حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

برفه الف قهرمان جام طلایی

بالاخره زحمات تمامی دست اندرکاران برگزاری مسابقات فوتبال حصاروئیه به بار نشست و امروز ۱۲ فروردین ماه ۱۳۸۷ این بازیها با معرفی تیم برفه الف به عنوان قهرمان  مسابقات به اتمام رسید. در بازیهای امروز ابتدا دو تیم حصاروئیه و ده موسی بازی رده بندی را برگزار کردند و تیم حصاروئیه میزبان مسابقات موفق شد در ضربات پنالتی تیم ده موسی را شکست داده و به مقام سوم این رقابتها دست یابد. دو تیم در وقت قانونی بازی به تساوی ۱-۱ دست یافتند. اما در فینال این مسابقات که بسیار داغ و هیجان انگیز بود تیم برفه الف توانست با نتیجه ۱-۲ تیم صباح را شکست دهد و به مقام قهرمانی دست یابد. تیم برفه الف تنها تیم بدون شکست این مسابقات بود که با ۱۰ گل زده بهترین خط حمله و با ۲ گل خورده بهترین خط دفاع را از آن خود کرد. همچنین تیم ساراب نیز موفق به کسب جام اخلاق این مسابقات شد.قابل ذکر است در این مسابقات ۸ تیم استبرق٬محمد آباد٬حصاروئیه٬صباح٬برفه الف٬ده موسی٬ساراب و برفه ب حضور داشتند. این رقابتها به مدت ۱۰ روز از تاریخ ۲/۱/۸۷ لغایت ۱۲/۱/۸۷ در جریان بود.

نظرات 3 + ارسال نظر
Naser سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 18:43

Congratulations Barfeh. Tabrik migam . Naser az Toronto

باربد سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:11

آفرین بر تیم برفه!
آفرین بر کوشش در به بار نشستن کار گروهی برنامه ریزی شده و درست حسابی دست اندرکاران و بازیکنان این دوره از بازیها.



جمعی از بچه های خارج از کشور سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:27 http://hesarooyeh.wetpaint.com

با سلام و خسته نباشید
تبریک و دست مریزاد مگوئیم به تک تک کسانیکه بنحوی دربرنامه ریزی و انجام این مسابقات جالب سهیم بوده اند، خصوصا کمیته ورزشی و تیم فوتبال روستای حصاروئیه، به تک تک زنان ومردان خونگرم روستای حصاروئیه، به مسولین دولتی بخشدار محترم، رئیس و معاونین محترم تربیت بدنی، شهردار محترم،داوران وکمک داوران عزیز، به اقایان دکتر نورالدین الله دینی، اقای قربانعلی دادالهی، پیشکسوتان فوتبال، و دیگر عزیزانی که افتخار دادند و در مراسم افتتاحیه واختتامیه و همچنین روزهای بعد امدند و جوانان فوتبالیست خودرا تشویق نمودند تشکر مکنیم. امید است که مسولین محترم شهرستان شهربابک از کمیته فعال ورزشی روستای حصاروئیه حمایت مالی ومعنوی کامل بنمایند تا این عزیزان علاقمند به ورزش بتوانند در اینده این مسابقات را به نحو بهتر وبا شکوهتری انجام دهند. براستی که انها کاری بسیار جالب، مردمی، و سالم انجام دادند. درود بر همه شما عزیزان همولایتی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد