حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

گروه بندی مسابقات

                                                       بسمه تعالی

                                                       

پس از ماهها تلاش و تکاپوی کمیته برنامه ریزی مسابقات فوتبال جام نوروزی روستای حصاروئیه و طبق برنامه ریزی های قبلی جمعه 19/11/86 نخستین جلسه رسمی کمیته با حضور نمایندگان تیمهای دعوت شده به این مسابقات در روستای حصاروئیه راس ساعت 11.30 با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط آقای عباس الله دینی آغاز شد. سپس ایشان در مورد اهمیت ورزش و تاثیر آن در جامعه و در بین جوانان سخنانی کوتاه ایراد نمودند. وی رعایت اخلاق نیکو و اصول جوانمردی را نکته با اهمیت این مسابقات عنوان نمود و جوانان را به پیروی از اخلاق و رفتار حضرت علی (ع) که اسوه جوانمردی و اخلاق می باشند توصیه نمود.

سپس مدیر کمیته برنامه ریزی مسابقات ، آقای تورج  قائینی ضمن عرض خیر مقدم خدمت مدعوین جلسه به ذکر نکانی چند در مورد این مسابقات پرداختند. وی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد صلح،دوستی، و اتحاد بین جوانان عنوان نمودند. ایشان با ذکر این نکته که سیزدهمین دوره این مسابقات که با نگاهی ویژه به فوتبال و به شیوه ای غیر سنتی و بسیار متفاوت تر از سالهای گذشته برگزار می شود ، خاطر نشان کردند که اهمیت جام اخلاق این مسابقات بسیار بالاتر از جام قهرمانی آن می باشد. هدف برد و باخت نیست آنچه از این رقابتها به جا می ماند خاطره خوش، اخلاق و رفتار نیکوی تیمها می باشد. وی همچنین یکی دیگر از اهداف این مسابقات را معرفی جوانان و نوجوانان مستعد فوتبال شهربابک به فوتبال استان و کشور عنوان نمودند که این امر باعث افتخار شهربابک خواهد بود. سپس آئین نامه مسابقات بین سرپرست تیم ها توزیع شد و تک تک بند ها  و مقررات آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.همچنین ایشان خواستار رعایت نظم و اهمیت ویزه به برگزاری این مسابقات از طرف تیمهای شرکت کننده در مسابقات شدند. تیمها نیز موظف به رعایت دقیق قوانین آئین نامه شدند که از مهمترین بندهای آن تهیه لباس ورزشی یکدست،استفاده ازکفش ورزشی مناسبت، ساق بند و حضور به موقع در مسابقات می باشد.همچنین در این جلسه تهیه کارت بیمه ورزشی برای بازیکنان تیمها الزامی و برای اقدام جهت این امر تمهیدات ویژه ای اندیشیده شد. سپس از حاضرین پذیرائی مختصری صورت پذیرفت . در پایان  نیز مراسم قرعه کشی تیم ها انجام شد بدین تریب که 8 تیم شرکت کننده در این مسابقات در دو گروه چهار تیمی قرار گرفتند که ابتدا بازیها به صورت دوره ای در هر گروه برگزار می شود و دو تیم برتر هر گروه به دور بعد صعود کرده و سپس پس از انجام دو بازی ضربدری تیمهای فینالیست مشخص و دو تیم بازنده بازی رده بندی را انجام خوهند داد.ضمنا 2 تیم از 10 تیمی که آمادگی خود را برای حضور در این مسابقات اعلام کرده بودند به علت عدم امادگی کامل و کمبود بازیکن از شرکت در این رقابتها انصراف دادند. گروه بندی تیمها طبق جدول زیر می باشد.

 

گروه الف

گروه ب

استبرق

 برفه الف

محمد آباد

ده موسی

حصاروئیه

ساراب

صباح

برفه ب

نظرات 2 + ارسال نظر
همدم دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:14

اگر تاریخ بازی بین تیمها هم به اطلاع می رسید خوب بود دست شما درد نکند به امید موفقیت شما عزیزان .

Sallar یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 18:57

Salam va Khasteh nabasheen,
Karetoon harf nadareh. Be omideh bargozari bazihay jaleb, didadani va lazatbaksh baray hame. Shad basheed.
Sallar az Toronto

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد