حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی

در حالی که تنها ۳ روز تا برگزاری هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده این روزها بازار تبلیغات انتخاباتی حسابی داغ است و طرفداران کاندیداها مشغول تبلیغ برای نمایندگان مورد نظر خود می باشند. و طرفداران نامزدها همچنان پر شور و فعال در ستادهای انتخاباتی و کوچه ها و محله ها بازار انتخابات را داغ نگه می دارند و به نفع کاندیداهای خود تبلیغ می کنند. این در حالی است که روستای حصاروئیه در این هفته و هفته گذشته از این قاعده مستثنی نبوده و اکثر نامزدها و طرفدارانشان جهت تبلیغات انتخاباتی برای جلب آراء مردم به نفع خود در این روستا رفته و به تشریح اهداف و برنامه های انتخاباتی خود پرداخته و خلاصه مردم را به حضور در انتخابات تشویق نموده. براستی که تا چه حد وعده و وعیدهای نامزدها به حقیقت خواهد پیوست و از حقوق روستائیان و سایر اقشار جامعه دفاع خواهند نمود. کسی به یاد ندارد که نماینده ای در دوران نمایندگی اش به روستای حصاروئیه رفته باشد تا در صدد حل مشکلات مردم منطقه بر آید ولی در ایام تبلیغات انتخاباتی گروه گروه برای جذب آراء مردم به روستاها آمده و کلی وعده و وعید می دهند و خود از حامیان محرومان و مظلومان جا می زنند. در هر صورت امیدواریم منتخبان مردم افرادی قانون گذار بوده و بتوانند از حقوق ملت و به خصوص روستائیان و محرومان که زبان شکایت ندارند دفاع کرده و بتوانند نمایندگانی شایسته برای مردم و کشور باشند.

نظرات 4 + ارسال نظر
حامی یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:36

جامعه روستایی نیاز دارند که سطح زندگی و امکانات همانند شهر داشته باشند و شهرهای کوچک سطح زندگی و امکانات شهرهای بزرگ را داشته باشند.
آیا این همه سال کافی نبود که این کار انجام بشود ؟

یک کسی که مشکلات روستاییان بیچاره را حل کند و سطح زندگی آنها و امکانات شهر ها برساند. استاندارد و تعریف شده...
مراکز درمانی فعال درست کنه و .....و ....و .....
برای همه این کار ها نیاز است نماینده که داره به مجلس می ره
مشکلات مردم به گوش آنهایی که در مجلس ایران خواب هستند برساند .
نه فقط اسمش باشه در مجلس باشه و فقط چشماش بچرخه و ...برگرده بره خونش بدون بر آوردن نیازهای مردم.
آیا همچین روحیه ای را می شه پیدا کرد.

M.A جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 19:31

I agree with all have said, the person with name ‘Hamdam’ has pointed out a very good hint, we should be strong to taking the benefit of all of people in our city, without any border.
Hope it is going to that direction. We wish for future to have an aware society with wise people inside. So every body can itself analyse what is going on in the closed rooms.
We have no any enemy and we can not make any border with peoples, unfortunately some important people do not understand.

همدم پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 19:27

باید عاقلانه تصمیمگرفت و تابع احساسات قومی و قبیله ای نباشیم و کسی را در نظر بگیریم که منافع عمومی شهر را بخاطر منافع طیف خاصی پایمال نکند ابادانی شهر و دیارمان افتخار ماست .

باربد پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:43

نخست بهتر یک سری پرسش هایی از خودمون بکنیم . تا بتوانیم تصمیم بگیریم.
ویژه گی یک نماینده خوب که به درد جامعه ما بخوره چیست؟
البته هر جامعه ویژه گیهای هم داره...
بعد بریم دنبال پیدا کردن پاسخ به پرسش های دیگر....
جامعه ما چه می خواهد؟
.....
.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد