حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

اطلاعیه شماره ۲

باسلام

احتراما ،به استحضار می رساند اولین جلسه هماهنگی تیم های شرکت کننده در مسابقات نوروزی 87 با حضور اعضای کمیته برگزاری ونمایندگان تام الاختیار تیم ها در تاریخ جمعه : 19/11/86 در روستای حصاروئیه برگزار خواهد شد . لذا از نمایندگان تام الاختیار تیم ها که برای حضور در این مسابقات نام نویسی کرده اند دعوت می شود راس ساعت 11صبح تاریخ ذکر شده در محل حضور به هم رسانند .

قابل ذکر است در این جلسه ضمن برگزاری مراسم قرعه کشی٬ آئین نامه برگزاری بازیها به تیمها ابلاغ و همچنین نسبت به برگزاری کلاس آموزشی- توجیهی در مورد نحوه برگزاری بازیها ، قوانین داوری ،بررسی آئین نامه بازیها و همچنین تشکیل کمیته های فنی ،پشتیبانی و انتظامات اقدام خواهد شد .جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۷۷۶۳۵۱۹۱ تماس حاصل فرمائید.

                                                                                       باتشکر

                                                                    تورج  قائینی                                                                                          مدیر کمیته برگزاری مسابقات 

نظرات 3 + ارسال نظر
جوان سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:05

عمو تورج کوجایی؟

۰(به زبون هومان)


دستت درد نکونه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:28

با تشکر از زحمات اقا تورج و اقا اسماعیل

جمشید پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:53

با سلام خدمت تمامی همشهریان و تمامی دست اندر کاران فوتبال حصاروییه مخصوصا آقا ی تورج قایینی و آقای اسماعیل الله دینی که در این مدت زحمات زیادی کشیده اند تا این مسابقات به نحو احسن و باشکوه بیشتر برگزار شوند لذا من هم به نوبه خودم از ایشان تشکر می کنم و از همه بر و بچه های با حال حصاروییه در هر کجا که هستیم خواهش میکنم سعی کنیم برای برگزاری این بازیها که مدتهای مدیدی است برگزار میگردند دست یاری به این عزیزان دهیم تا انشا ءا... امسال بهتر و بهتر از سالهای قبل برگزار گردد و از دوستان عزیز که خودشان را بجای ملوان زبل و لیونل مسی جا زده و قصد کر کری خواندن به هم را دارند بی خیال این گونه مسائل شوند و بیایید برای عمیق تر شدن دوستیهایمان قدم برداریم . بیایید خودمان باشیم به قول شاعر : سالها دل طلب جام جم از ما می کرد آنچه خود داشت ز بیگانه تمنا میکرد . یا حق به امید دیدار شما وعده ما نوروز ۸۷ حصاروییه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد