حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

بازی دوستانه

روز جمعه 9/1/87 یک بازی دوستانه بین تیم های منتخب شهرستان شهربابک و منتخب روستاهای شهربابک برگزار شد که تیم منتخب شهرستان شهربابک با نتیجه 3 بر 0 به پیروزی رسید.

نظرات 3 + ارسال نظر
مسعود دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:45

با درود به همه دوستان نیک اندیش!

در سالی که در پیش است هم پیشنهاد می دهم که دوستان
در گسترش فرهنگ کتابخوانی کوشا باشیم.

برای اینکار شاید نتوانیم از کتابخانه ای بصورت متمرکز بهره بگیریم. اما شاید به گونه ای دیگر راهی هست که بتوان بهره جست. شما هم روی آن فکر کنید شاید راهکاری داشته باشید.

نخست اگر مایل باشید در قسمتی از صفحه وب لاگ را به معرفی کتاب اختصاص دهید.شاید یک لینک! تا بعد....

کتابها را به بخش های زیر می توان دسته بندی کرد که در نظر است.
۱- علمی
۲- تاریخی
۳- فلسفی
۴- هنر
۵- متفرقه

جمعی از بچه های روستاهای همجوار یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:45

سلام و خسته نباشید
حالا که بازیها تقریبا تمام شده است میخواستم دو نکته را بگویم. یکی اینکه تبریک و دست مریزاد مگویم به تک تک کسانیکه بنحوی دربرنامه ریزی و انجام این مسابقات جالب سهیم بوده اند، خصوصا کمیته ورزشی و تیم خوش اخلاق روستای حصارویئه که بی ادعا وبی توقع از ماهها قبل برنامه ریزی کردند و سخت تلاش کردند تا این مسابقات انجام شود. دستتان درد نکند که سنگ تمام گذاشتید وبازهایی منظم و با برنامه و از همه مهمتربازیهایی عادلانه و با حضور داورانی مجرب انجام شدند.مجددا به همه دست اندرکادان به خاطر کار خوبتان تبریک و خسته نباشید میگویم. نکته دیگر اینکه به نظر من همه تیمهای شرکت کننذه در این مسابقات برنده هستند چون همه باهم دوستانه و با اخلاق ورزشی سالم مسابقه دادند و برادرانه عمل کردند. همه ما برنده هستیم چون توانستیم با هم و به کمک هم ایام عید فرخنده نوروز را با همدیگر خوش بگذرانیم و اوقاتی شیرین داشته باشیم.شاد باشید.

بچه دل حصارو یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 16:36

سلام اسمیل جان
امیدوارم حالت خوب باشد و ایام عیدی برایت خوش گذشته باشد. میخواستم از زحمت شما تشکر کنم. امیدو ارم که هر کجا که باشی موفق وموید باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد