوانیم بدون انتشار برای مثال ذوقعلی صد تومان فلانی دویست تومان با در نظر گرفتن حاضرین و تقسیم هزینه ها مسئله مالی را حل نمائیم.

به عقیده بند خوبست اگه بتوانیم خصوصی با دوستان یک به یک صحبت کرده و امادگی ایشان را از همراهی در کمکهای مالی جوبا شویم. یا که در یک وقت از پیش تعیین شده روی اینترنت امده و زنده در اینباره گفتگو کنیم. با امکانات امروز راحت تر میشود سوء تفاهم ها را از بین برد اگر خردمندی و هوشیاری ما اوضاع را در دست داشته باشد.

از اینکه مطالب بنده گاها چندان روشن نبوده از خدمت دوستان عذر خواهی مینمایم. بیش از ده سال است که بنده به فارسی نه نوشته و نه خوانده ام . شما دوستان به بزرگواری خود ببخشید.

خواب کشکی دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 21:19

بعد از یک هفته کار اخر هفته رفتم حصارو ناهار جاتون خالی کشک کله جوش با نون کرنون خوردیم.بعد از ناهار یه خوابی امد سراغم تو خواب دیدم بر و بچه ها همه جمع شدند در تکاپو هستن برای برگزاری جام نوروزی .مسئول مالی جام جمشید یه حساب ارزی میخواست باز کنه همه به دلار کمک کرده بودند حتی ذوقعلی.سیروس میخواست از المان چمن مصنوعی بیاره. باربد یه دکه اب زرشک فروشی زده بود کنار زمین بیا و ببین.همدم و نصیر بغل افتاب نشسته بودند کنار زمین البته پشت به زمین داشتند در مورد انرژی هسته ای بحث میکردند.بهنام داشت برای داوری بازی فینال با کولینا تماس میگرفت.فرهاد برای بازی تدارکاتی از تیم مالدیو دعوت کرده بود.مارادونا با هماهنگی حسن امده برای مربیگری .یه سری ها هم داشتن تو حوض غلامرضا ماهیگیری میکردن . یه سری هم که انگشت شمار بودند بدون ادعا کار میکردند. یه سری ها هم کار می کردند بعضی وقتها هم ماهیگیری میکردند.توی همین رویاها بودم که بی بی صدام کرد گفت بیا چای نبات بخور

بهنام دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 17:43

دروود به همگی

عزیزانی که مربی واسه ی تیم انتخاب میکنید( مخصوصا آقا حسن) خواهشن کسی رو مسئول بذارین که علاوه بر تجربه و معلومات فوتبالی کسی باشه که روی بازیکن ها و اعضای تیم برش داشته باشه و بازیکن ها ازش حرف شنوی داشته باشن.
که مثه پارسال اگر بعدا تیم نتیجه نگرفت حرف درنیاد که فامیل بازی کردن و اسم فلانی رو نوشتن و فلانی که بهتر بوده اسمشو ننوشتن .
چون من از نزدیک با بعضی از بازیکن ها که بخورد دارم واسشون حرف مربی اهمیت نداره و کاره خودشون رو می کنند و اگر قرار تمرین یا کار دیگری باشه هر موقع که دوست دارن میان و کمتر هماهنگ عمل میکنند.
و واسشون مهم نیست به مربی احترام بذارن یا که چی میگه یا چی میخواد.
به عنوان مثال همگی از سید علی راضی بودن و به حرفش گوش میدادن و حساب میبردند.
اگر هم خودتون میاین که چه بهتر!!

اگر کسی واسش مهمه تا اطلاعات بیشتری بهش بدم.

اله دینی دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:35

با درود خدمت دوستان آقای به اصطلاح ذوقعلی یکجا اشاره به عدم انتشار مبالغ اهدای می کنند ، اما دوباره متذکر می شوند بیایید برآورد هزینه کنیم و آن را بین دوستان تقسیم کنیم . لطفاْ آقای ذوقعلی شما موضع خود را اعلام کنید. کمک کردن هم وظیفه نیست و قانونی نیست تنها نوعی احساس مسئولیت و ایثار می باشد آنهایی که دوست داشته باشند می توانند کمک کنند .

دوستان بهتر است نام خود را نیز بنویسند تا خدای ناکرده سوء تفاهمی پیش نیاید

بچه پایین ده یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 20:37

با توجه به اینکه بخش زیادی از کارهای عمرانی انجام شده اگر هزینه ی جوایز تیمها را در نظر نگیریم ( در مورد دادن یا ندادن و کیفیت و کمیت جوایز باید از صاحبان نظر نظر سنجی شود ) به نظر من امسال با 1 میلیون می شود هم می شود نیازهای تیم حصاروئیه را برطرف کرد و هم جام را برگزار کرد.
در مورد تعداد تیمها و زمان بندی برگزاری جاک نیز حرف و حدیث بسیار است.

Nasir Allahdini یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 19:12

درووود
یک سوال از خواننده: شرعیات در اجرای جام نوروزی چیست؟ میشه توضیح بدین؟
شما فرمودید این حرفها تجربه شده! شما باید آینده رو بر اساس علم با بهره گیری از تجربه بسازی. پس تجربه بکار می یاد.
حال منظور از این نظر(نظر مناسب/نامناسب)؟؟؟؟؟؟؟؟

خواننده یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 00:06

این برادر بسیجی شرعیات را خوب میداند ولی عمل نمیکند.این نظرات جدید نیست همش تجربه شده هست. مردم به حقیقت رسیدن اون توی شرعیات شک داره.

باربد جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:48

سال نو ترسایی شاد باد!

جمشید جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:53

با درود بر همه ورزشکاران و ورزش دوستان ؛ پیشنهاد میکنم بین تعطیلات ترم دانشجویان یک جلسه با حضور همه جوانان حصارو تشکیل شود و جهت تقسیم و تعیین کارها تصمیم گیری شود .

هم ولایتی جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:41

درود بر جوانان با غیرت و با شخصیت حصاروییه ؛ امسال نیز همچون سالهای گذشته با همت و تلاش همین جوانان جام نوروزی برگزار خواهد شد . از آنجا که مدیریت جام برای یکسال انتخاب می شود پیشنهاد من این است که مجموعه مدیریت سال قبل در یک تاریخ مشخص تشکیل جلسه بدهند و در این جلسه جهت تعیین مدیر جام نوروزی ۸۹ رای گیری شود و کارها هرچه سریعتر شروع شود . پیروز باشید .

ذوقعلی جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:34

با سلام و عرض ادب
بحث بسیار گرمی در این مورد انجام شد. به قول معروف همه عمق اب را ازمایش کردند و عده ای به دلایلی از شنا کردن صرف نظر نموده و صحنه را خالی نمودند.

نظرات برخی از دوستان بحث نشد بلکه به انها و شخصیت ایشان حمله شد. به جای سبک و سنگین کردن ایده های ایشان به بررسی مسائل دیگر پرداخته شد.

برخی از دوستان بسیار کم ظرفیت نمایانگر شدند که دیگران را بنده و مزدور خود شمرده و با بی احترامی کامل انها را مورد خطاب قرار دادند. در چنین محیطی مشکل میشود به ادامه یک بحث بطور دوستانه ادامه داد و راه حل ها را بررسی کرد.

کمک مالی یک وظیفه شرعی نیست. بلکه دوستان با کمال میل و از روی حس همکاری و همیاری حاضرند بدون عمومی کردن مبلغ کمک کنند اما بعضی از نکات بیان شده متاسفانه به بحث این موضوع به طور کامل صدمه وارد کرد.

امیدواریم اینبار بتوانیم با بوجود اوردن یک محیط دوستانه تر و محترمانه تر به بررسی این موضو ع بپردازیم.

قبلا هم عرض کردیم که بایستی یک براورد از هزینه های موجود بشود و این هزینه ها بحث و حلاجی شده و سپس بین دوستان حاضر تقسیم شود تا ببینیم سهم هر نفر از حاضرین چقدر میباشد.

در بحث گذشته برای مثال بنده عرض کردم که با میزبانی جام موافقم اما داشتن یک تیم فوتبال حداقل اماده هم مهم میباشد. بازی های تدارکاتی لازم است. هدف دوستی و دور هم بودن باشد نه به رخ کشیدن و چشم کور کردن. چرا ما در برگزاری این جام دعوت به همکاری از روستاهای همجوار نمیکنیم. بهر حال خوبست به تمامی سوالات و عقاید دوستان توجه شود. بعضی از دوستان فکر میکنند چون پول جام را دادند بنابر این مالک همه هستند و حق دارند هر چه دوست دارند بگویند و هر چه دوست دارند بکنند. !

Nasir Allahdini پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:51

دروود
به نظرم اگر مدیریت برگزاری جام به جای یک نفر، دست دو یا سه نفر باشه به طور حتم بازدهی بهتری رو مشاهده می کنیم و دیگر جای ایراد گیری برای هیچ کسی باقی نمی مونه.

به امید موفقیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد