حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

نصب بیش از ۱۰۰ کد پستی در تابستان۸۸

   

 

نظرات 7 + ارسال نظر
ذوقعلی دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 14:14

با عرض ادب
سید جان برگرد برو مطالب بنده را مروری بکن. بنگر که بنده به کسی بی احترامی نکردم. احتباجی نیست که کسی برای من فارسی را ترجمه کند که شما با چه لحنی با دوستان صحبت میکنید. بنده هم زبان فارسی را خوب میدانم. فحش و بدحرفی را هم میشناسم. شما بهتر است شخصیت خود را با چنین نوشته هائی خدچه دار نفرمائید

ما هرگز اینجا نمینویسیم که شما بیائید و به ما بی احترامی کنید. ما نظرات خود را مودبانه ابراز میکنیم. شما بهتر است این حرکت را بیاموزید که میشود انتقادات و نظرات خود را بدون حمله به شخصیت طرف و توهین به دیگران هم ابراز کرد. عقاید سیاسی و مذهبی دوستان در این امر هیچگونه ربطی ندارد که شما شخصیت بنده و نظرات سیاسی مرا مخلوط میکنی که بتوانی نظر خود را برتر جلوه دهی. شما که از شعار های بنده هراسی نداری برو و عمل خود را انجام بده و عملا به ما ها باموز که شما بهتر میدانی.

سید جان شما با چند نوشته خود فقط شخصیت خود را زیر سوال بردید. به قول یکی از بزرگان شما سعی در این داری که خود را پیل و دیگران را پشه جلوه میدهی. با اجازه شما بنده اعلام میکنم که هم پیل باش و هم پشه . ما هیچ نیستیم.

من اگر جای شما بودم خیلی دوستانه از همه دوستان که مورد حمله قرار داده ای معذرت خواهی کرده و به عنوان یک شخص محترم مسئولیت عمل خود را بر عهده میگرفتم.

یا حق

حسن فا طمی دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 00:59

با درورد به شما اقا مهدی.دوست عریز شما که طا قت چوب خوردن را ندارید چرا چوب می زنید؟پس ببین وقتی امدی راحت توهین کردی همان طور راحت جواب می گیری شما بدون اینکه مطلب را با دقت بخوانی امدی مهر تایید زدیید پای حر فهای یک ادم مشکل دار شما که میگی من دو طرف سکه را دیدم کجای دنیا دیدی اگر کسی حتی یک قدم افتخاری در کار خیری بر میداره او را خود کامه می نامند که قرن تمام شده وو..یا چطور به خود اجازه می دهید این همه زحمت و شور شوق ( باید در کتار زمین باشی از نزذیک ببینید) جوانان را کاری بیهوده جلو می دهید و راحت به شعور و اگاهی این همه خدمت گذار راحت توهین میکنید؟یا جوانهایی از حا لا دارند روز شماری میکند که جامی بپا بشود و پایی به توپ بزنند.دوست عزیز حصاروئی که ۵۰ نفر جمعیت دار جای هست برای خود نمایی یا معروف شدن؟ توی دانشگاهای دنیا خلیی چیز ها میگن ولی عمل می کنند مثل ما فقط نمی ایند حرف بزنند.اگر مشکل شخصی با من داری ان را می شود جا های دیگر حل کرد اگر با بر گذاری جام مشکل داری باید راحت حرف بزنی نه انشاه بنویسی و اگر با قسمتیهای بر گذاری جام مشکل داری(مثلا هزینه های اضافی که من هم با شما موافق هستم هم در جام ۷۸ و ۸۸ هم امسال با هزینه های اضافی مخا لف بوده و هستم و نظر خودم را داده ام ولی چندان تا ثیری نداشت) دوست عزیر وقت قهر کردن نیست من شخصا به بعضی نظرات شخص شما به عنوان تنها مخالف جام( یک دو نفر دیگه هسنتد که با من مشکل دارند) احترام قا ئلم و یکی از پیشنهاد های که دادید حتما با همکاری دوستان اجرا خواهد شد( امسال یک روز ایام عید به ورزش دو میدانی اختصاص داره هرینه و جایزه از ما طرح ابتکار از شما) خلاصه باید حسن نیت نشون بد هید پا پیش بگذارید. پیروز و پیروز گر با شید

حسن فا طمی یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 23:25

با درود به همه ورزش دوستان با عرض پوزش از دوستان که نمی توانم هر روز در این بغل افتابی مدرن شر کت کنم(بجز تعطیلات اخر هفته) لازم دا نستم گپی با بعضی دوستان داشته با شم. دایی جمشید خوشحا لم می بینم که از جمله کسانی هستی با توجه مشکلات کاری ومشکلاات و بعضی نا رفیقیهایی که در جام گذشته با شما شد امسال به عنوان اولین کسی هستی که برای بر گذاری جام اعلام امادگی می کنید جا ی بسی خوشحالیست. ما در مورد بر گذاری جام امسال مشکلات خاصی نخواهیم داشت تمام نگرانی ما تیم هست اگر شما لطفی کنید امسال در کنار مسو لیت در جام مدیریت تیم را هم قبول کنید ممنون می شویم چو ن در این وقت با قی ما نده یاید تیم را اماده کنیم (هر طور خودت می دانی اگر قرار تمرین بگذارید یا با تیم برفه تمرین کنند یا... )ویک گله هم از شما دارم اگر شما به کسی در مورد جام بد هکار هستی چرا زود تر از این خبر ندادید تا چاره ای بی یاندیشیم(و تعدادای دوستان در اینجا با من هم عقیده هستند)و هنوز هم دیر نیست اگر تا ۲۰۰و۳۰۰ هزارتو مان است پیغام من رابه یک نفر ( از طریق ایمیل مشخصات او را برایت می فرستم) بر سان بگو شما این مقدار به جام بدهکار هستید ( این قولی هست که خود او به من داده) امید وارم بتوانیم امسال مشکلات کم تری داشته باشیم .اما شما ابو القاسم جان من اگر از بی مدریتی گفتم فقط شخص خا صی بود که مخصو صا نام بردم که کسی شک نکند ما هنوز ز حمات شما را در جام گذشته فر اموش نکردیم و نخواهیم کرد(تا قبل از جام ۹۰ درصد کار ها به دوش شخص شما با ان هزینه حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان که رو دست خودتان گذاشتید و از زمان شروع جام بیشتر زحمات به دوش شما و مسعود بود)ولی کمی بد اوردیم همه چیز دست به دست هم داد تا ان همه زحمت و بر نامه زیزی که شده بود تا اندازای به هدر برود و دلیلش هم نبود یک مدیر قا طع در کنار شمابود تا حر ف اخر بزند بله این اتقاق نا گوار همه را غا فل گیر کرد و لی یادمان باشد سال ۷۴ یا ۷۵ ا تفاقی بد تر از این ۱۰ دقیقه قبل از شروع بازی مهرابد و استبرق ا فتاد که فقط همان یک بازی تعطیل شد. من تمام حرفم این است اگر کسی مسئو لیتی قبول می کند و لی به ان عمل نمی کند چرا باید پا به میدان بگذارد؟. به امید روز گاری خوش به همه دوستان

همدم یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:50

اما ! شاید !کمی دیر شده باشد روستای حصارو در حال تخلیه شدن از سکنه است و این تعداد که باقی مانده اند آخرین ها هستند . به نظر شما چرا جوانان حصارو مثل جوانان سایر روستاهای همجوار در حصاروییه ساکن نمی شوند و حاضرند در ساراب یا مهر آباد ساکن شوند ولی در حصاروییه ساکن نمی شوند ؟

ذوقعلی شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 14:57

سلام به همه
یادم هست که قبلا هم یک پلاکی کوچکتر از این روی درگاه بعضی درها نصب بود همراه با یک عدد سه چهار رقمی هم روش. جای خوشحالیست که قدمی دیگر به سوی راحتر کردن مکاتبات برداشته شده است.

یا حق

ارزیاب چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 14:23

آخه کرمانیها خیلی زغال دوست دارند.

رفیق چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 14:22

جالب اینجاست که اداره ی پست شهرستان کرمان هنوز با زغال کدپستی را بر روی درب منازل می نویسد ( کرمان !!! زغال!!!؟؟؟)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد