حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

آسفالت کوچه ها

 سرانجام پس از چند ماه انتظار بالاخره مسئولین عزیز شهرمان٬ شهربابک تصمیم گرفتند تا کوچه های روستای حصاروئیه را که مدتهاست خاکریزی و قیرپاشی شده است  آسفالت نمایند و هم اکنون به وعده خود وفا نمودند و این امر تحققق یافت از همکاری دلسوزانه این عزیزان بسیار سپاسگزار و ممنونیم که هرچند دیر٬ اما سرانجام وعده خود را عملی نمودند و خدمتی کوچک به مردمان روستانشین این خطه از دیارمان انجام دادند. به هر حال امیدواریم که سایر قسمتهای ناچیزی هم که باقی مانده نیز آسفالت شود بخصوص مسیر منتهی به قبرستان روستا که بسیار مهم می باشد هر چند که اهالی روستا انتظار داشتند که در همین مرحله این قسمت آسفالت شود٬ اما این اتفاق نیفتاد. به امید فردایی بهتر و آبادتر.

عکس شماره یک   عکس شماره دو  عکس شماره سه

منتظر نظرات سبز شما هستیم. 

نظرات 4 + ارسال نظر
روابط عمومی موسسه امام علی(ع) سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 17:03 http://www.babakzamin.blogfa.com

موسسه خیریه امام علی(ع) در نظر دارد اقدام به برگزاری اولین مسابقه جهت انتخاب محبوب ترین وبلاگ شهرستان از دیدگاه بازدیدکنندگان بنماید، لذا وبلاگ نویسان گرانقدر شهربابکی که مایل به شرکت در این مسابقه می باشند می بایست حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه جاری نشانی وبلاگ و شرح مختصری از آن را به پست الکترونیک موسسه ارسال نمایند. این نظر سنجی از خردادماه آغاز و نتیجه آن همزمان با میلاد مولود کعبه، حضرت علی(ع) اعلام و به وبلاگ برگزیده جوایزی اهداء خواهد شد.

نشانی پست الکترونیک موسسه خیریه امام علی(ع): kheyrieh_emamali@yahoo.com

مصیب حمزه ای دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 17:05

بارکلا بارکلا کاشکی ورودی دوم برفه رو آسفالت می کردن تا کسای که از حصارو میان برفه لاستیکاشون خاکی نشه....

علی دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:11 http://alisalar.blogsky.com

با درود و سلام؛
بسیار خرسندم از اینکه به سرای شما راه یافته ام و بسی استفاده بردم .
فرصت کردید به بنده هم سر بزنید.
با احترام


باربد یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 13:56

چه نیکو! دست همگی تلاشگران سازندگی درد نکنه!
از فرتوری که پیداست برخی جاها حوضچه های اب وجود دارند. :) شاید به خاطر بارندگی زیاد بوده باشد.
زیبا سازی بیشتر روستا نیاز به مهر فراوان از طرف اهالی نیز دارد. در نظر گرفتن جای ویژه برای زباله ...گلکاری و درخت کاری ..ساختن جای ویژه برای بازی کودکان... تابلو راهنمایی مراکز خدماتی...همه و همه نیاز به همکاری ویژه دارد.
به شادمانی و سلامتی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد