حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

جام نوروزی ۸۸ و اما و اگر های آن از زبان مدیر مالی آن

با سلام به همه ورزشکاران و دوستداران ورزش . همه کسانی که در دوسال گذشته در برگزاری جام نوروزی حصاروییه به هر نحوی سهیم بوده چه از نظر کمکهای نقدی و یا معنوی در قالب حمایت . تشویق . حضور در کنار زمین و . . . . و کسانی که اخبار برگزاری جام را به نحوی دنبال کرده اند همگی به روشنی می دانند که برگزاری این جام در این فاصله زمانی کوتاه و با این نظم و برنامه های ویژه فقط با تلاش و کوشش جمعی از جوانان روستای حصاروییه و البته حمایتهای مالی بدون هیچ گونه چشم داشت جمعی از همین جوانان که در شهر ها و کشور های مختلف پراکنده اند میسر نخواهد بود و البته اسامی افرادی که در سال گذشته با اهداء کمکهای نقدی ما را در برگزاری هر چه با شکوه تر جام یاری رساند ه اند در همین مقال خواهد آمد  و البته نباید نقش افرادی را که با کمکهایی دیگر این رویداد فرهنگی ورزشی را یاری رسانده اند  دست کم گرفت ولی یک نکته آزار  دهنده اینکه با توجه به کمکهای بی دریغ و ایثار گرانه نقدی خیلی از شما عزیزان   هستند افرادی که نه تنها دست یاری ندارند بلکه با گوشه و کنایه و یا نشر اکاذیب  هر از چند گاهی موجبات دلسردی و خرد شدن غرور جوانان این جمع را فراهم آوردند ولی هیچ گاه موفق نخواهند شد   .به هر حال  به قول معروف (( یک دست صدا ندارد و یا با یک گل بهار نمیشود )) . اگر چه گفتنی های بسیار وجود دارد ولی چون اولا شما همه ناگفته ها را بهتر از اینجانب می دانید و ثانیا از حوصله این متن خارج است ولی با توجه به مسئو لیتی که در سال گذشته داشتم بر خود لازم دیدم نکاتی را به استحضار همه دوستان بر سانم و لا اقل از این طریق همه شما را در جریان بعضی از مسائل قرار دهم .  امیدوارم که آقای الله دینی بدون هیچ گونه سانسور و یا حذفی آنها را در وب قرار دهد .
1- همه می دانیم که در سال 87 علاوه بر زحمات و کمکهای شما عزیزان فشار برگزاری جام روی دوش آقای تورج قاینی بود و در سال 88 آقای ابو القاسم فاطمی مقدم و مسعود قایینی نوروز بیشترین وقت را برای برگزاری جام گذاشتند . البته نباید از زحمات آقای سیروس نجفی و پیگیریهای ایشان در جهت یاری رساندن به مسئولین جام غافل بود و همچنین آقای فرهاد الله دینی .
2- با توجه به شناختی که از حامیان اصلی و پرو پا قرص این رویداد فرهنگی ورزشی که در راس آنها آقای حسن فاطمی قرار دارد  و با توجه به دوری ایشان از وطن حمایتهای بسیار زیاد وپیگیریهایی که دارد و حمایتهایی در اینجا ( جوانان حصارو )  آنهایی که فکر تعطیل شدن جام را دارند مطمئنا بیراهه می روند .
3- جام نوروزی حصاروییه با تمام کاستی هایی که دارداگر چه عمرنوین و تازه کوتاهی دارد ولی دارای پشتوانه تجربه بیست و چندساله است و همین باعث شده تا به گواه داوران اداره تربیت بدنی شهرستان منظم ترین جام شهرستان باشد و این میسر نبوده مگر با حمایتهای بی دریغ عزیزانی که هم از وقت و هم از جیب خود  خرج کرده اند تا برگ زرینی را بر افتخارات حصاروییه بیفزایند .
4- هزینه های برگزاری جام در دو سال گذشته تقریبا با توجه به مدت آن زیاد بوده ولی اگر با دیده دیگری که همانا اعتلای فرهنگ مهر و دوستی و پر کردن اوقات فراغت جوانان و آموزش و تبلیغ غلبه بر عادتهای ناروایی چون استعمال دخانیات و . . . بنگریم  این پولها حد اقل سرمایه گذاری است برای انجام امور  فوق که بسیار ناچیز است که امید وارم  در آینده ای نه چندان دور همه افراد جهت این امور عام المنفعه و البته خیر پیش قدم باشند .
5- یکی از رسوم کهن و دیرینه ما ایرانیها دید و بازدید در عید نوروز است و این رویداد علاوه بر مسایل فرهنگی ورزشی  این واقعیت را نیز در بر می گیرد که بسیاری از همین دید و بازدید ها در کنار زمین ورزشی انجام و شعف انگیز تر نیز هست .
6- با تمام مزایایی که برای برگزاری جام نوروزی قائل و معتقدم ولی ذکر این نکته را مهم  میدانم که هزینه برگزاری در سال 88 حدود دو میلیون و چند صد هزار تومان گردید ولی مبلغ اهدایی شما عزیزان و کمک بخشداری تکافوی آنها را نکرده و متاسفانه هنوز شرمنده چند نفری هستیم . پس پیشنهاد می کنم که امسال قبل از برگزاری جام باید به فکر تامین منابع مالی بود و یا اینکه جام را با صرفه و رعایت بیشتری برگزار کرد . فقط یک خواهش از آقای الله دینی دارم اینکه نظرات با نام مستعار  در این بحث چاپ نشود چون قضیه خیلی جدی است ( نمی دونم بدهکار هستی یا می خواهی بشوی ) . 

اسامی افرادی که در نوروز  88  کمکهای نقدی داشته اند :
آقایان : سید منصور . سید حسن و سید داود فاطمی مقدم -ناصر قایینی - منوچهر اسماعیلی و سعید رضایی  2 - آقای سید حسین فاطمی مقدم  3- آقای اسکندر الله دینیان ( زاهدان ) 4- آقایان دکتر فرامرز الله دینی  و محمود الله دینی ( تهران )  5- آقای خسین الله دینی ( سیرجان ) 6- آقای شعبان قایینی ( بندر عباس ) 7- آقایان : اسماعیل اسماعیلیان . دانیال قایینی -سید محسن فاطمی مقدم و اینجانب ( شهربابک ) 8- آقای ابوالقاسم فاطمی مقدم ( کرمان )  8- بخشداری محترم شهرستان  شهربابک 9- تیم های شرکت کننده
اگر نام کسی از قلم افتاده با عرض پوزش اعلام نماید تا  نام وی درج شود.  

نظرات 49 + ارسال نظر
Nasir Allahdini شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:16

همدم عزیز انتقام از کی؟
شما بیا نظرات رو به ترتیب بخون بعد هم یه آی پی بزن همراش بعدش متوجه می شی من اصلا دنبال انتقام جویی یا آتیش زیر دیگ کردن نبودم. اگر هم دوست داشتی یک ایمیل به من بزن تا بهت بگم آتیش بیار معرکه کیه. توضیح کامل رو ترجیح می دم در ایمیل بهت بگم. موفق باشی
dr.allahdini@hotmail.co.uk

Nasir Allahdini شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:12

همدم عزیز شما هم آنچنان درست نخوندی من چی نوشتم!!!

The art of asking the right questions in Life is more important than the act of solving them!

همدم جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:08

جناب آقای نصیر اله دینی ؛ اگر گفته ها و مطالب من را با دقت تمام بخوانی به این واقعیت که بعضی از افراد مثل من و شما قبل از آنکه به مفهوم مطلبی پی برده باشند در صدد انتقام جویی هستند ؛ وقتی کسی می گوید برایش مهم نیست که در کار ی شرکت کند و حاضر نیست هیچ هزینه ای را بپر دازد مطمئن باش ما هم به کمک او هیچ نیاز ی نداریم ولی ما به هیچ کس بی احترامی نخواهیم کرد ما اگر از وقت و پول خود صرف می کنیم فقط و فقط برای ایجاد اتحاد و همدلی است و این باعث غرور و افتخار هر جوان حصارویی خواهد شد و اگر کسی از این کارها غرورش شکسته می شود پس مطمئن باش که او غیر از این گروه است و بر ضد این جوانان ؛ ما جوانان حصارویی به دلایلی چون نواخته شدن سرود مقدس جمهوری اسلامی در زمین فوتبال حصارو ؛ گرد آمدن تقریبا ۵۰۰ الی ۶۰۰ نفر در روز دوم فروردین ( افتتاحیه ) و روز اختتامیه و همچنین میزبان بودن حصاروییه جهت برگزاری جام نوروزی با تمام مشکلاتش پیگیر برگزاری آن خواهیم بود .

اله دینی دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 18:30

بنده اولین کسی بودم در مورد برگزاری جام ۸۹ سوال نمودم . هدف از برگزاری جامها ارتباط و ایجاد اتحاد بین یکدیگر می باشد ، نه خدای ناکرده اختلاف و ناسزا و تهمت به یکدیگر . من پیشنهاد می کنم آنهایی که خیلی به قول معروف دو آتشه هستند و از همه چیز چه خوب وچه بد انتقاد می کنند . داوطلب شوند ، و سهمی در برزگزاری مسابقات داشته باشند. شخصاً مطمئنم نظر آنها عوض خواهد شد. شعاری در ایمنی هست حوادث غیر قابل پیش بینی می باشند . ولی یک مدیر آگاه و کاردان باید تمامی جوانب امر را مد نظر داشته تا اگر خدای نکرده حادثه و پیشامدی اتفاق افتاد بتواند مسئله را حلاجی کند . ما برای وصل کردن آمدیم نی برای فصل کردن بیایید کدورتها را کنار بگذاریم من و تو ، ما بشیم بنده قبلاً هم پیشنهاد دادم جایگاهی هرچند کوچک جهت برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه درست شود . نظر هر کس برای خودش مهم و قابل احترام می باشد . و سعی شود نظرات و انتقادات در جهت سازندگی باشد نه بر اساس خود بینی و خود ستایی . به امید آنکه بجای حسادتها و کینها تخم دوستی و محبت بکاریم . و دیگران را متهم به اعمال خلاف واقع ننماییم . به امید موفقیت همه دوستان

ذوقعلی یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:05

سلامی دیگر
جمشید عزیز ما هم همین کلام را بارها عرض کردیم. اما به نظر میرسد تنور ها هنوز همچنان یخ است و غیر از انتظار راه حلی نیست. ظرفیت تحمل نظرات مختلف هم کار اسانی نیست. به نظر میرسد گاهی اوقات دوستان ترجیج میدهند دیگران را از میدان بدر کنند تا بتوانند نظر خود را برتر جلوه دهند.

از این که بحث و گفتگو به نظر دیگران سرو صداست جالب میباشد. همانطور که عرض کردید با سلیقه های مختلف امکان گرم شدن بازار صحبت میرود نبایستی نگرانی در ماها ایجاد کند. در تبادل نظر است که همدیگر را میشناسیم به ظرفیت و طرز فکر یکدیگر پی میبریم .

در جوامع ما در گذشته چندان گفتگو بازاری نداشته است و به نظر میرسد ما ها زود بد برداشت کرده و عصبانی شده و یا از معرکه دور میشویم. اما در جوامع پیشرفته دنیا در دانشگاهای غربی ایجاد بحث های سالم و ایجاد ظرفیت یک هدف مهم میباشد.

در این اجتماع شما نظر خود را با احترام عرض میکنید. دیگران هم به نظر شما گوش میکنند و به ایشان بستگی دارد که اعلان موافقت یا مخالف با نظر شما کنند و یا که تصمیم بگیرند هیچ نظری در مورد بحث انجام شده ندهند. برای دیگران تصمیم گرفتن هم توهین به شنونده و یا شرکت کنند میباشد. هر کدام از ما حق داریم برای خودمان تصمیم بگیریم. بنابر این گفتگو بسیار موثر است اگر افراد شرکت کنند ه در ان بحث ظرفیت تحمل نظرات مخالف را داشته باشند و همچنین بتوانند بدون توهین به دیگران نظرات خود را ابراز نمایند.

یا حق

جمشید شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:22

با سلام و درود بر همه شما ؛ شاید یکی از علل و عواملی که باعث اینهمه اظهار نظر های مختلف می شود پویایی افکار شما عزیزانی باشد که به هر نحوی از روی دلسوزی اظهار نظر کرده اید و همیشه این اختلاف نظر ها بوده که باعث رشد و تعالی جوامع گردیده و گرنه در نظر بگیرید کسی بیاید و یک نظر بدهد و بقیه همه بگویند درست است اونوقت آن جامعه جامعه ای ساکن و راکد خواهد شد همیشه اختلاف نظر و اختلاف سلیقه باعث پویایی خواهد شد و در این بین کسانی هم هستند که رنجیده خاطر خواهند شد . شاید اونهایی که سال گذشته در دومین جلسه جام حضور داشتند که تعدادشون هم حدود ۱۶ یا ۱۷ نفری بودند خاطرشون باشه یکی از همین دوستان در جواب سوالی که من پرسیدم به جای جواب بدترین نوع برداشت را از مسئله کرد ولی این باعث هیچ اتفاق خاصی نشد ولی حالا اونایی که از دور نظاره گر ماجرا هستند و وقتی اوضاع بر وفق مرادشون نباشه اینقدر تبلیغات منفی می کنن چرا ؟ به قول ابوالقاسم با تمام نا رفیقیهایی که سال گذشته انجام شد جام ۸۸ با جام ۸۷ هیچ تفاوتی نداشت اگر تفاوتی بود بخاطر آن حادثه ناگوار بود و بس و این هیاهو که بعضی راه انداخته اید چیست ؟ امسال هم با همت همین جوانان جام ۸۹ را برگزار خواهیم کرد . من به نوبه خودم اعلام می کنم با توجه به مسئولیت سنگینی که در کار دارم و این را آنهایی که در ذوب خاتون آباد کار می کنند می دانند ولی با تمام توان و وقتهایی که دارم در اختیار تیم حصارو و جام نوروزی حصاروییه خواهم بود . دیروز با آقایان حسین و مهرداد الله دینی که فعلا ساکن سیرجان هستند سر همین مسئله بحث و اتفاق نظر داشتیم . بدرود

همدم شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:56

ارزیاب عزیز شما خودت را معرفی کردی ؟ و در تایید حرف بازیکن ؛ آری برادرم شما که می دانید برنامه ریزی و برگزاری یک چنین جام با شکوهی بسیار سخت و طاقت فرساست و شاید آقایان تورج قایینی و ابو القاسم فاطمی مقدم هم بخاطر همین سختیهایش پا پس کشیده اند و گرنه به قول قدیمیها << دروازه شهر رو می شه بست ولی دهان مردم رو نمی شه >> . جناب آقای ابو القاسم فاطمی مقدم شما ناراحت نباش آنهایی که به نام تیم صباح آن چنین رفتارهایی کردند که ما خود نیز ازشاهدان عینی بودیم فقط یک مشت جوان خام و بی خردند و گرنه ما تیمی به نام صباح در مسابقات جام نوروزی حصاروییه نداشتیم ؛ نام و اعتبار صباح بسیار بزرگتر از آن است که هر کسی به خود اجازه این را بدهد که تحت این عنوان باعث بهم زدن دوستی های قومی و فامیلی گردد و از همین جا اعلام می کنم ما دوستداران تیم حصارو صباح را گرامی می داریم و لی نه این تیم صباح را .

بازیکن پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 00:11

من بازیکن یکی از تیمهای روستایی جام 88 حصاروییه هستم به نظر من باتوجه به اینکه مدت طولانی است در فوتبال شهربابک بازی کرده ام وتجربه زیادی دارم درهیج کجای شهرستان مسابقاتی با این شور وحال وبا این نظم وترتیب ندیده ام و من که برای اولین بار بود دراین مسابقات شرکت می کردم انتظار چنین جام پر شور و حرارتی را نداشتم به طوریکه قید مسافرت را زدم وبااینکه تازه پایم را ازتوی گچ درآورده بودم با انگیزه زیاد تیمم را دراین مسابقات همراهی کردم هرچند که تیم ما حذف شد امابرای من خیلی خوشحال کننده بودکه دراین مسابقات حضور داشتم و من صمیمانه به دست اندرکاران این جام تبریک می گوییم . درآخرکسانی که به نحوه برگزاری این مسابقات انتقاد نابجا می کنند نمی دانند برگزار کردن یک جام چه مشکلاتی ومشقت هایی به همراه دارد وگرنه هیچ وقت اینگونه اظهار نظرنمی کردند. مسئولین برگزاری جام نوروزی شما هم ازاین گونه انتقادات ناراحت و ناامید نشویدهرچند که جای خیلی ناراحتی دارد اما آن کسانی که بایدشما هار اتحسین کنندواقعا" تحسین می کنند وتعدادشان هم خیلی زیاداست . اما در مورد حذف تیم حصاروییه باید ظرفیت شکست را هم داشت دلیلی نمی شود چون حصاروییه میزبان است باید تمام بازیهایش راببرد با توجه به اینکه پنج تیم صباح و موروییه واشکور وبرفه و سادات تیم های قدر مسابقات لیگ شهرستان هستند و ضعف حصاروییه هم نداشتن تیم درلیگ شهرستان است و نظر شخصی ام این است که بازیکنان حصاروییه در مسابقات جام نوروزی بی انگیزه و بدون اعتمادبه نفس وبی تجربه بودند ودلیلش هم این است که تیمهای دیگر بازیکنان تیماشون در سطح درجه اول ودوم فوتبال شهربابک توپ می زنند و سرشناس هم هستن ودراین زمینه گوی سبقت را ازتیم میزبان ربودند
من یه پیشنهادبه مسئولین محترم برگزاری مسابقات دارم که قبل از عید نوروزیک جام چهارجانبه در یک روستایی غیرازحصاروییه بدون تشریفات خاص برگزار نمایید تا محکی باشد برای مسابقات جام نوروزی

ارزیاب چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:54

کاش همدم جان و باربد هم خودشان را معرفی می کردند حداقل مشخص بود برای همه که این عزیزان که هستند همچنین من یه نظر دادم اگر کسی می خواد به جام کمک کنه چرا از همین جا اسمشو اعلام نمکنه مبلغ رو هم اعلام کنه میگیم آقای الله دینی اسامی رو بذاره تو وبلاگ. یک شماره حساب هم اعلام بشه. البته معلومه همتون حرف می زنین و نظر میدین اگه اینجوری باشه باید حق را به همان سید حسن داد اگر چه او را دیکتاتور می خوانید ولی مرد است و می گوید مسائل مالی جام هم حل شده است

ابوالقاسم فاطمی مقدم چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:57

درود
تا امروز چندین بار تصمیم به شرکت در این گفتگو را داشتم ولی هر بار به دلیلی منصرف شدم.
لازم به توضیح است به نظر اینجانب جام نوروزی ۸۸ آنقدر هم که بعضی از شما دوستان نوشته اید بی نظم و بی برنامه و بی مدیریت نبود ای کاش دوستانی که این عقیده را دارند با دلیل و برهان کافی آن را بیان می کردند تا اگر سوئ تفاهمی بوده رفع گردد و اگر هم نقصی بوده ( که حتما بوده) در رفع آن اقدام شود و چرا که نظر دادن به طور کلی و خراب کردن زحمات دیگران کار سختی نیست.
یکی از مشکلات من و جمعی دیگر از دوستان که از نزدیک دستی بر آتش داشتیم مقایسه ی لحظه به لحظه ی جام ۸۸ با جام ۸۷ بود در صورتی که شرایط تحمیل شده بسیار متفاوت بود و توقع ایجاد شده بسیار بیشتر.
از جمله بودجه ی مالی جام ۸۸ نسبت به سال پیش از آن کاهش چشم گیری داشت و رخداد ناگواری که چند روز پیش از شروع مسابقات به وقوع پیوست ضربه ی سنگینی بر جام نوروزی وارد کرد.
با همه ی این اوصاف و با تمام کمبودها و نارفیقیها به کمک انگشت شماری از شما دوستان تمام بازیها در روز و ساعت مقرر طبق برنامه برگزار گردید و سعی شد کیفیت داوری زمین و توپ بازی و اجرای زمانبندیها در حد شایسته ای باشد که بود .
متاسفانه برخی از دوستان نتیجه نگرفتن تیم حصاروئیه یا حضور نداشتن تماشاچیان میزبان را از نواقص جام ۸۸ می دانند که به نظر من این کمال بی انصافیست .
جام ۸۸ را به هر زحمت و سختی که بود پایان دادیم و شما دوستان همولایتی بارها و بارها از بد بودن و ناقص بودن آن گله کردید و آن را به خاطره ها سپردید تا سال بعد اما من ودیگر دوستان تا ماهها بعد از آن در پی پرداخت فاکتور های خرج و مخارجی بودیم که به چشم هیچ کسی نیامد .
با اینکه تا ۳ ماه بعد از پایان جام از پشت تلفن صدای هواداران تیم به اصطلاح دوست صباح راشنیدم که با فحش و ناسزا قهرمانیشان را به رخ من می کشیدند و هر بار تحدید می کردند که همچین می کنیم و فلان بلا را به سرتان می آوریم هیچ گاه ناراحت نشدم و لحظه ای از برگزاری جام 88 پشیمان نبودم اما حالا که می بینم شما دوستان این چنین بی انصافانه از بد برگزار شدن آن نوشته اید از آن همه زحمت و انرژی که صرف کردیم چیزی را ندیده اید شدیدا رنجیده خاطرم و نا امید به ادامه ی جامی که با شعار دوستی و همکاری شروع به کا رکرده .
جامی که قرار است این چنین بین دوستان و آشنایان و فامیل تفرقه ایجاد کند و باعث دلخوری و ناراحتی شود همان بهتر که نباشد . جامی که شرکت در آن فقط برای خودنمایی و زدن پوز این و آن باشد دوست و همسایه را ناراحت کند و بین دوستان قدیمی اختلاف ایجاد کند و تنها از دوستی شعار دهد اگر نباشد بیشتر به هدف خود می رسد تا اینکه اینچنین...
بدرود

بهنام سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 23:30

خوب منم همینو گفتم آقا نصیر
گفتم کسی که نیومده و از هیچی خبر نداره و فقط از این و اون(راست و دروغ) شنیده نباید اینجوری همه چیزو همه کس رو به باد انتقاد بگیره.
شما خودت میگی من فقط روز اول بودم پس دیگه نباید در مورد نوع بازی و بازیکن ها انتقاد کنی.
بازی اول هم هیشکی نفهمید چرا اونجوری شد.

باربد سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 19:59

در همراهی با شعر که نصیر آورده کوتاه بیتی از مثنوی معنوی / مولانا می آورم:

کوزه چـشـم حـریـصـان پـر نشـد
تـا صـدف قـانـع نـشــد پـر در نشد.

همدم سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 14:54

سید جان متن نوشته مرا با دقت بخوان ؛ ما از اون دست جوونایی هستیم که حاضریم برای افتخار حصارو و جوانان با غیرتش هر کاری انجام بدیم ؛ من با نظرات کلی شما موافق و با ذوقعلی ها نخواهم ساخت . رک گویی با تندروی دو قضیه از هم جدا هستند ؛ من همون(( هم ولایتی)) قدیم هستم ؛ نه هم ولایتی بعد از ارزیاب -شما رفتی فرنگ و ما رو فراموش کردی رفیق !!!

Nasir Allahdini سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:16

ده درویش در گلیمی بخسبند و دو پادشاه در اقلیمی نگنجند!!

nasir allahdini سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:03

بهنام خان شما که می گی بعضی ها پاشون رو هم کنار زمین نذاشتن! من خودم روز افتتاحیه بودم و بقیش رو اصلا شهر بابک نبودم که بخوام باشم یا نباشم. در ضمن بعضی هایی که تو این وبلاگ نظر میدن اصلا ایران نیست امثال همین مهدی دیگه چه معنی داره که شما بگی اونایی که حتی کنار زمین نیومدن حق نظر دادن ندارن. هر کسی یه جوری مشغوله شاید کارش به همون عید باشه شما از کجا می دونی که طرف کار داشته یا نداشته که سر زمین اومده یا نه
سید حسن شما هم که اسم ما رو نمی یاری و نیش و کنایه دار می نویسی بنویس!!
ولی ................

در ضمن خواهش می کنم همه کسانی که می خواهند از من انتقاد کنند کنایه بندازن و حتی فحش هم بدهند اسم من رو بیارن.
تشکر موفق باشید!

حسین فاطمی دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 19:32

درود بر همگی‌

من زیاد کاری به این که بقیه افراد نظرشون چی‌ هست ندارم و به نظرم هر کسی‌ حق داره هر نظری داشته باشه یا هر چی‌ می‌خواد بگه،اما رعایت انصاف هم خوب چیزی هست،اینو به همه کسانی‌ که دوستار جام هستند و میخواهند که جام برگزار شود میگویم که من دوراردور در جریان امور بودم و اینو می‌دونم که اگر آقای حسن فاطمی هموره تلاش برای برگزری جام نکنند جام دیر یا زود منحل خواهد شد،حداقل تا الان که اینچنین بود است.البته اختلافات عقیده و نظر هموره بود است و مشکلات اجرایی که اینها یک امر طبیعی هست و همیشه در انجام کارهای گروهی پیش میاد و ما باید سعی‌ در برطرف کردن این مشکلات بکنیم نه اینکه به خاطره مشکلات پا پس بکشیم و بگیم خوب دیگه جام برگزار نشه یا من دیگه نیستم. اما آنچه که از طرف خودم می‌تونم بگیم این هست که برای برگزاری جام دست در دست بقیه دوستان هر کاری که بتوانم انجام خواهم داد هم الان و هم در آینده.اگر غلط املایی هست در متنی که مینویسم تقصیر این تبدیل کنند هست بر ما خورده نگیرید.این شیر را هم تقدیم می‌کنم به دستدران برگزاری جام.

شاد و سرافراز باشید


قفس داران سکوتم را شکستند ..... دل دائم صبورم را شکستند
به جرم پا به پای عشق رفتن ..... پرو بال عبورم را شکستند
مرا از خلوتم بیرون کشیدند ..... چه بی پروا حضورم را شکستند
تمنا در نگاهم موج می زد ..... ولی رویای دورم را شکستند

باربد دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 17:25

درود
من هر روز چهره جامعه ای که در آن زندگی می کنیم و یا می خواهم زندگی کنم را هر روز در آیینه می بینم و با خود کمی می اندیشم و می روم.
اینجا یک بیت زیبا پیکش به همه انسانهایی که آزاد اندیش هستند و به نظر و گفته های دیگران ارزش می دهند.
تا مرد سخن نگفته باشد
علم و هنرش نهفته باشد.

و یک بیت هم به دوستانی که به نظر دیگران ارزش نمی دهند:

آیینه چو نقش تو بنمود راست
خود شکن آینه شکستن خطاست!
با سپاس از حسن جان از این همه لطف و محبت که به دیگران دارید و واقعیات را می گویید و امید وارم که از دست دوستان زیاد دلخور نشوید.
:)

ذوقعلی دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 13:54

با سلام و خسته نباشید خدمت تمامی دوستان

اگر چه قصد ادامه این بحث را عاقلانه نمیبینم ولی فقط مینویسم که سید جان شما و هم کلاسیهات رو به حال خود را رها میکنم. اگر از روی ادب و احترام صحبت میکردی جواب هم میدادم ولی معلومه که از روی اعصاب خوردی و نا رفاقتی گپ میزنی. موضوعات رو قاطی میکنی و فقط نیت داری که خود را خوب جلوه دهی. بنده هم با تمام میل این اجازه را به شما دوست گرامی میدهم و امید موفقیت دارم برای همگی دوستان.

اینکه مسائل سیاسی و ورزشی و اقتصادی را با هم بلقور کردی احساس میکنم که از جائی و یا چیزی میرنجی. به هر حال امیدوارم که مقصر ان بنده نباشم. از اینکه در ادبیات خوب کلماتی بهتر و دوستانه تر نمیابید کمی دلخور شدیم ولی غمی نیست. با همان شربت رفاقت همه را هضم خواهیم کرد. انشا الله که شما و دیگر دوستان سالم و تندرست باشید و همیشه و در همه زمینه ای همچون این موضوع کارشناس و خبره و صاحب نظر.

روز خوشی را برای تمامی شما عزیزان ارزومندم

پیگیر جام دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:39

با سلام به همه ورزش دوستان مخصوصاْ فوتبالیستها
ما به یاری همه دوستان همیشگی جام جام ۸۹ را با قدرت تر
از همیشه برگزار خواهیم کرد تا انهایی که نمی توانند موفقیت و توانایی جوانان ما را ببینند و فقط دورادور شعار میدهند ثابت کنیم ما می توانیم.

nasair allahdini دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:10

همدم بزرگ و بزرگان دیگر!!!
شما که جای نظر دادن و دخالت به دیگران نمی دید! مگر نگفتین که حق نظر دادن فقط به بعضی افراد تعلق دارد؟ پس چرا با همون ها یک بغل آفتابی مدرن برای خودتون نمی زنید؟ اصلا چرا بغل آفتابی؟ با تلفن با هم در ارتباط باشید!!
بله شما احتیاجی به هزینه ذوقعلی ها ندارید و آن ها هم احتیاجی به احترام شما ندارند. کسانی بودند بیست سال پیش از ...... و خیلی های دیگه چهارتومن قرض کردن که میریم مرد میشیم و رفتن ..........
ولی سختی های گذشته یادشون رفته.
بزرگ جلوه دادن ها هم برای یک مدت است. قرار نیست برای همیشه باشد. نوبت شما هم میرسد. عجله نکنید. آنانکه که واقعا مرد بودند چه کردند که حالا آنانکه بر سر زبان ها هستند چه کنند؟
این همه دکتر که نمی تونن یک بیماری رو تشخیص بدن همه دکترن! و تازه مدرک هم دارن. حالا مدرک پیشکش
تجزیه و تحلیل فوتبال رو با کار مهمی چون مدیریت یک مرکز علمی مقایسه می کنی؟ خنده دار است
شما که می گوئید بعضی ها جام را از اعتبار ساقط کردند و صریح نام می برید، اشتباه نیست؟ کمی تامل لازم است
شما که دم از مردانگی و بزرگی می زنید شما که دم از فتوت و افتادگی میزنید شما که خود بزرگان فوتبال هستید شما چرا؟
اگر یکی اشتباه کرد چرا می کوبیدش؟

غرور چیزی است که کمر آدم رو میشکونه

حسن فا طمی دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:48

با درود به اقا مهدی دوست عزیز شما با گفته های خود ثابت کردید در بعضی زمینه ها ادم بی منطق نا گاه و لج بازی هستید و حا لا برای خیلی ها ثا بت کردید که در مورد مسا ئل دیگر هم ا گا هی ندارید فقط میاید که باشید به قول رسول همین طور می زنید نمی گید توی چشم چاری بخورد. مرد حساب تو که اطلاعا تی از ورزش و فو تبال نداری چرا میای خودت خراب می کنی؟سوال میکنی چرا پا کستان جام جهانی برگذار نمی کن؟ مگر افر یقای جنوبی امسال قراره قهر مان بشه که همه مدونند نمی شه مگر کره و زاپن قهر مان شدند مگر المان که غول فوتبال دنیا هست در سال ۲۰۰۶ قهرمان شد مگر ایتالیا در سال ۹۰ قهرمان شد مکزیک ۸۶ همین طور مگر ارزانتین ۲ ماه پیش ۶ بر یک با مسی و مارادنا اش در مقابل بولیوی زانو نزد(فو تبالی ها می فهمن من چی مگم)چرا از مو فقیت تیم حصارو در دورهای قبل نمگی؟با غرور جوانان بازی شده کدام غرور اگر کمی فکر می کردید بعد حرف می زدید بهتر بود شما کافی به گفته های سر پرست تیم (علی) در مورد ناکامی تیم دقت میکری چه گفت. شما کافی هست از خواهرزاده خود فرزاد سوال کنیدکه کجا با غرور او بازی شده خودش و خانواداهاش افتخار می کنند که در تیم بازی میکند ومن هم افتخار میکنم یک جوان تحصیل کرده و فو تبالی هم تیم من است و یا حسام با ۱۷ سال سن با ان همه غرور افتخار در دروازه تیم ایستاده که هنوز همه میگن جایش در تیم خالی هست اقا مهدی شما یک هزارم ارزش های جام را نمدانید اگر مثل من کامل اطلاعات جام را می دانستید این حرفها نمی زدید. شما جام پارسال را فراموش کنید که به سه دلیل موفق نبود .۱ بی مدیریتی(انهای که تعصب فر هاد را میکشن زیاد سخت نگیرید چون اقا فرهاد هم فامیل من هست هم یکی از بهترین دوستان من هست همین طور که می دانید وقتی به پارتی های بیابانی شبانه میرویم اولین نفر باید او با شد ولی باید در مورد جام جواب گو باشد)۲. ان اتفاق بد۳.وزش شدید باد در ایام عید. واگر هم غرور روستا می گوید باید به شما بگویم اگر همین شما ها می گذاشتید تورج کارهای بزرگی در سر داشت که نمونه ان اوردن خا نمها به ورزشگا. که با شهامت از پشت تریبون جما عتخانه اعلام خانمها برای تماشای بازیها بیایند مسئو لیتش با من(کاری که در ایران سابقه نداشت) و یا ان افتتاحیه و اختتامیه با شکوه که همه رسانه های شهر نوشتند(که هزینه اگهی اش از جیب ماها رفت ولی پزش اش را مشتی حصارو ئی نما میدن)حتی تا جای پیش رفته که قول ساختن سالن ورزشی را از ادم خیر گرفته بود خلاصه مطب زیاد است هر چه می خواهیم بی خیال بشم ولی شما می ای حرفهای میزنی که ادم را مجبور جواب دادن میکنی . یک زمانی مهندس اسما عیل زاده همین طرحهای شما را مداد ولی اول دست میکرد توی جیبش بعد حرف میزد حا لا اگر قراره کا مپیتر چرخ گلدوزی دستگاه بلوک زنی و.....بیاری عمل بکن ما در کنار شما هست اگر به حرف پس خوب همینطوری محفل کنیم

حسن فا طمی یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 23:24

دوست عزیز اقای همدم زیاد سخت نگیر ما کار خودمان را میکنیم توی این بغل افتای سه نفر هستند فکر میکنند خیلی می دونند که و حا لا جمشید و حسین فا طمی این بچه های صادق و زحمت کش را با خودشون قاطی کردند.و از گفته های من بر داشت دیکتاتوری کردند این اقای ذوقعلی (خودش خودش را معرفی کرد پای حساب من نگذارید اقا مهدی هست)با احترام به نظرات سیاسی ایشان با توجه به اظهار نظر ها ی سیاسی ایشان حا لا مشخص میشود یا معنی دیکتا توری را نمی فهمد با خودش دیکتاتور هست از زمانی که من و دوستان دیگر این دوست می شناسنیم همیشه دوست داره خلاف جهت اب شنا کنه ( البته من در مورد سیاست چیزی نمی دانم ولی دوستانی بودن که امدن از گود زدنش کنار ) از اینجا این جا هم می رود کنار نارا حت نباش. و اما این باربد نخود هر اشی هست یک روز به فامیلی مردم گیر میده یک روز از فر هنگ میگه و حالا هم امده از ور زش میگه توی همه بقل افتابیها یک نفر همیشه برای بازار خنده هست و شخص سوم که از حا لا به ما خط و نشون می کشه یک جوان بچه هست به دیونه گفتن برو کنار که جوان داره می یاد یا یک بچه ای داشت گریه میکرد گفتن چرا گریه می کنی گفت شیر می خام یک لیوان دادنش دوباره گریه کرد گفتن چی شد گفت عسل هم می خوام بهش دادن دوباره گریه کرد گفتن چی شد گفت قا طیشون کنید و کردند دوباره گریه کرد گفتن چی شد گفت حا لا از هم جداشون کنید دوست من ما با چنین قشری طرف هستیم ما امدیم گفتم مسئله جام حل شده انهای که تجربه ای از فوتبال دارن بیا یند نظر بدن که تیم را امسال چطور بسازیم متاسفانه کسی جلو نیامد ولی این سه نفر که بوئی از فوتبال نبردن خودشون انداختن وسط یکی گفت شما دیکتاتوری گفتیم درست میگی و یکی گفت ازاد اندیش هستیم ..... وو نگران نباش دوست من مگر سال گذشته مهدی داد لهی لب زمین شا خ شونه(چون هیکلش قنده هست فکر میکرد همه باید ازش حساب ببرند )نکشید که من این جام را تعطیل می کنم ووو .. چکار کرد اینها که در حد حر ف هست پیروز باشید

بهنام یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 20:13

اگه دقت کرده باشین
و میدونم که بهتر از من اینو میدونین
درسته که سال اول بیبش از 4 میلیون خرج شد که بیشترش برای آبادانی و ساخت و ساز سکو و تعویض تیر های دروازه و تیغ زدن زمین بود که خرج زیادی داشت.پارسال هم که برای ساخت سکوی جدید و آبخوری و دستشویی پول زیادی خرج شد که دیگه امسال نیازی به این ساخت و ساز ها نیست و هزینه ها هم کمتر میشه هرچند جوایز تیم ها و داوران و .... پول میخواد ولی نه دیگه آنقدر که باعث بشه اینجوری از هم انتقاد کنیم و به هم به توپیم و از همدیگه برنجیم !!
هرچند با این بحث ها شخصیت بعضی ها مشخص شد که فقط حرف میزنند تا عمل ببخشید فقط انتقاد خراب کننده میکنند تا سازنده.
ولی کسی که پاشو هنوز کنار زمین نذاشته و از هیچ برنامه و مشکلی خبر نداره حق نداره اینجوری انتقاد کنه.

درسته که تیم پارسال هیچ نشانی از قدرت آن تیم همیشگی نداشت که اینم دلیلش اون تصادف و اتفاقات ناگوار بعدش بود که دیگه هیچ روحیه ای واسه مربی و بازیکنان نذاشت.
تا روز قبل بازی که هیچکس رمق تمرین نداشت یعنی هیچکس انگیزه نداشت که اینم عصر آخر رفتن سرده تمرین کردند که دیگه فایده ای نداشت.
ولی سید جون
اگه خودت مثل پارسال کاری کنی و با اون پیگیری هات دوباره موتور جام رو راه بندازی وگرنه این جوری که ما از این و آن میشنویم و میبینیم هیچ کس پیش قدم نمیشه که هیچ تازه با حرف هاشون باعث از پیش رفتن دیگران هم میشن .

ولی تا یک اتفاق رسانه ای و خبر ساز نشه هیچ فایده ای نداره.
دیدیم که تو این دو سال چگونه نظر همه رو به حصارو جلب کردیم.

باربد یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 13:36

درود
همه به روشنی در یافته ایم که جامعه از همه پرسی می تواند به جایی برسد.......کوتاه سخن اینکه من بی نام و نشان هم خوشحالم که آدم های همدلی را در این بین وجود دارند وگرنه هیچ وقت آتش گرامی را به معرکه ای چنینی نمی آوردم که برخی آنرا بی ارزش کنند.

جمشید حرف های منطقی و درستی را گفته است و حسین فاطمی هم و ذوقعلی و مهربان یاران دیگر ی که نیاز به نام بردن نیست. چون در دل و قلب جای دارند!

بنده تا وقتیکه بتوانم نظر بدهم در خدمت دوستان خواهم ماند. تا وقتیکه این جای نظرات باز باشد بنده و ذوقعلی و سایر دوستان سری به بغل آفتابی مدرنمون خواهیم زد و هیچ گاه حرف های نا روا نخواهیم زد. ما می کوشیم تا با ارزش گذاشتن به نظر دیگران "فرهنگ خرد و دانش انسانی" را در بین
دو ستداران انسان و طبیعت گسترش بدهیم.
ما به هیچ کس توهین نخواهیم کرد. ما با پندار نیک و گفتار نیک و کردار نیک همراهی خواهیم کرد.
با آرزوی بهترین ها

هم ولایتی یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:51

امیدواریم امسال جام نوروزی هر چه با شکوه تر برگزار بشه ؛ متاسفانه بعضی نواقص پارسال شاید بخاطر از دست دادن هم شهریان عزیزمان بود مخصوصا روحیه تیم همیشه مقتدر حصارو که باعث افت کیفیت بازیها شده بود .

همدم یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:46

بابا چند روزی نبودیم خیلی خبر شده ؛ آخه یکی نیست به این جونا درس صبر و بردباری بده ؛ یک عده می آیند می خواهند کارهای جو ون پسند بکنن یک عده هم از احساسات همین جوونا استفاده می کنن به قول سید حسن می شن آتش بیار معرکه البته این باربد مرد فرهنگی و اهل قلمی هست هر کی هست خوب مینویسه ولی یک وقتایی زیاده روی می کنه ولی نه ( بر پایه خرد و دانش ) . در مورد کمک مالی ذوقعلی ها هم احتیاجی نیست آخه یکی نیست اینو معرفی کنه ببینیم کیه ؟ آره این دوره زمونه همه شدن اهل تبلیغ و شعار ولی وقتی پای عمل می رسه از صدتا شاید یکی نمونه . ولی ما تا آخر ایستاده ایم و شعارمون هم اینه (( ما شیر بچه هستیم تا آخرش نخستیم (: خسته نمی شویم ))) حتی اگر قرار باشه از جیب خرج کنیم برای افتخار حصارو خواهیم کرد شماها هم بنشینید نتایجش رو ببینید . اگر هزینه جهت ورزش و کار فرهنگی به قول ذوقعلی ها زدن پوز این و آن باشد ما کمک می کنیم تا نظر ذوقعلی هم عوض شود ومتاسفم از اینکه ادعای فرنگ رفته هم دارد . شما که ادعای تاسیس بنیاد توی روستا را داری چطور نمی تونی ورزش روستا را تجزیه و تحلیل کنی ؛ شاید از نظر شما اینها عقده افزایی باشد برای یک عده که اون عده هم آدمهای کوتاه فکری مثل شما هستند شاید شما هم از همین آدمهایی باشی که برای بزرگ جلوه دادن خودش می گه من الان خارج هستم ولی در هر حال بیاید --دست به دست هم دهیم به مهر و میهن خویش را کنیم آباد-- . یا حق

حسن فاطمی یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 00:44

نظر دادن درمورد کارها ورفتار من با ید افرادی مثل سید علی/سیروس/تورج/ فرهاد/مسعود/علی (حبیب ا..)/ امین فاطمی/ وو.. و بازیکنان تیم که از نزد یک شاهد ما جرا ها بودند و تمام سختی های جام را میدانند باید نظر بدن امثال ... نظراتشون از روی عقده های شخصی و و ذوقعلی و باربد ها اتش بیار معرکه این اخرین مطبی که در مرد جام نوشتم به امید برگذاری جامی با شکوه در سال ۸۹

اهل حومه حصارو شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 21:00

حسن جان همه شاید ندونند که جامهای قبلی هم اگه با مدیرییت و پیگیریهای خودت نبود به سرانجام نمیرسید .البته نباید زحمات عده ای از دوستان را که از نزدیک در گیر بودند را نادیده گرفت.امسال هم فقط با برنامه ریزی خودت این جام به انجام میرسد البته با همکاری دوستانی که خودت میدانی.به نظر من نیازی به نظر خواهی نیست.عده ای کنار گود نشسته اند میگن لنگش کن .فوتبال دستی هم بلد نیستند چه برسه به بازی تو زمین ریگی.موفق باشی

باربد شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 19:50

حسن جان شوخی می فرمایید چرا که اگر نظر یک بی نام و نشان برای شما اهمیت نداشت که با من درد دل هم نمی کردید!

ولی شما که با ما خودمونی هستید و در دل کردید من هم با شما یک کم خودمونی بگم: خیلی نظرات جالبی دادید ها!!
فرض نظرات من برای شما بی اهمیت باشد ولی برای بنده های حقیر(همانگونه که شما فرمودید) نظرات شما به عنوان یک خواننده وب لاگ حصارو خیلی هم جالب است :) .

سپاس هم به این مدیر وب لاگ آقای اسمعیل که وقت گذاشته تا این ارتباط برقرار شود و ما بتوانیم بفهمیم و نظرات دیگران را هم روی ببینیم.
شاد و پیروز باشید.




Nasir Allahdini شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 18:01

درووود
و اما خطاب به آنان که امسال نمی خواهند خبر رسانی داشته باشند آن هم از نت.
قولی که برای سایت حصاروئیه دادم رو هنوز دارم و وبسایت حصاروئیه رو جایگزین وبلاگ حصاروئیه می کنیم. اگر حتی اگر مخالف داشته باشد.
امسال وبسایت حصاروئیه رو با بهترین کیفیت برای یکسال آزمایشی قرار می دیم. دسته بندی می کنیم و در همه موارد می نویسیم. نویسندگی رو هم میدیم به دست اسماعیل و مدیریت رو به دست حداقل 3 نفر.
اما نظر به اینکه این وبلاگ شده بغل آفتابی مدرن ، این وبلاگ خبر رسانی روستا هست و ما به هزار ذوق و شوق میایم وبلاگ رو می بینیم. حالا چه به دید پاتوق و بازارگرمی و بلند کردن اسم فرد و بغل آفتابی مدرن، بهش نگاه بشه.
اگر جام برگزار می شه و عکسش قرار می گیره صفحه اول بابک زمین افتخارش برای حصارو هست.
اولین وبلاگی که در روزنامه شهر، سر بلند کرد همین وبلاگ بوده.
اقای حسن فاطمی شما هم نخوای خبر رسانی کنی آدم فراوونه خبر برسونه و ثبت بشه. مگر همین امسال تمام مردم نقش خبرنگاری در ایران رو نداشتن؟
اگر امسال حرف به رجز و رجز خونی باشه، دست بالای دست زیاده ولی حرف به عمل باشه یک نفر هم پیدا نمی شه.

من به شخصه با بلوک کردن خبرهای جام در اینترنت مخالفم

‌ذوقعلی شعار پرور شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 15:53

باسلام به همگی
بسیار خوشحالم که میبینم همگی داریم حرفهامون را به خوبی و با احترام میزنیم و دوستانه درد دل میکنیم.
ازاینکه بنده در امر مالی جام نوروزی شرکت نکردم دلایلی دارد. یکی اینکه در سال گذشته بنده چند بار عرض کردم که کسانیکه غرور جوانان روستا رو زیر نورافکن قرار میدهند و یا به قولی در سطح شهر و منطقه به رقابت میگذارند بایستی خوب اگاه باشند که همانطور که یک برد افتخار افرین میباشد یک شکست هم اثر منفی بر روی جوانان خواهد داشت. اگر به نوشته های بنده در سال گذشته مراجعه کنید بنده چند بار این نکته را تکرار کردم و در اخر هم همان که انتظار نمیرفت شد و به قولی دیگر دوستمان کسی حتی رقبت به کنار زمین رفتن را نداشت. بنابر این بنده در کار منفی هرگز کمک نخواهم کرد بهانه هم نخواهم اورد. هزینه برای سرو صدا کردن و ابرو ریزی . هر گز.

جام رو دوست دارم. بسیار عقیده خوبیست. اما اگر بزرگش کنیم و قدرت حفظ ان را نداشته باشیم عقده حقارت را در دوستان پرورش خواهیم داد. در سطح ملی یا بین المللی هم کشورها یا استانها اول هزینه خرج بوجود اوردن تیمی خوب میکنند سپش هنر خود را در جامها به نمایش میگذارند. چند بار تا حالا دیدی کشور پاکستان برای مثال ادعای برگزاری جام جهانی فوتبال رو بکند وقتی میبیند که تیم فوتبالش از اخر اول است. اما در زمینه هایی که قوی میباشد ادعا دارد و میزبان جام هم میشود.

این که ما احتیاج به تاسیس یک بنیاد کوچک توسعه برای روستا داریم و بایستی حسابی مالی باز کنیم و هر کس هر قدر میتواند سالانه بپردازد تا بتوانیم پروزه های همچون فوتبال شطرنج دو چرخه سواری دو سرعت دو میدانی و کارهای فرهنگی مثل تاسیس یک کتابخانه ارائه کلاسهای کامپیوتر. خط اینترنت برقراری کلاسهای انگلیسی خیاطی و گلدوزی و موسیقی و غیره را تاسیس کرده و تغییری اساسی ایجاد کنیم. پس از ان شاید در زمینه های که احساس برتری میکنیم میتوانیم جامهائی را ارائه دهیم .

در غیر اینصورت متاسفانه من در این حرکتها که به ناراحتی و احساسات منفی ختم میشود شرکت مالی نخواهم کرد. چون این گفته هاشعار محسوب میشود بنده نام "شعار پرور " را به دنبال اسم مستعار خود اضافه نمودم تا از این به بعد دیگر توقعی از بنده در عمل نباشد. مگر اینکه تائیرات مثبت جام را به چشم نظاره کنم.

با تشکر و با ارزوی موفقیت

جمشید شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 14:25

همانطور که در متن اصلی ذکر کردم خیلی ها هستند که به نحوی به برگزاری جام کمک کرده اند که در این متن مجال نام بردن از آنها نبود

جمشید شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 14:20

با سلام و درود ؛ جناب آقای فاطمی مقدم ( سید حسن ) باآرزوی موفقیت روز افزون برای شما ؛ اگر خاطر مبارک شما باشد قرار بر این شد تا وقتی پول مردم را دادیم گزارشی از هزینه های جام را در وب قرار دهیم وقتی با گذشت حدود ۹ ماه هنوز بدهکاریم کدوم گزارش رو می بایست اعلام می کردیم . (آخه هیچ بدهکاری آفتابی نمی شه ) . و هم اینکه اینها نکاتی هستند جهت یاد آوری وقایع و معرفی نه گزارش محض جام گذشته . و در خصوص هدف بازیها که آقای سید حسین فرموده اید اینکه به نظر اینجانب هدف کلی بازیها مشخص است ولی اکثرا' به دنبال قهرمانی در مسابقات که انگیزه اصلی فوتبال است می باشند و متاسفانه همین مساله باعث بعضی ناهنجاریها گردیده ؛ به نظر اینجانب اگر چه تا انگیزه بردن و یا نباختن نباشد فوتبال آن جذابیت را نخواهد داشت اما هدف در این ایام و در جام نوروزی باید متفاوت باشد .

حسن فا طمی شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:39

اقای باربد چون با اسم مستعا ر هستید نظر شما چنان اهمیتی به من ندارد ولی به هرحال چند کلمه ای با با شما درد دل میکنم این که میگوید که شما می خواهید همه امور را کا مل در دست بگیرد کا مل در اشتبا هید دوست عزیز اول کمی فکر کن بعد بنویس بعوان مثال سال ۷۸ من از نزدیک در خد مت جام بودم من حتی اگر میخواستم یک لیوان اب را جا بجا کنم از تورج اجازه میگرفتم امیدوارم اقا تورج بیاد بگه که کی امور را بدست داشت و درمورد تیم هم علی فا طمی سرمربی بود حتی داخل زمین ایمان عوض کاپیتان تیم بود من یک بازیکن بودم در اخر جام شاید نزیک به ۵۰ نفر از انها تقد یر تشکر شد ولی از بنده اسمی برده نشد البه برام مهم نبود وظیفه ام بود.واینکه میگوید با ید امور را بدهیم دست جوانان این حرف یبهوده وبی اساسی هست مگر تا حا لا امور دست عمو سید محمد من بوده که حا لا بدیمش دست جوانان بله بیچاره فر هاد الان پا گذاشته توی ۹۰ سالگی تورج داره ۸۷ هشت سالی مسعود از ۷۵ بالاست ابوالقاسم همنطور سیروس که حرفش نزدنی هست بالای ۱۰۰ ووو...دوست عزیز یک کمی بیشتر فکر کن برو با همون اقای الله دینیت فرهنگ سازی کن

حسن فا طمی شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:54

با درود به اقا مهدی امیدوارم خوب خوش باشی خلیی ممنون که بنده را مورد لطف قراردای پیشکسوت و رئیس فدراسیون صدا کردی ولی این از ان هندونهاست بنده همیشه گفتم عضو کو چکی از خا نواده ورزش حصارو هستم و بعد ش هم شما از قول خودت حرف بزن چکاره ان دوست داری او از بد بختای روزگاره. بر حال دوست عزیز شما اولین کاری میکنید با باید عضو خانواده در جام بشوید که سا لهای گذشته کم لطفی کردید از غا فله عقبید ولی همیشه درحال شعار دادن هستید عمل هیچ( حتی سال گذشته از طریق نا صر پیغام فرستادیم جوابی نشنیدیم) و در مورد وبلاگها به نظر من یک محفل گاهی بیش نیستند (بغل افتابی پیشر فته) برای مثال حسن پور کریمی ۱۲ روز توی ان گرد خاک وا فتاب داغ لباس انتظامات می پوش و به جام خد مت میکند برایش اهمیتی داره که ما با کا مپیترهای چنانی و نشسته روی صندلی ها ی گرم و نرم درمورد جام چه اظهارهای میکنیم .بعد منظورتان را در مورد قرن تمام شد چی هست قرن شعار دادن ؟ من با شما موافقم باید عمل کنیم . یک شوخی بات بکنم اگر زمانی من صاحب مملکتی بشوم شمارو بعنوان وزیر شعار معرفی میکنم. خلاصه ما امسال برای سه سال جریمت میکنیم باید قسط های عقب مانده جبران کنید پیروز باشید سلام به خانواده برسان

حسن فاطمی شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:04

با درود به شما اقا اسماعیل . امسال با هزینه جام مشکلی نخواهیم داشت همانطور که گفتم با یک تغییر و تحول کلی هست. بعد مگرچند نفر از این وبلاگ بازید می کنند که شما می خواهید اطلاع رسانی عمومی کنید تا جایی من خبر دارم و سوال کرده ام. یا بچه ها دست رسی به اینترنت ندارند یا خیلی کم سرعت هست پس بهترین راه تلفن هست که من دارم این کار انجام میدهم. و اطلاع رسانی از این طریق تا حا لا جنبه منفی داشته مگر سال گذشته از۲۵۰ نفر از طریق همین اطلاع رسانی درخواست همیاری مالی نکردیم چندنفر کمک کردند همان ده پانزده نفری که همیشه پایه جام بودند.مگر برای بازارگرمی وبلاگ یا به اشتباه هر نظری را با اسم مستار در مورد تورج نگذاشتید که باعث رنجش او شد که برای همیشه پا شو کشید کنار کسی که زندگیش رو روی این جام گذاشت ۰(این را از من گله کرد گفت ما از این طرف درست مکنیم اسماعیل از ان طرف خراب که یکی از ان نظرات در مورد تورج این بود بچه برو اسفجتو بخور چه کارت به فوتبال )چهار تا ادم حقیر با اسم مستعار می ایند حتی شهامت این را ندارد در مورد یک مو ضوع عمومی با اسم واقعی خودشون بیایند. یاانکه میگن باید ازاد اندیش باشم و و.. درست ولی باید ان جا معه ظر فیتش را داشته باشد و کجای دنیا شما رسانه ای سراغ دارید که برای پیشر فت یک مسیری سانسور ندارد. با این حال با سپاس از از زحمات شما میدانم دلسوز جام هستید و عضو خانواده جام و ما هنوز یاد مون نرفته ان زحمت های که شما بجام در سال ۷۸ کشدید و ان پولهای که ار طریق قر عه کشی شر کت می کردید و اگر برنده میشدید هدیه به جام میکردید پیروز با شید

Nasir Allahdini شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:04

دروود!
یک خاطره می نویسم امیدوارم یه چیزایی برداشت کنین!
چند سال پیش یکی از دوستان در پی برگزاری جشنی به مناسبتی خاص به دنبال برنامه ریزی بود که رضایت همه رو در بر داشته باشه. جلسه ترتیب داده شد و ملت که خیلی آتیششون تند بود در جلسه شرکت کردن. نظرات متفاوت یکی گفت فلان شیرینی رو بگیرین یکی گفت فلان غذا رو بدین فلان کس رو بذارین مسئول، غذا رو بدین فلان آشپز بپزه و ...
در آخر از همه کسانی که در جلسه شرکت کرده بودند تشکر شد و همه راضی از اینکه نظراتشون مورد توجه قرار گرفته راهی منازل شدند!
بعد هم جشن برگزار شد . این بنده خدا دقیقا و تنها نظرات خودش رو برای برگزاری بکار گرفت و همه چیز خوش و خرم تمام شد.
از این دوست سوال کردم پس چرا جلسه گذاشتی و نظرات گرفتی جواب جالبی داد:
گفت در زمان رضاخان وقتی وی می خواست نظرش رو بر کرسی بنشانه و حرف حرف خودش باشه واصل می شد به چوب و چماق و شروع می کرد ملت رو زدن و جنگ و دعوا! ولی زمان کنونی ما چوب و چماق تغییر پیدا کرده به زبان! وقتی می خوای نظرتو به کرسی بنشونی نظر همه رو بگیر و به نظر همه احترام بگذار و هر کاری که دلت خواست بکن!!
قرن عوض شده سید جان حقا که ذوقهلی راست گفت

حسین فاطمی جمعه 20 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 23:37

با درود.

دیر وقتی‌ هست که نظری ننوشتم اما دورا دور نظرات دوستان را خواندام،باید بگویم که منظور از نظر دادن این هست که افراد نظرات خودشان را بازگو کنند و قضاوت در مورد درستی‌ یا نادرستی آن را به خواننده واگذار کنند نه اینکه بخواهند با تهمت، ناروا یا ناسزا نظاره خودشون را ثابت کنند، پس بهتر هر کسی‌ بیاد نظر خود را بنویسد بدونه جبهه گرفتن بی‌ حرمتی و توهین به بقیه.در این مورد هم من موافقم که یا دوستان با اسم خودشون نظر بدهند یا با یک نیک نام ثابت.

در مورد برگزاری جام مشکلاتی را که من میبینم یکی‌ نداشتن هدفی‌ مشخص که مهمترین چیز هست،ما باید یک هدف مشخص را دنبال کنیم و در کنار آن هدف به موضوعات دیگر توجه داشته باشیم،ما باید تمرکز داشته باشیم روی بهتر برگزار شدن جام از لحاظه کمی‌ و کیفی بعضی‌ها و در کنار آن به کارهای فرهنگی‌ و دیگر موضوعات بپردازیم، اینجوری که الان به نظر میاد تمام توجه´ما به این هست که جام چگونه برگزار می‌شه و افتتاحیه ،اما آیا تا به حل هیچ کس جام را از لحاظه فنی‌ و سطح بازیهای برگزار شده بررسی کرده ؟مشکل دیگر به نظرم ما یک کار ساده را خیلی‌ سخت و مشکل می‌کنیم، همه جا سعی‌ بر این هست که کارها هر چه آسانتر انجام شود اما ما مردم همیشه میخواهیم کارها را به مشکلترین نحو انجام بدهیم.بهتر است جام هر چه ساده‌تر و همانطور که دوستان گفتند بدون درست کردن جو برگزار شود در عوض به کیفیت رقابتها و بالا بردن سطح بازیها توجه بیشتری بشود.مشکله دیگر مدیریت جام هست، پیشنهاد می‌کنم که به جای انتخاب مدیر برگزاری جام، کمیته برگزاری بازیها با ۳ یا ۵ عضو تشکیل شود که برگزاری جام در دراز مدت به آنها واگذار شود و هر وقت کسی‌ قصد ترک کمیته را داشت افراد جدید عضو شوند،بدین طریق لازم نیست هر سال ۶ ماه گپ بزنیم که کی‌ مدیر و کی‌ معاون می‌شه!!!!البته افراد این کمیته هم کارها را بر طبقه ضوابط و قوانینی که مورد قبول اکثریت هست انجام دهند.


دربارهٔ تیم باید بگیم که به عنوانه تییم میزبان همیشه باید تیمی قوی و مدعی داشته باشیم تا بعضی‌ها جذابتر و مصمم‌تر برگزار شود،اگر تیم میزبان تیمی ضعیف باشد تاثیری مستقیم دارد بر چگونگی سطح جام در همهٔ سالهای برگزاری، برای نمونه سال گذشته تیمی ضعیف داشتیم که همین باعث شد خیلی‌ها دلسرد شوند و کسی‌ حتا رغبت به رفتن و تماشای بازیها هم نداشته باشد.پس بهتر است امسال از همین الان در این بار برنامهریزی کنیم و پیشنهاد می‌کنم که به یک یا دو نفر از خود بازیکنانی که آنجا هستند وظیفهٔ گرد هم آوردن بازیکنان و تمرین سپرده شود.که بازیکنان حداقل هفته‌ای دو بر گرد هم بییند و تمرین کنند.

در پایان امیدوارم که دوستان از این به بد همه نظرات سازندهٔ خودشان را بنویسند تا امسال جام‌ای بهتر از گذشته داشته باشیم.

با سپاس فراوان حسین فاطمی

Nasir Allahdini جمعه 20 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 14:43

این آقای الله دینی کی هست حالا؟؟؟؟
معرفی کنین بشناسیم
این قدر تند نرین آقایون.
به قول خودتون اول رعایت ادب کنین. با دیکتاتوری و تو سر هم زدن کار به هیچ جا نمی رسه. اگر می خواین برنامه ریزی کنین و نظرات همه باشه یه جلسه ترتیب بدین و نظرات همه رو بگیرین. اینقدر هم منم منم نکنین. یه غریبه اینا رو بخونه می گه چه خبره. اینجوری که نشد کار
در ضمن من هر نظری رو بخوام بدم با جرات می نویسم کی هستم.

اسماعیل الله دینی جمعه 20 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:45

دوستان بهتر است به جای بهم نیش و کنایه زدن و دیگران را بی ربط به موضوع خواندن فکری اساسی بکنیم من از آقای فاطمی یک سوال دارم از آنجایی که مسائل مالی از مهمترین مسائل می باشد. آیا هزینه های مالی جام هم برآورد شده است؟ آیا تامین اعتبار شده است و دیگر نیاز به کمک دوستان نیست؟؟ همچنین بنده وظیفه خبر رسانی به همه دوستان را دارم به نظر نمی آید که رسانه ای کردن این موضوع کاری نادرست باشد همه دوست دارند از اخبار و اطلاعات و وقایع روستایشان با خبر باشند در هر زمینه ای که می خواهد باشد در نظرها هم میبینیم که همه بر این نظرندکه خبرها به اطلاع عموم رسانده شود.

بچه فیل از ملبورن استرالیا جمعه 20 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:58

سلام. بنده با اسم مستعار ذوقعلی در این رویداد پیام خواهم نوشت. امیدورام که مشکلی برای دوستان ایجاد نشود. و اما:
سید جان حالت چطوره؟ خوشحالم که میبینم تازه نفس ایستادی اما کمی ملایم با ما رفتار کن ما ها دیگه مثل قدیما دل قوی نداریم سید بهمون رحم کن! همانطور که دوست دیگرمان هم اشاره نمودند از شما بعید میدونیم به عنوان پیشکسوت فدراسیون روستا با چنین لحنی با دوستان صحبت کنی. ما کو چکتر از اینیم که به شما نصیحت کنیم اما قرن عوض شد و رفت سید عزیز. منظورت چیه از اینکه اخبار رو سانسور میکنی و وبسایت ها رو میخوابونی؟ ما ها همه میدونیم که سخت تلاش میکنی که مراسم با حال تر و ابرومندانه تر برقرار بشه اما اگه خدای ناکرده این برنامه با نا ملایمی شروع بشه به نظر شخصی بنده بی حرمتی و بی توجهی به دنبال خواهد داشت. بهتر است از روی تجربه سخن گفت خصوصا شما که نامتون به عنوان دوستدار و یاور فوتبال حصارو به میان میاد. تا جائی که بنده میدونم این سایت یک سایت عمومی میباشد و هر کس نظر خود را ازادانه ابراز کرده و خواهد کرد بنابر این بهتر است شنونده ها و خواننده ها عاقل باشند و احساساتی نشوند.
امیدوارم که زیاده گوئی نباشد و مورد توجه شما دوست عزیز و دیگر دوستان قرار بگیرد.

باامید موفقیت برای همه دوستان

حسن فا طمی پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 17:19

اقای الله دینی من گفتم داریم کار خودمان را انجام می دهیم وبه نظر امسال تو ارزشی قائل نیستیم بله امسال دیکتاتوری محض هست چون بعضی ما ها عادت کریم فقط بزنیند توی سرمان. تو از ان اب گل...هستی برو دنبال کار زندگیت این جا خیری به تو نمیرسد این اخرین بار هست جواب امسا ل تو را مید هم

باربد پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 16:40

درود می فرستم!
حسن جان من هم یک ورزش دوست هستم و به هیچ وجه دوست ندارم با نام خودم بنویسم! هر چی فکر کردم دیدم خیلی خوبه که آدم نام خودش را ننویسه و خوبه در این مورد هم هر کس آزاد باشد. و بتواند نظر خودش را شفاف تر ، راست تر و درست تر بدهد. و دیگر دوستان بدون اینکه این نفر کی هست نظر را بخونند و سپس نتیجه گیری کنند.
راستش من هم فکر می کنم که شما همیشه می خواهید که اداره ی همه امور را در دست داشته باشید! این بد نیست! ولی من هم بر این باورم که از دور دست ها نمی شود کنترل و هماهنگی همه چیز را بدست گرفت! چه نیکوست که کار را بدست یک و یا چند تا جوان داد تا آنها خودشان همه چیز را مدیریت کنند! ولی خوب می شود نظر و پیشنهاد و تجربه ی بزرگوارانی مانند شما در نشست های گروهی که این گروه مدیریت جام برگزار می کنند هم مورد گفتگو قرار گیرد تا اگر منطقی باشد و شاید با برنامه و هدف برگزاری جام سازگار آید به کار بسته شود.
چرا میدان فعالیت ورزشی را بدست جوانها ندهیم تا یاد بگیرند تا آینده را از آنچه امروز هست بهتر بسازند!!؟
من با نظر آقای الله دبنی خیلی موافقم که می گوید:" تلاش کنیم تا فرهنگ عمومی جوانان را بالا ببرید تا همه خود را مسئول بدانند و در قبال این حرکت ورزشی احساس مسئولیت کنند!"
اگر براستی فرهنگ انسانی (که بر پایه خرد و دانش است) را به فرزندان بدرستی بشناسیم و بشناسانیم بسیاری از نابسامانیها کاسته خواهند شد.
آنچه امروز مایه بدبختی برخی از مردم هست همین وابستگی به تعصب های کورکورانه مذهبی و قومی و فامیلی و چیزهای پوچ و بی ارزش است که ریشه از بنیادگرایی مذهبی می گیرد و شوربختانه اگر به شیوه عملی تو همین کارهای گروهی خودمونی از این معیارها و تعصب ها بیرون نروند تا ابد خواهند بود!
در ضمن اگر بچه ها نتوانند و این پروانه را هم نداشته باشند که در مورد یک جام فوتبال اطلاع رسانی کنند پس چه کنند؟
امید که گفته های بنده را به نیک بگیرید و به عنوان یک چند تا نظر آزاد و در جامعه ی آزاد!
زنده و پاینده باد وطنم ایران!

هواشناس پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:27

شهربابک ۱۶ میلیمتر بارید به گزارش اداره هوا شناسی

الله دینی پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:23

آقای سید حسن فاطمی مقدم
زیاد تند می روید با این لحن صحبت کردن به همه توهین می کنید شما دور از ماجرا نشسته اید و به خیال خودتان امور را اداره می کنید نمی گویم کم کاری کرده اید بنده می دانم که شما تماس های زیادی داشته اید و تا حدودی هزینه هم صرف کرده اید آیا فکر نمی کنید که انتخاب مربی از دید خودتان تا حدودی دیکتاتور مابانه است؟ ایا می دانید که هنوز اقای جمشید الله دینی به تعدادی بدهکار هستند؟.این که می گویید نظر دیگران اهمیتی ندارد دیکتاتوری محض است چرا فکر می کنید شما برتر از بقیه هستید ؟ چرا تلاش نمی کنید تا فرهنگ عمومی جوانان را بالا ببرید تا همه خود را مسئول بدانند و در قبال این حرکت ورزشی احساس مسئولیت کنند؟ از شما بعید است که سالها دور از وطن بوده اید در کشوری توسعه یافته و با فرهنگ زندگی می کنید. حداقل در افکار و اندیشه های خود اندکی تجدید نظر نمائید هرچند می دانم حرفهای شما از سر دلسوزی و آبادانی و سربلندی روستا و حفظ سنت دیرین جام نوروزی حصاروئیه است. در ضمن چرا باید وبلاگ جام نوروزی تعطیل شود مگر دو سال پیش که آن وبلاگ نبود از طریق وبلاگ حصاروئیه محبوب قلبها اخبار و اطلاعات منتشر نمی شد؟ مگر همین حالا به این موضوع پرداخته نمی شود؟ در دنیای امروز اگر مطلب و موضوعی رسانه ای نشود هیچ ارزش و اهمیتی ندارد. دنیا دنیای اطلاع رسانی و خبر رسانی است نه اینکه مخفی کاری . هر چند آقای اسماعیل الله دینی در این زمینه تلاش خود را کرده اند و باز هم تب جام نوروزی را براه انداخته اند. سال پیش هم وبلاگ جام نوروزی هم تلاش خود راانجام داد اما یک عکس هم در این وبلاگ منتشر نشد و باعث رنجش عده زیادی شد اما به هر حال همه ما خوشحال می شویم اگر باز هم جامی موفق و ایده ال داشته باشیم شما آقای فرهاد الله دینی را مورد انتقاد قرارمی دهید ولی کاری درست نیست چرا که خود شما و سایر اعضای برگزاری جام با انتخاب ایشان موافقت نموده اید.

حسن فاطمی پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:48

با درود به همه ورزش دوستان. دایی جمشید شنیده بودم خوابت سنگین هست ولی نه به این سنگینی قرار بود این مطالب را یک ما بعد از جام بنویسی ولی...بهر حال دست درد نکند از همه بابت و بهتر بود دوستانی که افتخاری کار کردند بیشتر نا م میبردید مثل فرامرز الله دینی علی قربانی و..... نیازی نبود که فرهاد الله دینی به این موضوع ربط دهید چون فرهاد با نا مدیریتی جام را از ان اعتبار واقعی خودش انداخت. از همین جا اعلام میکنم جام نوروزی حصارونیه در سال۸۹ با تغیرات کلی برگذار میشود وهمه برنامه هایش ریخته شد پس جای نگرانی نیست فقط امسال رسانه ای نمی شود جو به ضرر ان است به همین دلیل وبلاگ جام فعال نیست خوا هشا دوستان در این مورد سوال نکنند. واما نگرانی اصلی تیم هست که چه کارهای میتو انیم در این مدت با قی مانده انجام بدیم البته مربی جدید تیم تعیین شده ولی تا ۱۵ اسفند قادر نیست کنار تیم باشد تا ان زمان از دوستان فوتبالی خواهش میکنم نظرات خودشون را بدن که چه کارهای میتوانیم بکنیم(سید علی / جمشد/ تورج/حسین الله ..علی الله ..مسعود و سید حسین و بازیکنان تیم... از دوستانی که تجربه ای در این مورد ندارند خودشان را درگیر این مورد نکنند چون نظرشون اهمیتی به ما ندارد ار دوستان میخوام با اسم اصلی خودشان نظر بدن نام مستعار ارزشی برای ما ندارد از مدیر وبلاگ خواشمندم نظرات دوستان را در مورد این موضوع بدون اسم واقعی نگذارد تا یک تعدادی نتوانند از اب ........مطلب زیاد هست در اینده بیشتردر باره این موضو عات مینویسم پیروز باشید

ذوقعلی پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:35

با سلام.
بیائید نه برای کوری چشم دیگران بلکه برای پیشرفت خود این کار را بکنیم. دوم اینکه مسئولین پروژه بایستی مبلغ کمکی حاضر را بودجه کار خود قرار داده نه وعده دوستان را. مجبور نیستیم برای ایجاد سر و صدا یا چشم مردم کاری را بکنیم. تا وقتی نیت پوزه این و ان زدن باشد چشم دشمنان کور کردن باشد فکر کنیم ما ها توی همون قدم اول میمونیم. (نظر شخصی). روزنامه ها و مقالات محلی ممکن است چیزها بنویسند اما ما اگر نتیجه ای در رفتار و طرز فکر و اینده ساکنین ایجاد نکنیم تا حدودی از هدف پروژه خود دور مانده ایم. به نظر بنده قبل از اینکه به کمکها بپردازیم خوب است لیست نیازمندیها یا مخارج را ذکر کرده و براورد نمائیم تا دیگر دوستان هم اگاه باشند که چرا هزینه بالا میرود. خوبست به جای رنگ و روی زیبای قضیه به مخارجی که تیم فوتبالمان را هم اماده تر میکند توجه ای داشته باشیم. به خاطر م هست که در گذشته ها مشکل کفش و لباس اولین نگرانی برگزار کنندگان جام بود. خدا را شکر امیدوارم که این دیگر مسئله امروز نباشد.
با ارزوی وقتی خوش برای تمامی دوستان

هم ولایتی چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 21:53

پیشنهاد می کنم امسال جوانترها امور جام را با حمایت با تجربه ها به دست گیرند .

ارزیاب چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 16:59

به نظر من حق با آقای الله دینی است کسانی که از دور نظاره می کنند که بایستی جام برگزار شوند حالا میبینند که چه سختی و مسائلی دارد اگر مرد میدان هستید بیائید دست به دست هم دهیم تا هم چشم دشمنان را کور کنیم و هم بار دیگر نوروزی با شکوه و با خاطره داشته باشیم. البته با حرف نمی شود به نظر من همه همین جا اعلام کنند که هر کس چقدر می خواهد کمک کند و این مبلغ را پرداخت کند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد