حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

افتتاحیه جشنواره فوتبال حصاروئیه

سرانجام پس از ماهها تلاش و تکاپوی کمیته برگزاری مسابقات فوتبال روستای حصاورئیه و اهالی محترم آن ، حصاروئیه جمعه دوم فروردین ماه سال 1387 شاهد یکی از بزرگترین رخدادهای ورزشی تاریخ این روستا بود.مراسم افتتاحیه مسابقات بسیار باشکوه و جذاب و با حضورمسئولین محترم شهرستان شهربابک، بخشدار محترم شهرستان،حاج آقای معروفی، ریاست محترم تربیت بدنی ، جناب آقای پور فتحیان وهمچنین جناب آقای دکتر نورالدین الله دینی و جمعی از پیشکسوتان و فوتبال دوستان برگزار شد . این مراسم ابتدا با تلا وت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط علی قائینی و سپس سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. سپس بعد از اعلام برنامه، تیمها با نظم و ترتیب خاصی با معرفی مجری مراسم آقای فرهاد الله دینی وارد زمین ورزشی شدند. در این مراسم بخشدار محترم شهرستان حاج آقای معروفی مطالبی در خصوص امر ورزش ایراد نمودند. وی ضمن تبریک سال نو به نقش و اهمیت ورزش در بین جوانان پرداختند. ایشان ورزش را یکی از عوامل مهم و موثر جهت دوری از چالشهای اجتماعی عنوان کردند. حاج آقای معروفی همچنین بازی جوانمردانه و با اخلاق را از نکات مهم این رقابتها دانستند و به مسئله گذشت در رقابتهای فوتبال اشاره نمودند وی ارزش باخت با گذشت را بسیار مهمتر از یک برد با حرکات خشن و به دور از اخلاق ورزشی دانستند. ایشان در پایان با تشکر از دست اندرکاران این رویداد مهم ورزشی در سال شکوفایی و نو آوری، قول همکاری و مساعدت جهت بهبود ورزش روستا دادند وهمچنین ایشان جهت تشویق در امر ورزش روستاها این مژده را به تیمهای شرکت کننده در رقابتهای فوتبال حصاروئیه دادند که جوائز تیمهای اول تا سوم این مسابقات را اهدا خواهند کرد. پیش از سخنان حاج آقای معروفی، مدیر کمیته برنامه ریزی مسابقات ، مهندس تورج قائینی ضمن عرض خیر مقدم به مسئولین محترم شهرستان و مدعوین این رقابتها به بیان مطالبی در خصوص اهمیت ورزش در سلامتی و روحیه افراد و جامعه پرداختند. همچنین در این مراسم جهت وداع با دخانیات و مواد مخدر، نمادهای این مواد با حضور کاپیتان تیمها دفن شد. سپس شقایق نجفی نوجوان ورزشکار با حرکات رزمی - نمایشی تماشاچیان را به وجد آورد. این بازیها توسط حاج آقای معروفی بخشدار محترم و جناب آقای پور فتحیان رئیس اداره تربیت بدنی و با حضور جناب آقای دکتر نورالدین الله دینی ،جناب آقای قربانعلی دادالهی و تعدادی از پیشکسوتان فوتبال آقایان عباس اسماعیلیان، محمد آقاخانی و صفر برفه ای به طور رسمی افتتاح شد. این مراسم همچنین با اجرای موسیقی زنده توسط گروه مهاجر آقایان اصغر قربانی و حسن پاریزی همراه بود. قابل ذکر است حضور بانوان در این مراسم بسیار چشمگیر بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد