حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

رضا حسینی به مجلس رفت

بابک زمین به گفته فرماندار شهرستان شهربابک، با پایان یافتن شمارش آرا در حوزه انتخاباتی این شهرستان نماینده مردم این شهرستان مشخص شد. "منصور مکی‌آبادی"بامداد روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: " مصطفی رضا حسینی" از جبهه متحد اصول گرایان با کسب ‪ ۱۵‬هزار و ‪ ۹۴۷‬رای از مجموع ‪ ۴۳‬هزار و ‪۲۲۴‬رای صحیح شمارش شده، حایز اکثریت آرا در این شهرستان شد. وی تصریح کرد: انتخابات هشتمین دوره مجلس در شهرستان شهربابک بدون هیچ مشکلی و با حضور گسترده مردم برگزار گردید. در شهرستان شهربابک ‪ ۷۱‬هزار و ‪ ۲۱۱‬نفر حایز شرایط رای بودند.

نظرات 6 + ارسال نظر
مسعود پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 21:13

به امید آنروز که نماینده گانی باشند جهت خدمت به خلق ومردم کشورمان وارد پارلمان شوند و تبعیض در تصمیم نباشد. قانون اساسی کشور را از بر باشند و شاید دست کم بر اساس همان قوانین از حق مردم و اقوام ایرانی دفاع کند.

باربد چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 16:03

بهار و نوروز تان فرخنده باد.

محمدی زاده چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:43 http://WWW.PARS2RANGIN.COM

انشاالله در چهار سال اینده شاهد دگرگونی شهرستان خواهیم بود

باربد سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:42

جشن آتش چهار شنبه سوری بر همه مردم بابک زمین شاد باد. و همین طور بر نماینده گان مردم بابک زمین.

باربد دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 17:02

آنجا که نور هست سایه زنده است
آنجا که سایه می میرد نور نیست
خانه ام را به سوی خانه ی تو خواهم ساخت
خانه ی تو کعبه من است

از بهروز حشمت مجسمه ساز و شاعر ایرانی مقیم خارج از وطن

همشهری یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 18:13

با سلام وخسته نباشید خدمت همه دوستان ، به یاد دارم زمانی که آقای سلیمانی کاندیدای دور دوم نمایندگیش بود . در روستای حصاروئیه این جمله را بیان نمودند. مشکلات شما چیست ؟ ناگهان یکی از اهالی محترم روستا به ایشان عرض نمودند. جناب اقای سلیمانی شما بفرمائید مشکل گشا کیست؟ تا ما مشکلات خود را بیان نمائیم . با این جمله تمام آقای سلیمانی و هیئت همراه ، به قول معروف خود را جمع کرده وانتضار شنیدن چنین سخنی را از یک نفر عامی نداشتند. هر کسی که نماینده شود . به نظر کار چندان مهمی انجام نخواهد داد. به امید آن روزی که تمام نمایندگان جهت خدمت به خلق ومردم کشورمان وارد پارلمان شوند نه جهت رسیدن به مقام بالاتر . وانتقام گیری از جناح رقیب. به امید روزهای پر شکوه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد