حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه قهرمان مسابقات جام نوروز ۸۶

به نام خدا

باز هم با عرض پوزش از شما بازدید کنندگان عزیز وبلاگ حصاروئیه محبوب قلبها

مدتی بود که بنده به علت عدم دسترسی به اینترنت نتوانستم اخبار روستای حصاروئیه را به صورت روزانه در اختیار شما عزیزان قرار دهم. اما در ادامه مسابقات جام نوروز، روستای حصاروئیه در تاریخ  ۱۲/۱/۸۶ مقابل تیم محمد آباد قرار گرفت که در یک بازی برتر موفق شد با نتیجه ۱-۳ این تیم را شکست دهد. حسن الله دینی هافبک نفوذی سمت راست تیم  با به ثمر رساندن ۲ گل تیم حصاروئیه نقش مهمی در پیروزی تیم حصاروئیه داشت. اما پس از این بازی نشستی بین مربیان و مسئولان تیمهای شرکت کننده  انجام شد که با توافق طرفین قرار شد برای تعیین تیم قهرمان دو تیمی که بیشترین امتیاز را دارند با انجام یک بازی تحت عنوان فینال بازیها قهرمان را تعیین کنند که سرانجام زمان انجام این بازی به ۱۵/۱/۸۶ موکول شد تا تیم برتر این بازیها یعنی برفه الف و تیم حصاروئیه مقابل هم بازی کنند.این بازی راس ساعت ۱۵ به قضاوت سید محسن فاطمی مقدم برگزار شد. در فینال بازیها تیم حصاروئیه موفق شد در یک بازی برتر با نتیجه ۲-۴ تیم حریف را شکست دهد و برای دومین سال پیاپی قهرمان مسابقات جام نوروز روستای حصاروئیه شود. ضمنا سید جواد فاطمی مقدم با به ثمر رساندن ۳ گل از ۴ گل تیم توانست hattrick کند و عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص دهد. گل دیگر تیم را سید امین فاطمی مقدم با یک ضربه کاشته از میانه های زمین به زیبائی وارد دروازه تیم برفه نمود. در پایان این بازیها به رسم یادبود لوح تقدیر و هدایایی به بازیکنان تیمها اهدا و از حضور کلیه تیمهای شرکت کننده و عزیزانی که در برگزاری این جام نقش داشتند تشکر و قدر دانی شد.

نظرات 5 + ارسال نظر
shaki جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:25

ba salm be koliya dast andar karane mosabeghte varzashi. lazem shod ka ba bordane dobara jame footbal tavasote hasaro!!!!!!!!!!!!!!!!! in janeb az invare abe be atela amom berasonam ka aga khode bekhad mikhan jaye barazilo begiran pass bagheya teama dega khodeshono zahmat nedan chon masolin midonan jam harsal male hasaro hast!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

باربد دوشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 15:01

دوستان ورزشکار و ورزش دوست خسته نباشید, بهروزی و کامیابی برای همگان را ارزومندیم.

بچه ی پایین ده دوشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:30

سلام از اینکه می بینم این جام بعد از ۱۵ سال هنوز هم برقرار خیلی خوشحالم فقط خواستم متذکر بشم امسال چهارمین سال متوالیست که حصارو قهرمان میشه . هرچند که قهرمان شدن مهم نیست بیشتر دوستیهاست که این جام رو موندنی کرده.

اهالی ورزش یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 13:02

آقای الله دینی بسیار ممنون و سپاسگزاریم از اینکه اخبار بازیها را منتشر نمودید و همچنین سپاس از عکسهای خوبتان.

زیزیگلو یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:39

بالاخره با هر ترفندی که بود کاره خودتون را کردید .حق دارند که بازیها را تحریم کنند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد