حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

صدای حصاروئیه

وبلاگ صدای حصاروئیه یکی دیگر از وبلاگهای فرزندان بابک زمین و روستای حصاروئیه  است که به صورت گفتار اخبار و رویدادهای حصاروئیه را انعکاس می دهد. زحمت گردآوری و ادیت فایهای صوتی این وبلاگ را آقای مهدی قائینی از استرالیا بر عهده دارند که برای ایشان و همه جوانان بابک زمین آرزوی موفقیت می نمائیم 

نظرات 4 + ارسال نظر
همدم دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:04

به مدیر این وبلاگ تبریک میگویم و امیدوارم که با همکاری سایر وبلاگها بتوانید مشکلات جوانان روستا را از نظر دید فرهنگی به مسایل به حداقل برسانیم

دیلمی جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 14:16

با سلام
حال که صحبت از وبلاگ و بوجود اوردن وبلاگ شد لازم میبینم که یاد اور شوم که تمامی وبلاگهای مربوط به حصارو با قدرت عشق به حصارو بوجود امده اند و با شور وشعف جوانان این خطه به حیات خود ادامه میدهند. لذا این سایتها فقط وسیله هائی هستند برای ابراز احساسات وطنی. و انشا ءالله که بتوانند در بهتر نمودن وضع روستا نیز نقشی ایفا کنند.
موفق باشید

بچه دل حصارو و مهاجر پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 23:30

سلام وخسته نباشید
من هم به نوبه خودم برایشان ارزوی خوشی و سربلندی و موفقیت میکنم.

حسن فاطمی پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 23:05

تبریک به آقا مهدی با این وبلاگ زیبا با آروزی موفقیت به همه مدیران وبلاگها.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد