حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

جلسه ی هماهنگی و تبیین وظایف

 برگرفته از وبلاگ جام نوروزی حصاروئیه

بدینوسیله به اطلاع اعضاء هیئت برگزاری جام نوروز 88  می رساند که جلسه ی هماهنگی و تبیین وظایف در روز چهارشنبه 18 دیماه 1387  در محل جماعتخانه حصاروئیه برگزار می گردد از تمامی اعضاء خواهشمندیم ضمن شرکت در جلسه نام افراد پیشنهادی ، برای زیر گروه خود را نیز ارائه دهند .

همچنین اولین جلسه ی هماهنگی با شرکت نمایندگان تیمهایی که  در جام نوروز 87 حضور داشتند در روز پنجشنبه 19 دیماه 1387  در محل جماعتخانه حصاروئیه برگزار خواهد شد، در این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر درباره ی نحوه ی برگزاری جام، هیئت اجرایی ضمن تبیین شرایط حضور تیمها به بررسی شرایط آنها خواهد پرداخت و در آینده ای نزدیک اسامی نهایی تیمهای شرکت کننده در جام نوروز 88 را اعلام خواهد کرد .

ضمنا صمیمانه از تمامی دوستان علاقه مند خواهشمندیم در چند روز آینده پیشنهادات  خود را به عنوان دستور جلسه  در بخش نظرات ارائه کنند تا در روز چهارشنبه، هیئت اجرایی جام در مورد آنها به بحث و گفتگو بپردازد.

                                                                 با سپاس فراوان

                                                        هیئت برگزاری جام نوروز 88

نظرات 2 + ارسال نظر
همدم سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:12

به امید موفقیت همه جوانان حصاروییه

فوتبالی دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:19

بامید موفقیت برای دوستان دست اندر کار وشما رسانه ها ما را در جریان اوضاع احوال میگذارید ولی شما فعا لیتتون در بخش ور زشی کم شده کم اخبار میدین درصورتی خیلی اخبار اطراف اطراف جام هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد