حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

اخبار نوروز

به نام خدا

با سلام خدمت خوانندگان عزیز وبلاگ حصاروئیه محبوب قلبها

با عرض پوزش از شما عزیزان از اینکه به علت عدم دسترسی به اینترنت نتوانستم وبلاگ را بروز کنم عذر خواهی نموده. اما در ادامه مسابقات جام نوروز روستای حصاروئیه برگزار می شود مورخ 86/1/7 تیم فوتبال الف برفه مقابل تیم روستای محمد آباد قرار گرفت در یک بازی پر گل تیم الف برفه موفق شد با نتیجه 2-4 تیم محمد آباد را شکست دهد و به کسب مقام قهرمانی امیدوار باشد. این بازی که صبح هفتمین روز سال جدید راس ساعت 9 برگزار شد را آقای تورج قائینی سوت زدند که قضاوت قابل قبولی را انجام دادند.


بارش باران که در هشتمین روز سال 1386 از حدود 10 صبح شروع به باریدن کرد و تا سحر گاه نهمین روز سال جدید ادامه داشت موجب خوشحالی اهالی شهرستان شهربابک و بویژه روستائیان و کشاورزان گردید. کشاورزان و دامداران روستای حصاروئیه نیز بارش باران ، رحمت پروردگار را جشن گرفتند و به شکر گزاری خداوند پرداختند. بارش باران نوید بهاری سرسبز و با طراوت داد تا کشاورزان و دامداران امیدوار به ادامه فعالیت هایشان باشند.اینک پس از گذشت چندین سال خشک سالی کشاورزان و دامداران امیدوارند که خسارتهای این چند سال اخیر جبران شود.


در ادامه مسابقات فوتبال جام نوروز روستای حصاروئیه در تاریخ ۸/1/8۶ یک مسابقه انجام شد که طی آن دو تیم حصاروئیه و ب برفه به مصاف یکدیگر رفتند که متاسفانه تیم حصاروئیه بازی را با نتیجه 3-1 به حریف واگذار کرد. عدم هماهنگی بین بازیکنان تیم و نبود چند تن از مهره های اصلی تیم همچون سید علی فاطمی مقدم، سید امین فاطمی مقدم و فرشید الله دینی از دلایل شکست تیم حصاروئیه بود.تیم حصاروئیه نیمه نخست را با شکست یک - صفر به پایان برد و نیمه دوم را در شرایطی آغاز کرد که بارش باران به شدت شروع به باریدن کرد و بازی در هوایی دلپذیر انجام شد تیم برفه بر حملات خود در نیمه دوم افزود و با استفاده از ضعف خط دفاعی تیم حصاروئیه توانست دو گل دیگر نیز به ثمر برساند. تلاشهای تیم حصاروئیه تنها در آخرین دقیقه بازی منجر به تنها گل تیم حصاروئیه شد تا شکست اندکی سبکتر شود.در بعد از ظهر ۹/1/۸۶ نیز تیمهای ب برفه و تیم محمد آباد مقابل هم قرار گرفتند که نتیجه ای جز تساوی یک یک نداشت.


و اما امروز ۱۱/۱/۸۶ دو تیم برفه ای مقابل هم قرار گرفتند که در یک بازی پر گل تیم الف برفه موفق شد تا با نتیجه 2-6 تیم ب برفه را شکست دهد و با 7 امتیاز در صدر جدول رقابتها قراربگیرد.با این نتیجه تیم حصاروئیه امید زیادی به نزدیک شدن به صدرجدول دارد و دربازی فردا مقابل تیم محمدآباد بایستی حداقل با ۲ گل این تیم راشکست دهد. ضمنا عکسهای مربوط به بازیها از ۱۷ فروردین به بعد در وبلاگ قرار می گیرد.

نظرات 4 + ارسال نظر
آبتین سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 22:55

بچه پایین ده نوشته
با امید دوستی و اتحاد بیشتر در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی.

یادت رفت بگی انرژی هسته ای حق مسلم ماست


بچه ی پایین ده دوشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:31

باربد عزیز نمیدونم چه قدر در جریان امر قرار داری از تمامی تیمهای سالهای پیش به جز یک تیم (به دلیل بی نظمی)دعوت شده ولی از اونجا یی که بازیکنان تیمهایی مثل شهر و مهر آباد نتونستند با هم هماهنگ بشن و تصمیم قاطعی در مورد شرکت در جام بگیرن نتو نستند خودشون رو به جام برسونند البته بعضی برگزاری جام فوتسال رو دلیل این نا هماهمنگی میدونند .که باید یاداوری کنم که جام نوروزی امسال با چند روز تاخیر برگزار شد تا تداخلی با فوتسال نداشته باشه .
تیم شهر بابک با رفتن بازیکنان مهمی مثل سعدی و عظیم عملا بی برنامه و ناهماهنگ شده ازون طرف هم مهر آباد با جناح بندی شدن و دسته دسته شدن از یک تصمیم گیر واحد برخوردار نیست که مجموع اینها باعث شرکت نکردن این تیمها شد این در حالیست که شاهد بودیم از روستای برفه ۲ تیم کاملا خوب و سرحال به جام اومد که هر ۲ تیم در ههم ی بازیها همراه و پشتیبان هم بودند.
با امید دوستی و اتحاد بیشتر در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی.

باربد یکشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 13:46


با درود به همه همراهان و دوستان
جای بسی خوشحالی است که بازیها ی خوبی برگزار شده ولی نبو دن تیمهای که در سالهای پیشین همراه بازیها بوده و اکنون نتوانسته اند به این بازیها بپیوندند می تواند مورد رسید گی قرار گیرد . با اینهمه نگا ه به برد و باخت که نیست . هدف همدلی و هم زوری و هم مهری و دوستی است.
شاد و پیروز باشید.

یاشار یکشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 13:16

زنیرو بود مرد را راستی ز سستی کژی زاید و کاستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد