حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

لوگوی مسابقات

بنا به در خواست کمیته ی برگزاری مسابقات جام نوروزی حصاروئیه مبنی بر طراحی یک آرم ویژه برای این مسابقات٬ پس از بررسی و طراحی چندین پیش طرح (اتود) توسط دوست و همولایتی عزیزمان آقای سید ابوالقاسم فاطمی مقدم که طراح و گرافیست نیز می باشند ٬طرح فوق با رای کمیته برگزاری مسابقات به تایید نهایی رسید و بر روی لباس تیم نیز درج گردید. به گفته وی مشخصات طرح به شرح زیر می باشد:

 

× طرح فوق بر گرفته از یک نقش تاریخی از یک ظرف سفال مربوط به قرن 5 هجری می باشد .که در ضمن قدیمی بودن ، نقوش اسلیمی آن یاد آور طبیعت ، نوروز و بهار است.

 

× طراح در تلفیق یک توپ با نقش فوق سعی در ارائه ی سمبلی از ورزش و بهار که به راحتی گویای دوره ای از مسابقات ورزشی که در نوروز و  بهار هرسال برگزار می شوند داشته است .

 

× طرح مدور و گرد نقش اسلیمی در مرکز و دایره ای که پیرامون آن رسم شده (برای تقویت چرخش چشم ) تداعی کننده ی دوره ای بودن و برگزاری سالانه ی این مسابقات می باشد.

 

× رنگهای طلایی و سبز بکاررفته در آرم مذکور نیز ضمن تقویت نمادهای ورزش ، قهرمانی و بهار ، نمادی از یکی از اصلی ترین شعارهای این مسابقات یعنی صلح ، دوستی و برادری می باشند.

 

×برای معرفی آرم در گرداگرد آن « جام نوروزی حصاروئیه » به صورت فارسی و لاتین نوشته شده است .

نظرات 10 + ارسال نظر
باربد سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:38

چه خوب که قاسم جان برنامه ریزی و آیا ابنکه از مسابقه نقاشی و کاریکاتور امسال نوروز هم که ویژه کودکان و نو جوانان خبری هست یا نه ما را با خبر سازند....اینکه آیا شدنی است یا ....

donbale madrak چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:06

salam misha asami bazi kona har team ro az alan moarafi kard?

همدم یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:36

طرح بسیار جالبی است دست طراح و کمیته برگزاری درد نکند به منتقد عزیزی با نام مستعار محمود میگویم شما چه طرحی را پیشنهاد می کنی ؟ اگر به تاریخ حصارو ربط ندارد به بهار حصاروییه به دو ستی حصاروییها به دوره ای بودن مسابقات به قهرمان صفت بودن روستاییان حصاروییه به برادر بودنمان به خلوصمان و ........ تاریخ ایران عزیزمان ربط دارد .

حصاروئی شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:55

آقا محمود قرار نبود طرحی باشه که به هر چیزی که باب میل جنابعالی هست ربط داشته باشه شما یه طرحی بده که به حصارو ربط داشته باشه .

Saeid پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 23:54

Rastesh man logo ye shomaro nadidam, agar ghabel midonid be e-mailam beferestinesh.

‌Naser پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 21:04

Salam, Lotfan agar dir nashodeh, spelling Hasarooyeh Hesarooyeh avaz shavad. Hesarooyeh dorost kelemeh ast. Merci.

باربد پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:36

به به !
بسیار جالب و آرایش کار و بویژه کار سنحیده گروهی را می رساند و نشانی است که جوانان هنرمند هم در چنین کار گروهی نقشی دارند. باشد که هنرمندانه بر لوحی نقش بندد و برای یادبود لوح بر سنگی فشرده گردد. تا نقش زند کوشش جوانان این دیار را برای بازیابی فرهنگ ایران زمین.

یه دوست پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:41

خیلی طرح زیبا و با معنایی است . امیدوارم بازیها نیز به همین زیبایی باشد.برای همه شرکت کنندگان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم .

آشنا پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:09

با سلام
بسیار نکو ،جالب و زیباست من تبریک و احسنت میگم به طراح این لوگو و تبریگ میگم به کسانیکه وقت خود را برای این کارها صرف میکنند و ثابت میکنند که ((ما واقعا میتونیم )) حتی اگه یک روستایی بیش نباشیم فقط همت و غیرت میخواهد. من از تمام کسانیکه برای این تورنمنت بزرگ زحمت میکشند تقدیر و تشکر میکنم و یک خواهش دارم از همه هر کس به هر اندازه که میتونه گوشه ای از کار رو بگیره تایک واقعه تاریخی را با مساعدت همدیگه در شهر و روستایمان به ثبت برسونیم .به امید خدا .پس یا علی مدد

Sallar پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:24

Good Job. Excellent.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد