حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

تسلیت

                                                  ((انا لله و انا الیه راجعون ))

(همه از اوییم و به سوی او باز می گردیم)

 

 

برادران فاطمی مقدم (آقایان سید ناصر،سید نادر،سیدعباس،سیدعلی ،سیدحسین وسیدجوادفاطمی مقدم )

پیشکسوتان و بازیکنان ارزشمند تیم فوتبال روستای حصاروئیه

باسلام واحترام

ضایعه اسف بار و زود هنگام درگذشت والده گرامیتان همه اقوام،ورزشکاران،اهالی مقیم روستا و حصاروئیهای ساکن در سایر بلاد را متاثر و غمگین نمود و دلهای همگی را آکنده از حزن واندوه ساخت.غم از دست دادن مادری مهربان،دلسوز ،چشم به راه و رنج کشیده ٬ بسیار جانکاه و جانسوز است ،اما چه باید کرد جز تسلیم سرنوشت شدن و راضی به رضای خداوند سبحان بودن چونکه اوست عا لم به غیب و از همه ما آگاهتر .ما اهالی ورزش بر خود فرض واجب و مسلم دانستیم این مصیبت  را به شما عزیزان و خانواده گرامیتان تسلیت گفته و بقا عمر و صبر جزییل برای شما می طلبیم و محشور شدن روح آن مرحومه را در جوار مومنات و صالحات از ایزد باری تعالی خواستاریم. همچنین از درگاه خالق یکتا می خواهیم که منبعد برای همیشه روزهای زندگیتان را با شادی و سرور آغاز نمائید.

 

                                                    کمیته برگزاری مسابقات فوتبال روستای حصاروئیه

نظرات 6 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:20

درود و سپاس خدمت اعضای کمیته برگزاری مسابقات فوتبال روستای حصاروئیه
از ابراز همدردی شما نهایتِ سپاسگذری را داریم.امیدوایم که همیشه شاد و سر بلند باشید.

با سپاس: سید حسین فاطمی

سید حسین فاطمی سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 18:52

همی دم به دم دلم گیرد ز روزگار....چو یادم آید روز حجرت یار

دلم سخت گیرد بغض چشم تر کند...دلم چگونه با این غم عمر سر کند.


مادرم رفتی و سقف دلها مان شکست..رنگ غم بر چهره ام صد نقش بست

رفتی و ندیدم تو را در یک نگاه.... ندیدنت آتش میکند در دلم به پا

چشم تو ماند از برایم در انتظار...چشم من ماند در حسرت دیدار یار

داغ دل بسیار خواهد شد همی...مثل تو من کجا پیدا کنم هم دمی

رفتی ,دانم که نیستی دیگر در برم... چگونه بدونِ تو روزگار سر کنم

کاش میشد جان به قربان ت کنم..در سرای قلبم همیشه پنهان ات کنم

بخواب مادرم، ای عزیز,خوب و مهربان....تا قیامت هستی در دلم زنده و جاودان

شعر :سید حسین فاطمی

بچه ی پایین ده دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 22:05

به تمام برادران فاطمی مقد تسلیت می گم خصوصا سید حسین عزیزمون

[ بدون نام ] دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 21:47

hosseine aziz

az dast dadane madare aziz wa gramiye toro az samime ghalb tasliyat migam

wa omidwaram ke betuni arameshe khodeto dobare bedast biyari,chera ke marge madar baraye hichkas asan nabude.

ruhash shad,yadash gerami

zire barand derakhtan ke taalogh darand
ey khosha sarw ke az bare gham azad amad


duste hamishegiye to jamileh/17 september Germany

Hamvelayati دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 17:11

Doostane Aziz,
ُHame Ma dar ghame az dast dadene madreh azize shoma sherikeem. Ma ham ehsas mikoneem keh madari aziz az dast dadeem choon keh madres mehrebane shoma, madre mehrebani be hame ma bood. Rohas shad va yadash gerami bad.
Az Toronto, Canada, Pesar khaleh

[ بدون نام ] دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:23

ROHASH SHAAD VA YADASH GRAMI BAD

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد