حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

جلسه ی هماهنگی با نمایندگان تیمها

برگرفته از وبلاگ جام نوروزی حصاروئیه 

جلسه ی هماهنگی با نمایندگان تیمها امروز پنجشنبه ۱۹دیماه ۱۳۸۷ در ساعت ۹:۳۰ آغاز شد . در ابتدا جلسه  آقای فرهاد الله دینی ضمن معرفی کامل خود به عنوام مدیر جام نوروز ۸۸  به بیان اهداف خود و نحوه برگزاری جام در سال جدید پرداختند و با اشاره به گزارشی که مدیر پیشین جام آقای تورج قایینی در اختیار ایشان قرار داده بود به بررسی نحوه ی شرکت تیمها در جام گذشته پرداختند و از بعضی بی نظمیها و نا هماهنگیهای آنها اظهار نا خرسندی کرده و متذکر شدند که در جام پیش رو طبق آیین نامه  با تیمهای خاطی برخورد خواهد شد .

در ادامه نمایندگان تیمها، با پذیرفتن شرایط، قول مساعد دادند تا ضمن همکاری کامل با هیئت اجرایی جام نوروزی در برگزاری منظم آن نهایت تلاش را از خود نشان دهند .

ترکیب احتمالی تیمهای حاضر در جام نوروزی ۸۸ به شرح زیر می باشد

حصاروئیه – برفه – ساراب – محمد آباد- ده موسی – موروئیه - صباح - عبدل آباد یا حیدرآباد

 توضیح :

۱- به علت اینکه تیمهای مهرآباد و استبرق توانایی تشکیل یک تیم مستقل را نداشتند تصمیم بر این شد که تیم صباح از ترکیب بازیکنان این دو روستا تشکیل شود و حضور بازیکنان از دیگر روستا ها در این تیم ممنوع است .

۲-  از آنجایی که  تیمهای عبدل آباد و حیدر آباد برای شرکت در جام امسال ابراز علاقه کرده اند تصمیم بر این شد که بعد از بررسی شرایط دو تیم ٬هیئت اجرایی جام بزودی تیم هشتم را از بین این دو تیم انتخاب کند .

در پایان قرار شد که در جلسه ی بعدی در ۲ اسفند ماه که با حضور سرپرستان تیمها برگزار خواهد شد ضمن امضاء قراردادها  اسامی نهایی بازیکنان نیز جهت ثبت نام در جام ارائه گردد . جلسه در ساعت ۱۱ به پایان رسید.

                                                هیئت اجرایی جام نوروزی حصاروئیه

نظرات 7 + ارسال نظر
اصغر چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 23:55

باسلام .توی وبلاگ حصارو کمی از همسایه اش برفه هم بنویسید .

بچه ی پایین ده دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 00:54

چرا چند وقتیست فعالیت این وبلاگ کم شده ؟؟؟ لطفا مثل گذشته ما را از اخبار و رویدادهای حصارو با خبر کنید .

جمشید سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 23:14

فوتبالی عزیز همانطور که شما هم مطلعید افزایش تعداد تیمها یعنی برگزاری بازیهای بیشتر و این به دلیل کمبود منابع مالی و مهمتر کمبود وقت این امکان برای ما فعلا مقدور نمی باشد شاید در آینده ای نه چندان دور با همکاری و مشارکت فعال دوستداران فوتبال و مردان فوتبالی همچون جنابعالی این امکان فراهم گردد .

مدیر برگزاری جام دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 17:33

در پاسخ به دوست عزیزمان ما هم مثل شما از زیاد بودن تیمها خوشحال می شویم اما وقت کم بدی آب و هوا ی نوروزی و کمبود منابع مالی امکان بیشتر کردن تیمها را از ما می گیرد در حال حاضر با وجود ۸ تیم از ۲ فروردین تا ۱۲ فروردین تقریبا هر روز ۲ بازی برگزار می شود .
ضمنا امسال ۲ تیم جدید موروئیه و عبدل آباد در مسابقات شرکت می کنند .

وطن دوست دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 16:20

از انتخاب دوستان عزیزم آقایان مهندس اله دینی و فاطمی مقدم دو جوان خوب و تحصیل کرده روستا خرسند شدم.

فوتبالی دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 16:18

اگر هدف از برگزاری این جام را دوستی و اتحاد میدانید بهتر است هر سال پذیرایی تیم های بیشتری در حصارو باشیم . استقبال دیگران را لبیک گوید . وقتی تیمی از روستای تقاضای شرکت داره یعنی اینکه ما داریم به هدفمان نزدیک میشیم پس جام را به چند تیم تکراری از روستاها محدود نکنید. سر بلند و پیروز باشیید

همدم یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:32

من به فوتبال کاری ندارم ولی به امید موفقیت تیم حصارو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد