حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

فوتبال

با سلام

سرانجام طبق برنامه ریزی قبلی کمیته فوتبال روستای حصاروئیه ٬مسابقه فوتبال بین تیم پیشکسوتان و جوانان روستای حصاروئیه ٬روز چهارشنبه مورخ ۸/۶/۸۶ برگزار شد. در این دیدار دوستانه پیشکسوتان و بزرگسالانی همچون سید علی فاطمی مقدم ٬دکتر علی فاطمی مقدم  ٬تورج و قاسم قائینی٬علی و اسماعیل الله دینی٬سیروس نجفی٬ فرشید و جشید الله دینی٬عظیم قائینی ٬معز الله دینی ٬محمد الله دینی و خسرو قربانی بازی کردند. در طرفی دیگر جوانان و نوجوانان روستای حصاروئیه با چهره هایی چون ایمان قائینی٬ حامد فاطمی مقدم٬ محسن قائینی٬مجید ابراهیمی٬حسین الله دینی٬معین قائینی٬بهنام الله دینی٬نعیم قائینی پورنگ  و پیمان عطایی خوش درخشیدند. همچنین قضاوت این مسابقه به عهده آقای فرهاد الله دینی به همراه آقایان جلال الله دینی و سید ابوالقاسم فاطمی مقدم بود. این مسابقه در پایان با نتیجه ۴-۱ به سود تیم جوانان به پایان رسید.

نظرات 4 + ارسال نظر
پیشکسوت شماره ۲ یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:08

به اطلاع دوست عزیز پیشکسوت میرسونیم از اینکه واژه پیشکسوت را به مات معنی کردی متشکریم ولی روز مسابقه به غیر از چند نفری (دکتر علی فاطمی . مهندس تورج قایینی .مهندس قاسم . مهندس جمشید . مهندس علی اله دینی و .. چندتا مهندس و دکتر دیگه ) کسی از پیشکسوتان حضور نداشت و برای تکمیل شدن تیم از جوانان استفاده شده حالا مگه چی شده فقط یه دعوای کوچولو .

اسماعیل الله دینی دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:48

عزیزانی که نام آنها فراموش شده می توانند در همین قسمت نظرات یادآوری کنند تا نام آنها ثبت شود من از این عزیزان عذرخواهی می کنم.

پیشکسوت یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:59

به نظره من پیشکسوت به کسی گفته مشود که سابق در تیمی بازی میکرده است و الان دیگه باز نمی کند,بنارین به بازیکنی که عضو فعال تیم هست نمی توان گفت پیشکسوت,حال در هر سنی.برای کسانی گفتم که مفهوم این واژه را نمیدانند اما بکار میبرند.

یه بازیکن یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:50

آقا یعنی چی؟ چرا اسم همه رو نمی نویسین؟ مگه خون بقیه از ما رنگین تره؟ چرا همه رو به یک چشم نگاه نمی کنین؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد