حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

مسابقات فوتبال

به نام خدا

حصاروئیه ۲                ۲ برفه

همانطور که قول داده بودیم تا اطلاعات و اخبار مسابقات فوتبال جام نوروز روستای حصاروئیه را به اطلاع علاقه مندان برسانیم٬ امروز در خدمت شما عزیزان هستیم.امروز نخستین روز این بازیها بود که با برگزاری یک دیدار بین تیمهای برفه و حصاروئیه پایان پذیرفت که حاصلی جز تساوی برای این دو تیم نداشت. تیم فوتبال برفه نیمه نخست را هجومی آغاز کرد به طوری که توانستند به گل اول بازی دست پیدا کنند اما این برتری طولی نیانجامید و ستاره کوچولوی تیم حصاروئیه ایمان قائینی با یک شوت از راه دور دروازه برفه را گشود تا دو تیم با نتیجه تساوی یک یک نیمه نخست را به پایان ببرند. تیم برفه که به تساوی هم قانع نبود بر حملات خود در نیمه دوم افزود تا اینکه به گل برتری دست یافت و باز هم از حریف سابق خود پیش افتاد اما تلاش بازیکنان تیم حصاروئیه بی نتیجه نماند و حملات طوفانی آنها به ثمر نشست. خطایی که بازیکنان برفه بر روی بازیکنان تیم حصاروئیه پشت محوطه جریمه انجام دادند را سید علی فاطمی مقدم کاپیتان تیم حصاروئیه آنچنان استادانه در کنچ دروازه برفه جای داد تا دیگر هیچ تیمی جرا ت خطا کردن پشت محوطه جریمه به سرش نزند. در ادامه دو تیم هر چه تلاش کردند راه به جایی نبردند و بازی با همین نتیجه به پایان رسید. در ضمن گلهای تیم برفه را آقایان عباسی و فرخی به ثمر رساندند. قابل ذکر است که امروز سید داوود فاطمی مقدم دروازه بان اسبق تیم فوتبال حصاروئیه که سالهاست در آن سوی مرزهای آبی زندگی می کند و هم اکنون جهت دیدار از خانواده اش در حصاروئیه به سر می برد بار دیگر درون دروازه تیم حصاروئیه قرار گرفت و خاطرات دوران نوجوانی اش را تکرار کرد. و ی در دوران بازیگریش یکی از مهره های اصلی تیم به شمار می آمد که نقش بسزایی در پیروزیهای تیم حصاروئیه داشت. 

نظرات 2 + ارسال نظر
باربد شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 15:30

برگزاری بازیهای محلی از دیر باز بین مردم ایران زمین رایج بوده است. بویژه در شاد روزهایی مانند نوروز. در بین مردم روستای میمند کشتی گیری رایج بوده. در روستاهای دیگر هم ورزشهای دیگر. جالب است بدانید که در تمام کشورهایی که پارسی می گویند و نوروز را هم جشن می گیرند مانند تاجیکستان بازیهای محلی مانند: کشتی, چوگان بازی, ..برگزار می شوند.

ایمان شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:51

نتیجه ضعیفی برای تیم حصاروئیه بوده اما باز هم امیدوار کننده است. آفرین بر برفه که توانسته مقابل حصاروئیه نتیجه مساوی بگیرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد