حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

بازی دوستانه

در راستای آماده سازی تیم حصاروئیه( میزبان مسابقات ) جهت حضور مقتدرانه در تورنمنت ورزشی که زمان زیادی تا برگزاری آن نمانده است(2/1/87)  روز گذشته یک دیدار تدارکاتی بین تیم های حصاروئیه و ساراب به میزبانی ساراب برگزار شد که تیم حصاروئیه توانست در یک بازی برتر با دو گل سید علی فاطمی مقدم بازی را به نفع خود به پایان برساند، ضمن اینکه در این مسابقه  تعدادی از بازیکنان اصلی تیم حضور نداشتند.  لذا می توان امیدوار بود با وضعیت بسیار خوبی که در حال حاضر بازیکنان اصلی تیم دارند و تمریناتی که طی یک ماهه گذشته انجام داده اند تیم حصاروئیه بتواند در این رخداد بزرگ نتایج قابل قبولی کسب نماید که انشاءالله با همت این بازیکنان و حضور باشکوه و تشویق شما عزیزان این امر میسر خواهد شد .

                                                                                                                                               عباس الله دینی

سرپرست تیم حصاروئیه

نظرات 6 + ارسال نظر
عاشق فوتبال پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 19:30

به دوست عزیز سید علی افتخار می کنم ولی باید بگویم حالا دیگر میدان مال جوانهاست باید به جوانها بها بدهیم تا سالهای اتی شاهد ترقی انها باشیم .

[ بدون نام ] دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 23:09

Ey val seyed ali ,hanozam dod az konde boland misheh

میهن دوست دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:30

میسازمت ای وطن ای شهر من ای زادگاه من ،من میسازمت .
این شیر مردان خدا را در ایام نوروز تنها نگذارید نیاز به حمایت دارند .
خواهش میکنم.

عاشق وطن دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:27

حصارو با جون و دل در سرما و گرما در آفتاب و بوران میام و تشویقت میکنم و آخر هم قهرمان میشی ومن خیلی بهت امیدوارم .

ایرانی دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:24

احسنت و ماشا ءالله به همه .
چاره ما ساز که بی یاوریم گر تو برانی به که روی آوریم
از پی توست این همه امید وبیم هم تو ببخشای و ببخش ای کریم

از دبی دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:17

سلام و عرض ادب میکنم به همه شهربابکیها
آدم وقتی این همه برنامه ریزی و پشتکار را برای یک امر خیر از گروهی جوان با لیاقت میبینه از صمیم قلب خوشحال میشه که برای آبادانی و پیشرفت شهر و دیارشان زحمت میکشند من به همتون میگم دست مریزاد و خسته نباشید .بنده در ایران حضور ندارم ولی باور کنید فقط برای اینکه در مراسم افتتاحیه و دیدن این بازیها شرکت کنم در تاریخ 2/1/87 در حصاروئیه خواهم بود ویک خواهش از همه دارم ما هم برای اینکه در این امر خداپسندانه شریک باشیم امری که برای ایجاد صلح و دوستی و اتحاد هست همه روز دوم فروردین را فراموش نکنیم .خدا قوت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد