حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

اطلاعیه کادر فنی تیم فوتبال حصاروئیه (۱)

 برگرفته از وبلاگ جام نوروزی حصاروئیه

با سلام بدینوسیله به اطلاع می رساند که مربیان تیم فوتبال حصاروئیه قصد دارند تمرینات تیم را جهت حضوری مقتدرانه و مدعی در جام نوروز۸۸ با جدیت شروع نمایند در این راستا از کلیه فوتبالیست های جوان حصاروئیه دعوت بعمل می آید تا در اولین جلسه تمرینات تیم که در زمین ورزشی حصاروئیه روز پنجشنبه مورخه ۲۶/دیماه/۸۷ساعت ۱۳ برگزار می گردد شرکت نمایند . 

 

ضمنا نفرات نهایی و ترکیب اصلی تیم با نظر کادر فنی بر اساس آمادگی وقابلیتهای فنی بازیکنان خواهد بود و شرکت در تمرینات بمنزله انتخاب بازیکن نیست . بازیکنانی که به هر دلیل نمی توانند در تمرین روز پنجشنبه شرکت کنند از طریق تماس با مربیان ضمن اعلام آمادگی دلیل عدم خود را اظهار نمایند.۰۹۱۳۳۹۳۱۴۷۰اله دینی و۰۹۱۳۲۹۳۳۲۱۱ فاطمی مقدم. بدیهی است که عدم اعلام آمادگی و شرکت نکردن در تمرینات باعث حذف از تیم خواهد بود. اسامی بازیکنانی که تا کنون اعلام آمادگی کرده اند :  

 -۱ ایمان قائینی ۲- فرهاد الله دینی -۳فرشاد الله دینی -۴ خسرو قربانی -۵عظیم قائینی ۶- محمد الله دینی -۷ محمود قائینی -۸حسن الله دینی - ۹رحیم لله دینی - ۱۰حسن واحدی -۱۱مجید ابراهیمی  

 

از کلیه بازیکنان تیم فوتبال حصاروئیه شرکت کننده در مسابقات جام نوروز ۸۸ خواهشمندیم که مدارک ذیل را در اسرع وقت جهت ایجاد سوابق ورزشی و اقدام برای بیمه ورزشی بازیکنان تحویل کادر فنی تیم نمایند .  

 

کپی شناسنامه و دو قطعه عکس 

 

 

                                                                       با تشکر کادر فنی تیم فوتبال حصاروئیه

نظرات 4 + ارسال نظر
جیگیلی پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 21:15

تدارکات پارسال خیلی بد بود امسال بهترش کنین

آشنا (آشنای واقعی) یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:49

از لحاظ اخلاقی و انسانی شایسته نیست با نام دیگران نظرات نه چندان جالب خود را اعلام نمائیم !!!!!!!!!!!!! منظورم به همین نامحترمی است که به آقا سیروس پیشنهاد چگونگی هزینه کرد سرمایه دهداری رو داده .جل الخالق

آشنا پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 23:01


با سلام می خواستم به آقا سیروس بگم بهتر نیست مقداری ازبودجه های دهداری را صرف فوتبال کنی تا صرف کارهای کم اهمیت تر .

همدم پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 19:46

چه خوب و عالیه که از این طریق همگان دعوت میشوند تا فردا کسی نگوید چرا من نه ؟ هر کس می تونه تو تمرینها شرکت کنه و بهترین ها انتخاب بشن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد