حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

باز هم ورزشی

سلام

از آنجایی ورزش فوتبال در همه جای جهان در بین مردم از محبوبیت خاصی بر خوردار است. جوانان فوتبال دوست روستای حصاروئیه نیز از این قاعده مستثنی نیستند. عکسهایی که زیر مشاهده می کنید نشان می دهد که ورزش فوتبال از سالهای بسیار دور در روستای حصاروئیه شهرستان شهربابک رایج بوده و برایشان بسیار اهمیت داشته به طوری از همان ابتدا با حضور چند تیم از روستای اطراف با هم به رقابت می پرداختند و به امر ورزش بسیار اهمیت می دادند و هم اکنون نیز این رویه ادامه دارد و امیدواریم که مسئولین شهرستان نیز به امر ورزش در روستاها توجه بیشتری نمایند تا جوانان در محیط هایی سالم و به دور از هرگونه انحرافات اجتماعی به تفریحات سالم بپردازند. عکسهایی  را که در زیر مشاهده می کنید دوست و هم ولایتی عزیزمان سید حسن فاطمی مقدم که هم اکنون در کشور کانادا اقامت دارند برایمان فرستاده که در برگزاری مرتب مسابقات فوتبال جام نوروز در اواخر دهه ۶۰ و دهه ۷۰ در روستای حصاروئیه نقش بسیار مهمی ایفا کردند.و تلاشهای بی دریغ این عزیز و سایر دوستان و هم ولایتی های گرامیمان باعث شده که همچنان مسابقات جام نوروزبه گرمی سالهای گذشته برگزار شود. برای این هم ولایتی عزیزمان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم . بسیار سپاسگزار و ممنونیم از زحمتی که برای ارسال عکسها کشیدند. 

نظرات 8 + ارسال نظر
باربد دوشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:12

درود پیشکسوت و هموندان گرامی

به گمان من هم این درست تر و سنجیده ترین ایده است. چه بسا که اگر کاری بخواهد تداوم داشته باشه بایستی از همت خود افراد شرکت کننده بر خیزد. تلاش هر فرد برای خودش . بهترین....بایستی تمرین کنیم نسل آینده روی پا خودش محکم بایستد.
پیروز باشید.

پیشکسوت فوتبال شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:57

سلامن به همه ورزشدوستان مخصوصا فوتبالیها به اطلاع آن دوست عزیزمان که بر ای یکدست لباس دست پیش اونور آبیها دراز میکند متاسفم مگر سالهای ۷۲ یا ۷۳ که این لباسها ی سفید و یا سال ۷۷ که لباسهای قرمز را خریداری کردیم کی پول داد مگر با همت ۳ - ۴ نفرذ از همین بچه های تیم نبود پس با کمی همت باز هم می تونیم اگه بخواهیم

مصیب حمزه ای سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 17:40

با سلام
آقا اسماعیل چرا مطلب جدید نمینویسی؟ور گمونم یه ترت شده.

Hossein سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 14:49 http://hasaroiye.blogsky.com

salam bar hame khanandegane veblog hasaroiye mahbobe ghalbha
aghae allahdini chand vaghti hast ke matlabe jadid neminevisid
ma moshtaghe didan va shenidane matalebe jadide shoma hastim
ba arezoe moafaghiat barae shoma.

بچه ی پایین ده دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 23:10

اگه این عکسها و عکسهای جام نوروز امسال رو با هم مقایسه کنید به تفاوت جالبی میرسید .بازیکنان ۷-۸ سال پیش پیراهن شرت و پاکش یکدستی داشتن اما امسال لباسها یکدست نیستن که دلیلش زیاد گفتنی نیست . از خوانندگان حصارویی (اون ور آبیها) میخام که کمک کنند تا برای نوروز آینده تیم حصارو با لباسی یکدست و برازنده در مسابقات شرکت کنه حتی کمک کنند تا تیمهایی مثل برفه هم از لباس و کفش مناسب برخوردار بشن.
اجرتون با امام زمان

barbod دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 14:14

nohom ordibehesht rooze jahani yek rooz bedoon sigar bar hame dostan ke mikhahand lab nazanand khojase bad.

عمو یکشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 13:06 http://www.pardiseshgh.blogsky.com

سلام وبلاگ پردیس عشق به روز شد. چشم به راه حضور سبز شما

مهدی چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 22:34 http://www.maymand3000.persianblog.com/

سلام
وبلاگ جالبی دارید.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد