حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

دزد ناشی به کاهدان می زند!!

از قدیم گفته اند که دزد ناشی به کاهدان میزند. واقعا عجب ضرب المثلیه. چند روز پیش هم چند تا از این دزدهای ناشی که ظاهرا شبانه وارد صحرای روستای حصاروئیه شدند و از اونجایی که بیده های پیر مرد ممسین حاجی سر لرد(با فتح لام) بودند یه ۲۰۰ تا ۳۰۰ منی بیده رو می برند.حالا یقه کی باید گرفت و چه کسی مقصره ؟خدا می داند و بس. ظاهرا از روستای کناری هم (حیدر آباد) یه چنتا خوره کاه بردن البته این روزا با این اوضاع بد خشکسالی بردن کاه و بیده هم چیز کمی نیست. معلومه این روزا کاه و بیده قیمت پیدا کرده و ما خبر نداریم. البته واقعا قیمت پیدا کرده کاه سه کیلو ۵۵۰ تومان و بیده سه کیلو ۱۰۰۰تومان چیز کمی نیست. بیچاره کشاورزا کلی زحمت بکشن و پول برق و کارگر و نفقه بدن٬ اونوقت اینم از حاصل دسترنجشون!!!!!!

نظرات 11 + ارسال نظر
barbod جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 15:56

«سازمان جهانی جلوگیری از خودکشی» در سال ۱۹۶۰ در اتریش به نام IASP نام‌گذاری شد. درحال حاضر بیش از ۵۰ کشور در آن عضو هستند و به شکل رسمی با سازمان بهداشت جهانی همکاری می‌کنند.

شعار امسال برگزارکنندگان روز پیش‌گیری از خودکشی این بود: «جهانی فکر کنید، ملی برنامه‌ریزی کنید و محلی عمل کنید.

گدروگو سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 21:32

خدا نعلتشون کنه ..................................

باربد دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 23:32

باید اسفند براشون دود کرد!!!

حصارو دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 20:17

خیلی تاسف داره آقای فرماندار که آمدی مسابقات رو دیدی ما از شما توقع داریم از سران این مملکت که اگه چیزی به دست مردم نمیدید امنیت رو که حق مردم است رو بدید

همدم دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 13:28

آری تا بوده همین بوده دزدی و نا امنی . نیروی انتظامی هم کاری نمی تواند بکند مگر توی شهر به این کوچکی چند تا دزد هست عرضه می خواد اونم از نیروی انتظامی بعیده که دزد بگیره .

امیر آقا دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:45

ای ور پدر و مادرشوون لعنت ......
گناه عذاب ممسین حاجی..........

زاده رحمانی یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 22:45 http://zadehrahmani.blogfa.com

این کارها تا کنون در شهربابک سابقه مرسومی نداشته و زنگ خطری است برای مسئولان شهرستان البته اگر بیدار باشند.

این ور خور یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:02

خدا آتششون بده که رحم به هیچ کس نمیکنن .یکی به این دزد های از خدابیخبر روستا بگه اگه خیلی دل شیر دارید و به دنبال پول دار شدن هستید برید بانک بزنید نه اینکه دست رنج یکسال زحمت و خون دل خوردن یک پیرمرد روستایی زحمتکش رو به غارت ببرید که حلال ترین روزی خدا را با زحمت و رنج شبانه روزی به دست میاورند .امیدوارم که خداوند هر چه زودتر دست همه این آدمهای نامرد و مورد لعن و نفرین همه رو از سر همه روستاها کوتاه کند وامنیت و آسایش به روستا برگردد.(آمین )..

اسمعیلی جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:16

با عرض سلام خسته نباشید
تا بود همین بوده کشاورز و دامدار بیچاره زحمت میکشن و سودش دیگران مبرن

صبور جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:16

با سلام
بسیار جای تاسف میباشد. این اولین بار نیست که زحمت کشیده های جماعت سخت کوش حصاروئیه از گاو و گوسفند گرفته تا بیده و کاه انها به غارت میرود. جا دارد که تسلیت عرض کنیم خدمت نیروی انتظامی برای از دست دادن اعتماد مردم.
امید است کار گزاران دولت مسئله امنیت داخلی را نیز جدی بگیرند.

بچه دل حصارو و مهاجر جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:09

سلام
من خیلی متاسفم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد