حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

جام نوروزی حصلروئیه چه خواهد شد؟

بر گزاری مسابقات فوتبال جام نوروزی حصاروئیه در اوایل سال جاری٬ هشتاد هفت برگ زرینی در تاریخ روستای قلمداد شد و در مجموع همت٬ تلاش و توانایی جوانان رشید و دلاور روستای حصاروئیه و از سویی دیگر همراهی و همکاری اهالی محترم روستا را به رخ همگان کشید تا جوان روستایی نشان دهد که اگر بخواهد می تواند و هیچ چیز از عزم و اراده او برای رسیدن به اهداف بلندش نخواهد کاست. آنچه که شما عزیزان در نوروز امسال مشاهده کردید و به آن افتخار کردید نتیجه ماهها تلاش و مساعدت عده زیادی از دوستان و همولایتی های عزیزمان بود که به شکر خدا به سلامت به بار نشست. دوستان زیادی بخصوص آقایان تورج قائینی ٬ سیروس نجفی ٬سید محسن فاطمی مقدم٬ جلال الله دینی٬غلامرضا قائینی٬ وبسیاری دیگر که از عزیزانی که زحمات  فراوانی کشیدند. آنچه بر همه روشن این بوده است که مدیریت برگزاری این مسابقات بعهده آقای تورج قائینی بوده که در این راه زحمات زیادی متحمل شده اند هرچند ایشان مسلما بدون همراهی سایرین به این موفقیت دست نمی یافتند. اما آنچه امروز وی را از برگزاری و روند رو به جلو این مسابقات منصرف کرده ظاهرا برخی نامهربانی ها و ناملایمات بعضی دوستان بوده که او رنجیده خاطر نموده تا امسال به فکر برگزاری جام نوروزی حصاروئیه نباشد. اما امیدواریم با درج این مطلب ابهامات و کدورت های سال گذشته رفع شود و باز هم با همفکری و مساعدت همه عزیزان بتوانیم بهتر از سال گذشته این مسابقات را برگزار کنیم .حال منتظرات نظرات و صحبتهای آقای قائینی و سایر دوستان گله مند و موافقین و مخالفین هستیم تا ابهامات این چنینی رفع گردد   

نظرات 20 + ارسال نظر
دوستی شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 19:40

آقای مهندس جمشید درست فرمودند من با ۱۹ آذر موافقم.البته آقا جمشید خودشان یکی از بهترین کسانی هستند که می توانند کاندیدا شوند برای مدیریت برگزاری مسابقات با همکاری دیگر آقایان .

یک فوتبال دوست شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 16:33

من با ۲۴ آذر موافقم ولی بهتر است از دوستان برای شرکت در جلسه دعوت رسمی به عمل بیاید.

lio Messi شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 16:27

به نظر من ۲۲ آذر مناسب تر است

باربد شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:22

با این ایده با جمشید جان همراهم ! بهتره که طرح و برنامه ریزی برای ورزش نوروزی جمشیدی را اغاز نمود. گروهی مسقل این کار را می تواند برنامه ریزی کند. شاید گروهی که سال پیشین اجرا کننده بودند. بهتر بتواند سال پسین برنامه ریزی را به انجام رساند.
گروه برنامه ریز برای پلان می تواند براساس زمان در سه بخش با برگرارکنندگان هماهنگی و همکاری و همراهی کند:
1- پیش هنگام برگزاری
2- هنگام برگزاری
3- پس هنگام برگزاری
البته هرکدام از این سه هنگام نیازها و مراقبت های ویزه ی خود ش را می خواهد. اگر بعدها خواستید می توانیم گپ بزنیم که چه چیزهای شاید نیاز بشود و در هر هنگام چه کنیم که کارایی و بازده کارهای سایر گروهها و تیمها برای برگزاری این فعالیت ورزشی را بالا بریم.

بچه پایین ده جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:00

آفرین به آقا جمشید که بجای حرف زدن پیشنهاد داد و یک قدم به جلو حرکت کرد .

جمشید چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 15:46

با سلام به همه دوستان و ورزش دوستان بخصوص اهالی فوتبال . از همه دوستان مخصوصا آقای مهندس تورج و مدیر وبلاگ یکی از روزهای ( ۱۹ ؛ ۲۲ ؛ ۲۷؛ ۲۹ ) آذر ماه برابر با (۹ ؛ ۱۲ ؛ ۱۷ ؛ ۱۹ ) دسامبر را برای تشکیل جلسه و تصمیم در مورد برگزاری جام ۸۸ به رای گیری بگذاریم و افرادی که می توانند در جلسه شرکت کنند یک روز را در اسرع وقت تعیین و از همین طریق به اطلاع همگان رسیده تا از نظرات و پیشنهادات همه عزیزان و دلسوزان ورزش جهت بر گزاری جام استفاده کنیم . پس برای تعیین روز تشکیل جلسه رای دهید . (( رای من ۲۲آذر ماه )) دلیل : جلوگیری از هدر رفت وقت و احتمال حضور افراد بیشتر در حصاروییه بخاطر تعطیلات{{ عید }}.

وطن پرست چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 15:22

از قدیم گفته اند با یک گل بهار نمی شه . ولی اونچه مسلمه اینکه این جام نوروزی که همه ما با شعار دوستی دنبال اون هستیم و بودیم ظاهرا با مجلل شدنش نه باعث دوستی که بلکه باعث کدورتهایی شده و گرنه اینکه یکی از راست و یکی از چپ بگه که نمی شه اسمش رو گذاشت دوستی درسته که اختلاف سلیقه هست ولی نباید اختلاف سلیقه ها با کدورتها و دلخو ریها اشتباه شود تنها یک خواهش از تمامی دوستان اونهم یاری و همکاری و با هم کار کردن .

همدم چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 15:09

همه می دانیم که زبان فارسی بخاطر مثلها و حکمهایش شیرین شده و آوردن حکایت از کتاب سعدی یا جای دیگر دلیل بر بی احترامی به کسی یا شخصی نیست. اگر شما این برداشت رو داشتی مقصر خودتی .

باربد سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 17:54

درود بر همه پهلوانان!

تورج جان نوشته اند : بدلیل مشکلات شخصی و اداری خود نمیتوانند در کنار تیم برگزاری مسابقات باشند .

شاید بهتر باشد که از تجربه مدیریتی ایشان به گونه ای دیگر بهره جست. البته اگر خود ایشان پذیرا باشند.

من پیشنهاد میدهم که ایشان در صورت امکان مدیر مشاور
( Consultant Manager ) باشند و فردی دیگر را به گروه افزوده که نقش مدیر اجرایی( General / ٍExecutive Manager) را بپذیرد.

اما در مورد پیچیدگی در گفتار برخی از ما ایرانیها گپ هایی بسیار است. البته شما دوستان هم شاید به این پیامد پی برده باشید! البته همه آن نشانه به بودن رگه هایی از فرهنگی نا آشنا در فرهنگ اصیل خودمان دارد.
این شعر سعدی را بهتر است در پیش خود می خواندیم تا بهتر با فرهنگ خویش گفتمان داشته باشیم نه آنچه که برخاسته از فرهنگ دیگر و نا آشنا ست !

* به جان زنده دلان سعدیا که ملک وجود نیارزد که دلی ز خود بیازاری ! *

کوفی سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:56

هوممممممممممممممم
که اینطور؟!
سلام دوستان
خلاصه بایستی حق داد به دوست عزیزمان مهندس قائیینی. ایشان سهم خود را انجام داده اند. وقتش رسید ه کسانی که نظرات بهتری دارند و فکر میکنند کار بهتری میتوانند انجام دهند استین بالا زده و وارد میدان شوند.
سخنان سرد فقط باعث دلسردی میشوند و تا دنیا دنیا بوده است افرادی همیشه وجود داشته و خواهند داشت که به جز این حرفها از خود چیز دیگری برای ارائه ندارند. بنده شخصا با شناختی که از اقای قائیینی و دوستان دست اندرکار دارم مطمئنم که هیچ موردی نخواهد بود و مسابقات انجام خواهند شد. ممکن است که سلیقه مدیر جدید با مدیران قبلی فرق داشته باشد . بنا بر این همه دوستان بایستی اماده قبول طرحها و نظرات جدید باشند و هرگز کا رها با هم مقایسه نشود. ما همه اشخاص متفاوت با سلیقه های متفاوت هستم و بنا بر این کار انجام شده مثل هم نخواهد بود.

با موفقیت.

هم ولایتی دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 18:25

سلام خسته نباشید آقایان محترم : به نظر من اگر دوستان دست اندر کار فوتبال حو صله دارید بسم الله . اگر نه لطفا بقیه مسائل کو چک را بزرگ نکنید .هر کاری که انجام شود با یکسری انتقادات همرا است . .گر شما در انجام کارها از مشارکت حداکثری افراد محل استفاده کنید به فرد خاصی متکی نباشید بهتر است . من فکر کنم ضمن اینکه مدیریت برنامه ها بعهده یکنفر مثل آقا تورج یا دیگری باشد بنظرم اگر کار اجرایی این جام را بعهده شورا و دهداری بگذارید احتمالا مشکلات کمتری یش می آید زیرا در محل حضور ذارند و از مشارکت حداکثری مردم روستا می توانند بهره ببرند

گمنام دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 18:24

با سلام خدمت همه عاشقان ولایت
از همه شما خواهش میکنم جهت تنو یر افکار خودتان هم که شده مطلبی که تحت عنوان قدردانی در قسمت ((عنوان آخرین یادداشت ها)) همین وبلاگ نوشته شده مطالعه کنید تا قضاوت عادلانه تری کنید که در جام گذشته هیچ کس خودش را تافته جدا بافته از دیگران نمیداند و همانگونه که آقای قائینی ذکر نمودند باهمت و غیرت بی آلایش فرزندان خرد ورز و نواندیش حصاروئیه چنین رخدادی در حصاروئیه اتقاق افتاد .و خوب است با بی انصافی و ذکر کلماتی همچون ناز کشیدن و ...زحمات یکساله عده ای را بر باد ندهیم .

علیرضا دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 18:24

با سلام به همه دست اندرکاران جام نوروزی حصاروییه
این جام باید ایجاد دوستی کند نه خدای نکرده ایجاد دشمنی و کدورت . اگر قرار باشد نتیجه برگزاری جام، کدورت و اختلاف و جدایی باشد که برگزار نشود بهتر است ! طبیعی است در انجام چنین کار بزرگی و با وجود سلایق مختلف ،‌اختلاف نظر و سلیقه پیش میاید اما آنچه مهم است این است که با گفتگو و هم اندیشی و گذشت کار را به بهترین نحو پیش بریم و نشان دهیم که بلوغ و توانایی کارهای بزرگ اجتماعی را داریم . لذا لازم است همه دوستان دست اندرکار در اولین فرصت گرد هم آیند و کدورت ها و دلخوریها را با بزرگواری و درایت و گذشت حل و فصل نمایند و از رسانه ای کردن دلخوریها نیزبپرهیزند که جز به دامن زدن به کدورت ها نمی انجامد . کاری کنیم که پیام جام برای فرزندانمان پیام دوستی و محبت و اتحاد باشد نه خدای نکرده پیام خودخواهی و کدورت و جدایی.

همدم دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 18:24

سلا م به همه ورزشکاران و دوستداران ورزش فوتبال بخصوص جام نوروزی حصاروئیه . راست و دروغش گردن اونایی که می گن ولی میگن سعدی شیرازی گفته : سگان بازاری چون قدر پیش آمدن ندارند مشغله بسیار کنند . اونایی که باعث رنجش خاطر دوست عزیزمان آقا تورج شده اند مثال همان باشند که گفته شد ولی آقای قائینی اصلا گوشت بدهکار این حرفها نباشد چون با شناختی که من از همولایتی ها دارم اگر امسال هم شما بیایی که بهتر و صد بهترتر . و می دانم که با حمایت بزرگ مردان حصاروئیه پوزه از خود راضی ها را به خاک می مالیم . و اگر نیایی .هستند افرادی که نیازی به نازشان نیست .

تماشاچی دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 18:23

یک :(((با سلام بر تمامی ورزش دوستان و ورزشکاران . توی این دوره زمونه اونایی که کار ی انجام میدن در هر رده یا سطحی که باشن یک عده آدم از خود راضی و مغرور شروع می کنن به سنگ اندازی و عنوان کردن مطالبی مثل : مگه چکار کرده ویا فکر کرده کسی مثل اون نیست و . . . . . . !!!!!!؟!؟ و هزار نوع بر چسب و خود کامگی دیگر )) ولی به یکی از همین آقایون هزار تا مقدمه کار رو فراهم کن و بگو این کار رو انجام بده عمرا اگر یک قدم بر دارن ولی برای ایراد گرفتن همیشه نفر اول هستن .)))) ــــــمطلب دوم (((من حق رو به آقا تورج نمی دم چون مرد میدان نباید با این حرفها پا پس بکشه مگر بخواد این حرفها را بها نه ای برای تبر ئه خودش قرار بده . می دونم همه کارهایی که سال گذشته انجام شدو زحمت های زیادی کشیده شد هماهنگیهای زیادی لازم بود که این جام با شکوه هر چه تما م تر برگزار شود و لی ایا واقعا تمام این زحمت ها را فقط مدیون آقا تورج هستیم پس اونهایی که بخاطر عشق به فوتبال هم از لحاظ مادی و هم از لحاظ وقت و همکاری مایه گذاشتند دیگر هیچ . پس زحمت افرادی مثل پیگیریهای سید حسن فاطمی و یا جلال الله دینی و یا سیروس نجفی و ........ به کدام راه رفته اند مگر صاف کردن میدان و ساخت سکوی تماشاچیها و یا تهیه لباسها همه به عهده یک نفر بوده درست است که آقای مهندس تورج خیلی زحمت کشیده و منکر نیستیم ولی یک چیز را هم می دانیم و آن اینکه هزینه جام سال گذشته طبق شنیده ها حدود چهار میلیون بوده آیا همه این پول را آقا تورج داده قطعا نه ! ولی وقتی همه می آیند و می گویند>> جام نوروزی حصاروییه << و در آخر سر همه می گویند اگر فلانی نبود جام برگزار نمی شد مطمئنا باعث رنجش خاطر عده ای خواهد شد و چه بسا که این افراد از فامیلهای درجه یک آقا تورج باشند دیگر بدتر .))))

حسن فاطمی دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 18:23

با درود بر ورزشکاران و ورزشدوستان. در جواب فوتبال دوست باید عرض کنم شایعه نیست واقعیت هست اقای مهندس از یکسری مسائل در جام گذشته(۱۳۷۸ ) دلخور هستند. امیدواریم که دلخوریها رفع شود و اقا تورج با مدیریت و شهامت خا صی که دارندجام ۱۳۸۸ را با شکوهتر برگذار کنند.البته یکسری مطالب هست که بنده در اینده نزدیک در مطبی بعنوان نا گفته های جام ۷۸ به عرض شما دوستان در همین وبلاگ و وبلاگ حصاروئیه ماندنی باش(با مدیریت اقا عنایت)خواهم رساند. موفق با شید
http://fatemi62003@yahho.ca

تورج قائینی دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:18

با عرض سلام و ادب خالصانه خدمت همه هم ولایتیهای عزیزم
نکاتی را جهت استحضار همه دوستان عزیز ورزشکار و همه آنهایی که خواهان آبادانی و پیشرفت حصاروئیه هستند عرض مینمایم :
1- اول اینکه من ارادت خاصی به همه آنهایی که پیامها و نظرات متفاوتی را ارسال داشته اند دارم چه آنان موافق من باشند چه مخالف ، عقاید و نظرات همه آنان برای من قابل احترام و تحسین بر انگیز است و من به وجود همه آنها افتخار میکنم چرا که میدانم همه آنان به دنبال عزت و سربلندی برای حصاروئیه هستند و هیچگاه غرض شخصی به دنبال ندارند .
2- همانگونه که در مراسم افتتاحیه ،اختتامیه اعلام نمودم و اطلاعیه ای که پس از پایان مسابقات دادم برگزاری تورنمنت 87 کار بسیار بزرگی بود که از تیر ماه سال گذشته چندین نفر در قالب یک تیم تصمیم به برگزاری آن گرفتند که در راس همه آنها آقای سید حسن فاطمی مقدم بود که حقیقتا جا دارد من به ایشان تبریک و احسنت بگویم به این حس وطن پرستی و داشتن عشق خدمت به زادگاهش که با وجود اینکه ایشان در اینجا حضور نداشتند اما از 8 ما ه قبل از شروع مسابقات مرتبا و هر دو سه روز یکبار با تماس تلفنی گروه راراهنمایی مینمودند .این حقیر هم عضوی از این گروه بودم که در کنار بقیه دوستان شروع به فعالیت نمودم و تنها مسئولیت هماهنگی اعضاء گروه به عهده بنده حقیر بود، پس این یک کار گروهی بزرگ بوده که هیچگاه از عهده یک نفر به تنهایی برنمی آمده است و نخواهد آمد .
3- در مورد هزینه های برگزاری جام هم باید عرض نمایم که بنده و هیچ کس دیگر یک ریال هم از جیب شخصی خود هزینه نکرده بلکه مساعدت ها و لطف عده ای از عزیزان حصاروئی که در استان کرمان و یا جاهای دیگر زندگی میکنند بود که با کمک مالی نهایت محبت را نمودند تا این جام با شکوه هر چه تماتمتر برگزار شود .ضمن اینکه لیست این عزیزان را قبلا به مدیریت وبلاگ ارائه دادم و خواهش میکنم که نام این عزیزان را در سایت درج نمایند .
4- ضمن احترام به نظرات همه دوستان که در وب درج شده عرض مینمایم شاید در حین برگزاری مسابقات دلخوریهایی جزئی به دلیل حساسیت مسابقات و شرایط آن روزها پیش می آمد ولی هیچگاه این نگرانی و دلخوری پس از اتمام مسابقات ادامه نداشته و نخواهد داشت چرا که ما از برای وصل آمده ایم نه از پی فصل .
5- این یک امر کاملا طبیعی است که ایده ها و نظرات افراد در مورد یک موضوع متفاوت باشد و دلیلی ندارد که همگان بر صحت و سقم یک نظریه صحه بگذارند ضمن اینکه این انتقادات است که اشکالات و نواقصی ها را بروز میدهد و میتوان در مراحل بعدی آنها را اصلاح نموده و یا شیوه ای نوین را به کار گرفت .واضح است اکثر اوقات اگر همه اتفاق نظر داشته باشیم هیچگاه مشکلات کارمان مشخص نمیشود و نمیتوانیم در کارمان نوآوری داشته باشیم .
6- نیت همه اعضای گروه برگزاری مسابقات ایجاد وحدت و همدلی در بین جوانان و بروز استعداد های آنان ، پیشرفت و سرافرازی روستای حصاروئیه و مردمان آن بوده و هیچگاه کسی به دنبال ترفیع درجه و و کسب امتیاز یا دریافت حقوق و مزایا نبوده است بلکه همگان به دلیل حب وطن دوستی و عشق خدمت به جوانان در پی اطاعت از فرامین امام زمان و به صورت والانتری در پی خدمتی ناچیز به دیگران از طریق این رخداد ورزشی بوده اند.
7- هماگونه که خدمت شما عزیزان عرض نمودم در یک کار گروهی نبودن یک نفر از اعضای گروه هیچ خللی در ادامه برنامه ها بوجود نخواهد آورد و این مسابقات همانطور که از 13 سال قبل هرساله برگزار شده است در بهار 88 نیز به یاری خدای بزرگ و همت همه ورزشکاران ، ورزشدوستان و اهالی با صفا و بی ریای حصاروئیه و همچنین مساعدت مسئولین محترم شهرستان و جوانان فرهیخته روستاهای اطراف برگزار خواهد شد این حقیر هم اگر چه به دلیل مشکلات شخصی و اداری خود نمیتوانم در کنار تیم برگزاری مسابقات باشم اما اعلام مینمایم با تمام دل وجان و تا جائیکه در توانم باشد در جهت برگزاری هر چه باشکوهتر این مسابقات از هیچ کوششی مضایقه ننمایم .
8- به امید آنکه در نوروز 88 با دلهایی شاد و مالامال محبت و عطوفت دوباره شاهد ثبت برگ زرین دیگری در کارنامه افتخارات روستای حصاروئیه باشیم .

chi begam valla دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:17

ye nafar neveshtand ke :( سگان بازاری چون قدر پیش آمدن ندارند مشغله بسیار کنند .) aya vaghean farhange shoma hasaroiha faghat dar in had hast ke ham vatanan va ham mazhabane khod ra sag khatab konid be khatare inke ba shoma mokhalefand???agar farhangetan dar in had hast pas vaveillaaa...agar be in harf fekr konid in yani tohin be hameye hasaroiha va jamate shoma,ma bayad be nazare mokhalef ham ehteram bezarim va dar an a nadishe konim na inke be har kas ke mokhalefe ma bod betazimmmmm..ey vay bar shoma ba in tarze fekrrr..way bar shoma

جمشید دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:57

با سلام خدمت تمامی دوستان و اهالی فوتبال . همه می دانیم که این مسابقات از سالهای دور در حصاروئیه برگزار می شده ولی با مدیریت آقای تورج قائینی در نوروز ۸۷ رنگ و حال دیگری داشت و از آقای تورج قائینی بخاطر زحمت های زیاد و وقت بسیاری که سال گذشته صرف کرد همه ما متشکریم و از ایشان می خواهیم که مجددا و بدون توجه به انتقادات مدیریت جام را به دست گیرند . کسانی که انتقاد می کنند باید پیشنهاد بدهند و خود برای انجام پیشنهادشان پیشقدم شوند و گرنه خرده گرفتن بدون پیشنهاد بهتری بر کار دیگران نه تنها سهل ترین کار ممکن است که بزرگترین دلیل بر ناتوانی و خود ستایی می باشد . (( در پایان با تمام توان از آقا تورج و جوانان مثبت اندیش حصارو حمایت می کنیم )) .

بچه پایین ده دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:05

به نظر من آقای مهندس قایینی حق دارن که دلخور باشن ولی در مورد اینکه کاری که به این خوبی رو انجام دادن و ادامه ندن باهاشون مخالفم.
به نظر من تا دیر نشده باید یه کمیته اجرایی در همین چند روز آینده تشکیل بشه و با تقسیم کارها و تعیین مسئولیتها به جای یک نفر خاص همه با هم تلاش کنیم.
اینجور از وارد شدن فشار مضاعف به یک یا چند نفر محدود جلوگیری میشه .
فراموش نکنیم که سال گذشته آقای قایینی از ۴ ماه قبل از عید تا ۱ ماه بعد از عید شدیدا درگیر این کار بودن و از کار و زندگی و خانواده و ماشین و (بنزین) و ... زدن تا این جام نوروزی حصاروئیه با اون شکوه برگزار شد و حالا نوبت بقیه است که پا جلو بزارن و با مشورتهای آقای تورج قایینی جام امسال رو خیلی بهتر برگزار کنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد