حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

قدردانی

((به نام خالق همه خوبیها و زیباییها))

            مرا عهدی است با جانان که تا جان در بدن دارم                                                                   هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم

طبق اصل انتظار، به تو همان می رسد که منتظرش هستی، همان را می یابی که مشتاقانه به جست و جویش برخاسته ای، همان دری به رویت باز می شود که بی وقفه کوبیده ای و به تو، همان را خواهند داد که خود خواسته ای. چه به دنبال موفقیت، ثروت و معنویت باشی و چه به وضع موجود بسنده کرده و به دنبال ثبات و رکود باشی، در هر صورت، به مقصود خواهی رسید. اما یک انسان شایسته کسی است که قدم به راه تحول می گذارد و از قدرت لایزال الهی مدد می گیرد، آرمانهایی بس بزرگ و ایده هایی بس شگفت در سر می پرورد. او هر روز به دنبال بهترینها است، هر روز در جست و جوی برگزیده هاست و این همان چیزی است که به زندگی او معنا و مفهوم می بخشد. زندگی، صحنه نمایشی بزرگ است که هر یک از ما، نقشی به دلخواه در آن ایفا می کنیم. می توانیم نقشی کمدی برگزینیم یا نقشی تراژدی.زندگی، نمایشی است که هر یک از ما، خود، نمایشنامه اش را می نویسیم و این خود ما هستیم که تعیین می کنیم چه نقشی برازنده ماست و اینجاست که تنها یک انسان شایسته و خودآگاه ،تأثیرگذارترین، بهترین و زیباترین نقش عالم هستی را برای خود بر می گزیند. او همواره بهترین بخش وجود خویش را تقدیم می کند و از سایرین نیز همین توقع را دارد. بی منت می بخشد تا بی منت به او ببخشند. آرمان بزرگ زندگی او، این است که در حد توان خود، ظاهر شود، همان توان بی پایانی که در میان همه خلایق، تنها در وجود او به ودیعه گذاشته شده است. او می خواهد در هر کاری که به عهده می گیرد، بهترین باشد و هرچه به انجام می رساند، عالی ترین. انسان متحول، کسی است که بیش از سایرین به اعجاز سپاس پی برده است و بی وقفه تکرار می کند:خدایا تو را سپاس که بی آنکه از تو بخواهیم، بیکرانت را شامل حالمان نمودی و ما را از «نیست» به «هست» و از «عدم» به «وجود» آوردی. خدایا، تو را سپاس که بی آنکه بگوییم، می شنوی و بی آنکه بخواهیم، عطا می کنی. باران رحمتت بر همه یکسان می بارد و دست سخاوتت به همه یکسان می بخشد و این ما هستیم که بخشش بی نظیر و این هدیه آسمانی را می پذیریم یا رد می کنیم..با تشکر و سپاس از ذات بی همتای پروردگار متعال که به ما قدرت تفکر ،تعقل و سپاس را عطا نمود ، همانگونه که استحضار دارید آوازه تلاش شما فرزندان خرد ورز ، نواندیش و سختکوش حصاروئیه از قاف تا قاف پیچیده و نسیم لطف و مهربانی خداوند بر آن وزیدن گرفته است. ثمره تحمل سختیها و مرارتها به بار نشست و موجی از غرور و شادی در وجود همه ما به تلاطم در آمد. به همت همه  شما عزیزان و فرزندان غیرتمند و بی آلایش حصاروئیه سند افتخار ی در کارنامه روستایمان ثبت گردید که  هرگز گذشت روزگار آن را از دفتر تاریخ پاک نخواهد کرد و برای تمامی قرون و اعصار این کارنامه درخشان که نام شما در آن درج گردیده است جاودانه خواهد ماند. این حقیر از زحمات همه عزیزانی که دست همت دادند و تلاش شبانه روزی کردند تا با برگزاری بی نظیر جشنواره فرهنگی ورزشی روستای حصاروئیه در نوروز 1387  اسباب اتحاد ،همدلی و شادمانی خردسالان ،نوجوانان ،جوانان،بزرگسالان،کهنسالان و در یک کلام همه زنان و مردان شهربابک و روستاهایش را فراهم آورده و همچنین موجب تجدید خاطره ها و کسب عزت و سربلندی برای روستای حصاروئیه گردیدند خدا قوت گفته و غیرت ، حس همکاری ،همنوعی و همدوستی همگی را تحسین گفته و برای همگی آرزوی سعادت ،سلامت و شادکامی دارم به این امید که توانسته باشم پاسخی اندک به کوشش و تلاش فراوان شما داده باشم. در پرتو نور خداوند بی همتا، سرافراز و پیروز باشید ...انشاءالله 

                                                                   ارادتمند شما

                                                                                تورج قائینی 

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:18

خیییییییلی قشنگ بود

Naser پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 21:36

Dear Toran, What an excellent Job, in all phases: Prperation, during the games and now the article. You are great. Congratulatins for an outstanding job that you and the rest of the team did. Congratulations. Naser from Toronto

ب چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 17:30

سلامی فقط میگم دمتون گرم م م م م م

همدم دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 22:12

با تشکر ویژه و خسته نباشید به آقایان تورج و اسماعیل کارتان ستودنی بود شایستگی و لیاقت شما با همکاری جوانان حصارو افتخار ی برای ماست موفق باشید .

اله دینی شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 17:12

با سلام وخسته نباشید، خدمت آقای قائینی و آقای الله دینی امیدوارم در همه مراحل زندگیتان موفق و موید باشید. و در سالهای آینده نیز شاهد برگزاری جشنواره های با شکوه تر وبهتری باشیم انشاءالله.

آشنا پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:41

درود بر باربد که همیشه جملات زیبا ، نو و جالبی بیان میکند.

BEA ta Gadre Hamdegar Bedaneam چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:12

Hi everyone, particularly, my beloved hesarouieh people whom always hardworking and faithful in their lives. I proud of all you guys that did the best job and made everyone happy in this year. Wish you all the best and good luck.
Thank you very much with all hard working. Exellent

بچه دل حصارو ومهاجر چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 21:19

سلام
خسته نباشید. من هم به نوبه خودم از اقا تورج تشکر میکنم و تمام دستندرکاران. امیدوارم که همیشه دلی شاد و لبی خندان داشته باشید. زنده باد حصارو.با این جوانان دلیر وشجاع و فعال.

جوناور چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 16:35

ای ول ای ول
آقا تورج
ای ول

بچه ی پایین ده چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 16:34

دورود و ۱۰۰ دورود به همه خصوصا آ قا تورج

باربد چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 13:08

درود از هوادار کوی جانان به همگی!
و به نام و یاری خداوند جان و خرد.

آفرین بر تورج که فرآبند را به خوبی مدیریت و همراهی نمود.

براستی که هر چه پیمان جان و خرد انسان افزونی یابد . شهر خرد به نیکی آراسته می گردد.

نخستین انسان که شهر و مدنیت انسانی را ساخت. از گفته برایش چنین سروده شد.
جهانرا بخوبی آراستم چنان گشت گیتی که من خواستم.

خانه همه هواداران جان و خرد انسانی آبادان!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد