حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

باران

       

 

به نام خداوند بخشایشگر مهربان٬خداوندی که هیچ گاه بندگانش را نا امید نکرده و همواره آنان را مورد لطف و رحمت خویش قرار داده این بار نیز رحمت خداوند از آسمان  در غالب باران بر بندگانش فرو فرستاده شد. بلی باران یکی از الطاف خداوندی دیروز 14/10/86 از نیمه شب در منطقه شهربابک آغاز شد و تا نزدیکی غروب ادامه داشت تا دل اهالی منطقه و بخصوص روستائیان ،کشاورزان و دامداران را شاد کند. دیروز در بین اهالی روستایمان شور و شوقی خاص بر قرار بود یکی بارانی پوشیده بود تا خیس نشود٬ یکی زیر باران میدوید٬ یکی به روی پشت بام خانشان رفته بود تا به ناودونا سر بزنه که  یه وقت گیر نکرده باشند و  یکی هم  طویله گاواش زیر آب شده بود داشت راهی برای بیرون رفتن آب در می آورد خلاصه همه به طریقی به خاطر بارون مشغول بودند. دامداران هم توی کتوک پای آتیش نشسته بوند و همش آسمان جنوب غرب را نگاه می کردند که مبادا باد پاتیل فروش بیاد و ابرا رو ببره همش منتظر بودند تا ابرا هی نو کهنه کنند و باز هم بارون بباره تا سالی پر آب و  علف و پر از خیر و برکت داشته باشند. به گزارش مصیب حمزه ای از هوا شناسی برفه بارش باران دیروز ۱۴/۱۰/۸۶  بمیزان ۱۴ میلی متر  می باشد.که امیدواریم این میزان تا پایان سال افزایش چشمگیری داشته باشد.ان شاءالله.

نظرات 5 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:03 http://www.divonehs20001.blogfa.com

سلام اقا اسماعیل وب خیلی قشنگ باهال تووووووووووووپ زیبایی داری من حسین متولد 1364 صادره از شهر بابک ولی افسوس که به دلایلی 3 ساله که از این شهر نازنینم دورم گه گاهی یه سر میام ولی خوب از وبت خیتی خوشم اومد خیلی خوشحال شدم وقت کردی یه سر به کلبه ما بزن از طرف من خاک اونجارم ببوس با بای

همدم دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:23


شاید این باران بپای بوتها اشک باشد هم ز سیل گونه ها به امید سالی پر باران و دلهایی شاد و پر محبت

Sallar شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 23:55

Ba salam va drood,
Enshallah keh baz ham baroon biad va biabanhy khoshk ham-e Iran, khosasan Ostan kerman, belakhas biabanhay manteghe Shahrbabak ra shadab konad. Ey khoda baran bedeh, baran be payan bedeh. Amen.
Naser az Toronto

ن شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:46

انشالله شاهد بارش بیشتر برف و باران باشیم

بچه ی پایین ده شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:05

ببار ای بارون ببار
در شب تیره چون زلف یار
بهر لیلی چو مجنون ببار ................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد