حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

عید غدیر

 

رسول خدا(ص) می فرمایند: روز غدیر خم برترین عیدهاى امت من است و آن روزى است که خداوند بزرگ دستور داد تا آن روز برادرم على بن ابى طالب را به عنوان پرچمدار (و فرمانده) امتم منصوب کنم، و بعد از من مردم توسط او هدایت‏شوند، و آن روزى است که خداوند در آن روز دین را تکمیل و نعمت را بر امت من تمام کرد و اسلام را به عنوان دین براى آنان پسندید.

نظرات 2 + ارسال نظر
همدم پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 18:00

با سلام ، عید قدیر به تمامی شیعیان مبارک باد . این عید که سرآغاز و شروعی جدید در دین مبین اسلام گردید و با امامت مولایمان فصلی جدید آغاز شد گر چه به قول مولانا (( تا صورت پیوند جهان بود علی بود تا نقش زمین بود و زمان بود علی بود )) ،این عید را برای همه کسانی که به تازگی فصلی نوین را در زندگی خویش شروع کرده اند صمیمانه تبریک عرض میکنم انشا ء ا . . . مولا یارتان باد .

علیرضا حامدی پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:59

با سلام
عید غدیر بر شما و خانواده محترم و همه اهالی حصاروییه مبارک

خوشحال شدم از دیدن وبلاگتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد