حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

افتتاح بخش نهایی باند دوم شهربابک-سیرجان

   

سرانجام پس از سالها انتظار آخرین قسمت از باند دوم محور سیرجان - شهربابک حد فاصل پلیس راه شهربابک - سیرجان تا روستای حصاروئیه به بهره برداری رسید. بهره برداری از این مسیر دیروز با حضور استاندار  کرمان آقای ده مرده و مسئولین اجرایی شهرستان به بهره برداری رسید. بخشی مهمی که می توانست بسیار زودتر از اینها راه تکمیل و راه اندازی شود تا شاهد بسیاری از اتفاقات تلخ و ناگواری  که در همین چند سال اخیر افتاد نباشیم. این بخش از جاده در مسیر ورودی حداقل چهار روستا قرار دارد که بیشترین میزان رفت و آمد را در بین اهالی روستاها و به شهر دارد. بخشی که می شد بجای درست کردن بخش بیابانی جاده زودتر از اینها آن را درست کرد. البته اگر جان انسانها اهمیت داشت شاید این اتفاقات زودتر می افتاد. اما نکته جالب اینجاست که چرا با تکمیل بخش نهایی این محور٬ این قسمت با تاخیری چند ماهه به بهره برداری رسید. در هر صورت افتتاح آخرین قسمت این محور را به فال نیک می گیریم و به امید اینکه دیگر شاهد حوادث ناگوار نباشیم و به امید گامهای بعدی مسئولین به سمت آبادانی و پیشرفت.

 

  

     

نظرات 10 + ارسال نظر
آفتاب سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:57

مبارکتون باشه

امیدوارم که دیگه شاهد اون اتفاقات ناگوار نباشیم

[ بدون نام ] جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 22:28

این راه تا کنون چندین بار افتتاح شده است انشاا.. که بار آخرش باشد

باربد دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:55

نوشته زیر برگرفته از سایتی با لینک:
http://www.autnews.cc/node/3335
می باشد.
.....
رئیس پلیس راهور ناجا در ادامه به موضوع «ترافیک» اشاره کرد و آن را پدیده ای اجتماعی دانست گفت: «راه حل این پدیده هم باید اجتماعی باشد چرا که ترافیک موضوعی چند مولفه ای و بین بخشی است.»وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 23 هزار نفر در 800 هزار تصادف کشته و 280 هزار نفر مجروح شدند، افزود: «به رغم تلاش های صورت گرفته
در سال گذشته نسبت به سال 86 حدود دو درصد افزایش تلفات داشته ایم.»

وی شمار کشته های تصادفات را در کشور روزانه
64 نفر عنوان کرد و گفت: «هر دو روز یک بار یک هواپیمای توپولف در جاده های کشور سقوط می کند اما سقوط آن خاموش است.»
ایسنا

http://www.autnews.cc/node/3335


باربد دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:12

درود

برای ورودیهای شهر ها و روستاها به جاده اصلی هم طرحهایی هست که با هزینه ی کم می توانسته است انجام گیرد.
در این مورد ورودی فرعی به اصلی در کشورهای پیشرفته این گونه طرحها به خوبی توانسته است آمار تصادف ها را به کم کند و حتی به این رقم را به صفر برساند. این طرح نخستین بار در کشور اسپانیا به اجرا در آمده و در برخی کشورهای دیگر به کار گرفته شده است. در برخی کشورها مانند سوید این طرح به طرح اسپانیایی مشهور است.
در این طرح رانندگانی که خیال دارند که ازاصلی به یک فرعی بپیچند ناچار خواهند بود یک نیم دایره دور بزنند و سپس عمود بر شاهراه اصلی قرار گیرند و سپس با رعایت حق تقدم به سوی دیگر راه روانه شوند. شاید بتوان گفت این هم یک نوع دیگری از آنچه دور برگردان نامیده شده!
شما می توانید این مشکل ورودی را هم به طور جداگانه در یک هم پرسی بین بازدید کنند گان وب سایتتون بگذارید.....
ولی راستشو بخواهید وب سایت و یا بلاگی که دست کم هفته ای یک بار به روز رسانی نشود دیگه نقش که می توانسته داشته باشد را نخواهد داشت.
شاید اگر وقت نمی کنید! با دیگر دوستان به صورت گروهی این کار را انجام بدهید.
پیروز باشید.

Nasir Allahdini یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 18:12

دروود
به سلامتی مبارکه.

اله دینی یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 17:07

با سلام ، آیا امسال هم از جام نوروزی خبری هست یا نه و یک پیشنهاد . بیائید جام امسال را به یاد خدمات مرحوم فتح الله قائینی به نام ایشان نام گذاری کنید. و سعی شود هرچه با شکوه تر برگزار گردد. به امید موفقیت همه دوستان

اله دینی یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 17:03

با درود به همه دوستان ، ۹۰٪ اتفاقات مقصر اصلی رانندگان هستند . راننده ای که با سرعت ۱۶۰ کیلومتر رانندگی می کند هنگام ترکیدن لاستیک چکار می تواند انجام دهد. همین شخص ادعا دارد ماشین من تند نمیرود. طبق بررسیهای انجام شده در فاصله ۱۰۰ کیلومتری فاصله زمانی بین خودرویی که ۸۰ کیلومتر و خودرویی که ۱۳۰ کیلومتر راه میرود تنها پنچ ( ۵ ) دقیقه تفاوت وجود دارد . آیا جانمان با ارزش تر است یا پنج دقیقه زودتر رسیدن ، که آیا آن هم اگر و اما دارد .

سفیر حق شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 14:44

با سلام و یا علی مدد
خوشحالیم که خبرهای خوب میشنویم. امیدواریم که همولایتیهای عزیز بتوانند از این امکان به نحو مطلوبی استفاده نموده سلامتی و رفاه بالاتری برخور دار شوند. همانطور حسن اقا فرمودند « بعضی اوقات ما انسانها بایستی بیشتر مراقب باشیم خصوصا وقتی خطر را با چشم و جان حس میکنیم». عزیزان بسیاری جان خود را در این جاده باختند. امید واریم که با بازگشایی این جاده جدید جان کسی دیگر به خطر نیفتد.

حق یارتان

همدم شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:15

زندگی و اتفاقات آن بازتاب عملکرد و آگاهی های ما نسبت به قوانین و مقررات زندگی است و من هم با نظر آقای فاطمی موافقم و البته قوانین رانندگی نیز جزیی از قوانین زندگی هستند که به صورت قرار دادی وضع شده اند که ما نسبت به رعایت آنها بی تفاوتیم . آمار و حوادث جاده ای و شهری کشور ما حکایت از فقر ما نسبت به رعایت قوانین و مقررات رانندگی است و البته بعضی جاها هم بی کفایتی مسئولین و عدم دلسوزی آنها بر آمار این حوادث می افزاید ( بعنوان مثال ورودیهای شهر بابک در جاده اصلی ) و این خود ماهستیم که باید برای خودمان دل بسوزانیم و سرعت زیاد و قانون گریزی را افتخار ندانیم .

حسن فاطمی جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:05

با درود حوادث ناگوار رانندگی بیشتر دست خود انسانهاست تا جاده و وسایل نقلیه بعنوان مثال جاده بین حصاروئیه و سیرجان در ایام نوروز گذشته فقط ۱۲فقره واژگونی خودرو داشته با توجه به این که جاده دو بانده بود. یا یکی از بچه های حصارو افتخارمیکند با پژواش مسیر شهربابک تا حصارو را۵تا ۶ دقیقه با سرعت ۱۶۰کیلو متر در ساعت طی میکند(که پلیس ماشین اش را برای یک سال خوابوند ولی متاسفانه با پارتی ماشین را ازاد کرد) یا یک تعدادی اصلا نباید رانندگی کنند ولی رانندگی میکنند.بله درصد بالایی از جاده ها و خودرو ها استاندارد نیستند ولی در درجه اول مقصر ما خود انسانها هستیم. به امید شنیدن خبر های خوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد