حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

مراسم اختتامیه

 مراسم اختتامیه این بازیها نیز امروز همچون روز افتتاحیه با شور و هیجان تیمهای حاضر ٬حضور مردم خونگرم روستای حصاروئیه و مسئولین محترم شهرستان همراه بود. در این مراسم که ابتدا با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد ٬ بخشدار محترم شهرستان شهربابک جناب آقای معروفی سخنانی چند در خصوص برگزاری این جام ایراد نمودند. وی ضمن تبریک ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران ٬ برگزاری این رقابتها را با چنین شور و هیجان و حضور گسترده مردم که بسیار خوب اداره و برگزار شد را در شهرستان شهرباک بی نظیر خواندند و از تمامی کسانی که به نحوی در برگزاری این رقابتها نقش داشتند تشکر نمودند و بر تداوم برگزاری این مسابقات در سالهای آتی اشاره نمودند. ایشان همچنین تاکید نمودند که با همکاری اداره تربیت بدنی شهرستان شهربابک تیم منتخب این مسابقات جهت شناساسی استعدادهای فوتبال شهرستان با یکی از زبده ترین تیمهای شهرستان و یا استان کرمان یک مسابقه انجام دهد. قابل ذکر است در مراسم امروز شهردار محترم شهرستان٬ رئیس اداره تربیت بدنی و معاون ایشان نیز حضور  داشتند.

نظرات 2 + ارسال نظر
م سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:37

نوروز جمشیدی همیشه پیروز باد.

زینب دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 21:53 http://www.zeynab73.blogsky.com

موفق باشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد