حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

جام نوروز

سلام

مدیریت وبلاگ حصاروئیه به اطلاع عزیزان علاقه مند به ورزش و خبرهای ورزشی می رساند که پیرو مذاکرات صورت گرفته با آقای سید محسن فاطمی مقدم  از مسئولین برگزاری مسابقات فوتبال جام نوروز در روستای حصاروئیه٬ امسال نیز همچون ادوار گذشته  برگزاری مسابقات فوتبال به قوت خود باقیست. هم اکنون مسئولین برگزاری مسابقات در حال رایزنی با روستاهای اطراف جهت شرکت در این مسابقات هستند. گفته می شود امسال روستای حصاروئیه با دو تیم الف و ب در این مسابقات شرکت خواهد کرد که این نشان از علاقه و اهمیت جوانان روستا به ورزش و به خصوص به برگزاری جام نوروز می باشد. البته هنوز صحت و سقم این مطلب تائید نشده اما در هر صورت برگزاری این  مسابقات تحت عنوان جام نوروز سنت دیرینه ایست که باید آن را حفظ نمود. امیدواریم که این مسابقات امسال نیز در محیطی آرام و به دور از هرگونه آشوب و تنش برگزار شود. خاطر نشان می شود که نتایج و اخبار حواشی مسابقات از طریق این وبلاگ به اطلاع عزیزان علاقه مند و بازدید کننگان گرامی می رسد. 

نظرات 3 + ارسال نظر
گروه ورزش پنج‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 00:10

همه چیز به خوبی پیش می رود امیدواریم که مسابقات به بهترین نحو انجام شود. برای جوایز هم فکری شده.

یک طرفدار سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 16:32

بازم مثل همیشه حصارو برنده میشه

امین سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:39

امیدواریم جوایز مناسبی هم به این بازیها اختصاص داده شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد