حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

روز پرستار مبارک

نظرات 19 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:45

بابا چرا مطلب جدید نمیذازی

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دوست دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:08

نصیر جان سلام
هر جا هستی موفق و موید باشی ما منتظریم که تو را خورشیدی بر بام کره خاکی ببینیم می دونیم که ایران برات کوچیکه
دوستت داریم


[ بدون نام ] یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 22:05

اسماعیل جان تو اینقدر تنبل نبودی و خیلی ذوق وبلاگتو داشتی چرا up dete نمکنی

M.A پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:23

az khatoon abad che khabar?

Nasir Allahdini یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:53 http://www.allahdini.com

سلام
یه خبر خوش برای همه حصاروئی های عزیز. به زودی وب سایت حصاروئیه راه اندازی خواهد شد. منتظر خبرهای بعدی باشید....

در پناه مولا علی.

Nasir Allahdini یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:50 http://www.allahdini.com

موافق شما کی باشین؟ به جا نمی یارم؟؟؟
وقتی قدرت انتقاد پذثیری بعضی عزیزان پایینه و نمیتونن با بقیه کنار بیان، به نظر شما باید گذاشت وجهه و چهره وبلاگ و روستای عزیزمون که اینقدر جا افتاده خراب بشه؟ چرا؟ چون یه تعدادی درگیری های شخصی رو ملا عام اوردن؟؟؟ چون وقتی بعضی حرف ها رو می زنن حصاروئی نما قلمداد می شن؟

در ضمن شما که نمیشناسی یه سری بزن:
www.allahdini.com

موافق شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:51

بابا نصیر
تو دیگه کی هستی؟
دست شیطونو بستی!

با نصیر موافقم ولی راستی کیه این نصیر؟؟؟؟؟؟؟

Nasir Allahdini دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:31

درووود.

×××پرستاران روزتان مبارک
از مدیر محترم سایت تقاضا دارم یه وبلاگ دیگه ایجاد کنین به نام کل کل حصاروئیه. و در اونجا هر کی می خواد بیاد جنگ ملی راه بندازه. موضوع چیز دیگه است نه دعواهای شخصی

[ بدون نام ] یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 23:08

به مدیر وبلاگ جام نوروزی :چرا نظرات را سانسور یا حذف میکنید>>>>>>>>>>>

سرخوش دیلمی جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 13:28

با سلام.
بسیار تعجب میکنم میبینم اقای جمشید که دوست بسیار گرامی و خیلی قدیمی ماست دستخوش حرفهای این و ان شده است. جمشید جان شما که دوستی تحصیلکرده و تربیت شده یک از استادان بزرگ حصارو اقای مرتضی الله دینی هستی چه شده است که با این چنین افکار سطحی و گفتارهای یاوه دست و گردن میگیری. مطمئنا کسانی که شما را میشناسند هرگز احتیاج به شنیدن دفاعیات شما ندارند و انهائی هم که همانند این دوستمان متاسفانه به فلاکت بیسوادی و بیکاری گرفتارند و مسائل کوچک همچون کوهی بر سر راه زندگیشان ایستاده و قدرت هضم موضوعات را خداوند منان از ایشان گرفته است هرگز احتیاجی به شنیدن حقیقت ندارند و بر خر خود سوارند و به فلاکت خود شعر بیابانی میسرایند.
جمشید جان به خاطر داشته باش که گفته اند ؛ گفتی باور کردم اصرار کردی شک کردم قسم خوردی ........... به هر حال اصرار نکن ما همه شما را میشناسیم و به صداقت شما باور داریم. لطفا ادامه بحث را به دوست بیکارمان واگذار کن و رهی دیگر برگیر.
حق نگهدارت باد

مسعود اله دینی پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 17:53

فکر می کنم باید تا آنجا که ممکن هست دوستان کوشش شود هر چه زودتر از این انتقادهای خام بیرون بیایند و بر کار دیگران خرده نگیرند! انتقاد بد نیست اگر در راستای درستی قرار بگیرد و سازنده باشد!!! این برای همه بدیهی است!

و لی به نظر دور از منطق است که دوستان کاری که با امکانات کم داره انجام میشه با کیفیت نسبی خوبی هم انجام میشه را بی ارزش کنند.
و از سویی هم این گپ های ناپخته دیگران را رنجیده می کند.

پس پل ها را بسازیم !!

چیزهای با ارزش تری هست که باید به آنها پرداخت! و دوستان ارزش لحظه ها را بدانید که آسان بدست نمی آیند! و کوشش کنیم که در کوران رویدادهای خوش و یا ناخوش به همدیگر آسیب نزنیم و درد جامعه آسیب پذیر را درمان جوییم!

پیروز باشید!

جمشید سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 13:52

آقای سرخابی اینجانب ادعایی ندارم ولی کدام بد و بیراه را از اینجانب شنیدی ؟ آری در این دوره و زمونه باید بادمجون دور قاب چین باشی و به به و چه چه بزنی تا بگن آدم نازی هستی و گرنه گفتن حقیقت در این زمانه جرمی است بزرگ و نا بخشودنی ! ! و شما دوست عزیز اگر واقعا به شما توهین شود ؛ وقتی کاری را جلوی چشم هزاران نفر انجام می دهی و بگویند تبانی بوده چه عکس العملی از خود نشان می دهی ؟ راستی حداقل کاری که اینجانب انجام می دهم با نام واقعی خودم نظر می دهم نه مثل شما با نامهای مستعار و.....

آشنا یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 18:52

روز پرستار بر همه پرستاران این فرشتگان شب مبارک باشد. روز 11 اردیبهشت روز جهانی کارگران زحمت کش را فراموش کردید؟

جمشید یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 16:44

دوست خوب و همکارمان دنیا را از دید خودشان گفته اند و البته که گل بی عیب خدای باریتعالی هست و بس و من هم دارای عیبهای بی شماری هستم و لی گفته این همکار عزیز را تصدیق می کنم و همانطور که قبلا گفتم در قر عه کشی هیچ نیت سو ءی نبوده و فقط خدا این بندگانش را ببخشاید که اینگونه قضاوت می کنند .

دامدار یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:38

ای کایو چرا ور تی سایت هچی نمی نویسی

درش را تخته کن داری مثل جام نوروزی می شی

ور بچکا سلام برسون

سرخابی یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:31

اقای همکار جمشید اگر جمشید هم مثل شماست و به دیگران بد وبیراه می گوید پس وای به حالتان این چه ادبیاتی است که شما بکار برده اید و اقای وبلاگ نویس این بد وبیراهها را منتشر نکن شما حتی ظرفیت شنیدن یک انتقاد را ندارید

همکار جمشید جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 21:30

به این آقا که با نام مستعار کشاورز نظر داده واقعا انسان بی ..... هست وگرنه ارزش کار جوانان زحمت کش حصارو را با این تیکه پرونی ها زیر سوال نمی برد ؛ شما اگر معرفت داری و خیلی خو دتو با مرام می دونی لا اقل ما که آقا جمشید رو می شناسیم و چند ساله که باهاش همکاریم جز راستی و صداقت ازش ندیدیم و در جواب نظر حضرتعالی توضیحاتی رو توی وبلاگ جام نوروزی داده بودن که به نظر من اگر شما یه ذره ایشون رو می شناختی دیگه از این حرفها نمی زدی که قرعه کشی تبانی بوده ؛ و آیا شما عکسی رو فرستاده بودی که منتظر انتخاب اون عکس به عنوان بهترین بودی ؟

Gomnam چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 23:22

kash group parastari shekl grefte bood dar in rooz!

کشاورز چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 20:08

سلام
تبریک ویژه جهت روز پرستار برای همه پرستاران زحمت کش.....

من یه گلایه ای از سایت جام نوروزی حصاروییه دارم الان درست یک ماه است از جام نوروزی می گذرد ولی دریغ از یک عکس که که از جام که در سایت باشد واقعا پارسال که سایت حصاروییه محبوب قلبها گزارش روز به روز و عکسهای جام رو پوشش میداد خیلی بهتر بود چرا امسال پوشش ندادید؟ ولی من سه نظر تا به حال به سایت جام نوروزی دادم که یکی را بیشتر جواب نداند اون هم با اعصاب خوردی و...... جواب دادن وامروز ناچار شدم به سایت شما نظری بدهم تا ببینم که سایت جام نوروزی آخر یک دونه عکس از جام نشون می دهد یک حرف دیگه هم دارم که دوباره به مسئول سایت جام نوروزی دارم که ناراحت نشود برنده مسابقه عکس هم از طرف همه تیم های شرکت کننده به نام خود شما در امد و یه دوچرخه هم به شما تعلق میگیره وواقعا عکس های جالبی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؛:؛:/
من از سایت حصاروییه محبوب قلبها می خواهم اگه یه دونه عکس هم از این مسابقات داره داخل سایتتون بذارین خواهش میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد