حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

جشنواره فوتبال

درپی برنامه ریزی های قبلی کمیته برگزاری مسابقات نوروزی روستای حصاروئیه مبنی بر برگزاری جشنواره فوتبال 87 در چند ماه و به خصوص در چند روز گذشته تمامی جوانان روستا با تلاش و همت عالی تمامی امورات مربوط به این رقابتها را انجام داده اند تا مراسم روز افتتاحیه و روند برگزاری بازیها بدون هیچ گونه کمی و کاستی انجام پذیرد و افتخاری دیگر برای روستایمان رقم بخورد. این بار ابتکاری نوین به همت جوانان روستای حصاروئیه در سالی که به سال نو آوری و شکوفایی نامیده شد در این روستا در حال اتفاق افتادن است این تقارن را به فال نیک گرفته و امید واریم که برگزاری موفق جشنواره فوتبال 87 برگ زرین دیگری بر افتخارات جوانان روستای حصاروئیه باشد. کلیه مقدمات برگزاری رقابت های نوروزی تا کنون به نحو احسن انجام شده است.


ساخت سکوهای زمین به اتمام رسیده، دروازه ها و تورهای جدید نصب شده، زمین بازی خط کشی شده وچندین بار تا کنون توسط تانکر آبپاشی شده، کار نصب پارچه نوشته ها به اتمام رسیده و این کارهها فقط و فقط به همت اهالی محترم و جوانان با غیرت و شجاع روستا انجام پذیرفته است. عصر امروزیکم فروردین ماه سال 1387 در مراسمی تشریفاتی و با حضور پیشکسوتان فوتبال و اهالی محترم روستا لباس جدید تیم به بازیکنان تحویل شد .در این مراسم پیشکسوتانی همچون عباس اسماعیلیان، سید حسن فاطمی مقدم،جلال الله دینی، عباس الله دینی و سید عنایت فاطمی مقدم حضور داشتند. و صحبتهای لازم درخصوص آمادگی بازیکنان توسط سرپرست و مربی تیم به بازیکنان ایراد شد. همچنین به منظور بالا بردن روحیه بازیکنان تیم و قدردانی از عزیزان زحمتکش این مسابقات کلیه بازیکنان و کسانی که در طول این چند ماه زحمات فراوانی در خصوص تدارکات بازیها کشیده اند، شام امشب را در یکی از رستورانهای شهربابک به دعوت سید حسن فاطمی مقدم صرف نمودند.


همچنین در 29 اسفند 86 جلسه ای با حضور کلیه سرپرستان و مربیان تیمها در روستای حصاروئیه برگزار شد و نکات لازم در خصوص مراسم افتتاحیه و برگزاری بازیها به تیمها ابلاغ و کلیه تیمهای شرکت کننده، آمادگی خود را برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات اعلام نمودند.اینجانب از طرف کمیته برگزاری مسابقات از تک تک عزیزانی که این کمیته را تا کنون یاری نموده اند و تلاشهای شبانه روزی زیادی در این زمینه انجام داده اند تشکر می کنم و برایشان آرزوی موفقیت و سربلندی می نمایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد