حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

تاکسی تلفنی امین

با سلام خدمت شما بازدید کنندگان عزیز و گرامی با عرض پوزش از اینکه مدتی در خدمت شما نبودم اما حالا که اومدم میخوام یه خبر براتون بذارم. و اون اینکه بزودی در روستای حصاروئیه یک دفتر تاکسی تلفنی راه خواهد افتاد. 

 

این دفتر که با مدیریت آقای وحید قائینی فرزند مرحوم فتح الله قائینی ایجاد خواهد شد به منظور رفاه حال اهالی محترم روستا جهت تردد به شهر خواهد بود و اینکه در مواقع ضروری و یا اورژانسی دسترسی به ماشین سریعتر خواهد بود. مکان دفتر تاکسی تلفنی مقابل خانه ایشان واقع در منزل مرحوم فلکناز قائینی خواهد بود و شماره تماس فعلی ایشان همان شماره منزل مرحوم فتح الله قائینی(۴۴۵۰۲۰۰) خواهد بود. به امید موفقیت جوانان عزیزمان و به خصوص آقای وحید قائینی که گامی در جهت رفاه مردم بر می دارند.

نظرات 6 + ارسال نظر
Nasir Allahdini جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 15:30

با سلام من خوشحال تر شدم!!!!!!
انشا الله خبرهای خوش تر

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 00:46

درود و آفرین!
فراهم آوردن زمینه این گونه کارها بسیار مورد نیاز است!
دوستان در نظر داشته باشید که اگر همفکری گروهی انجام شود می توان زمینه هایی را برای کار کردن جوانان پیدا کرد و پیشنهاد داد تا شاید نیاز های روستاها را پوشاند!

همدم سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 16:40

خبر بسیار مسرت بخشی است زیرا یکی از مشکلات روستا را کم می کند و الگو یی است برای ایجاد شغل های جدید در روستا . . .

بچه پایین ده یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 14:58

خبر بسیار خوبی بود امیدواریم که کاسبی خوب بچرخه و جوونای دیگه روستا تشویق بشن و بیزینسهای جدیدی راه بندازن و مشکلات هم ولایتی ها رو کم کنند

Naser شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 18:48

Thank you for the good news. I am very happy to know that our dear friend, Aga Waheed is doing this. We wish Waheed and all our young Entrepreneur sucess and lots of Barakat. Good Luck

بچه دل حصاروومهاجر شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 18:30

سلام و خسته نباشید

از این خبر خیلی خوشحال شدیم. امیدارم که موفق وموید باشد.بچه دل حصاروومهاجر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد