حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

انتظار٬انتظار٬انتظار

با عرض سلام خدمت همه بازدید کنندگان گرامی

پیشاپیش فرا رسیدن سال نو را خدمت یکایک شما عزیزان تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان آرزوی سعادت و سلامت تمامی شما عزیزان را در هر کجایی که از این کره خاکی هستید دارم. 

همانطور که قبلاّ خدمت شما بادیدکنندگان عزیز و گرامی نوشته بودم در روستای حصاروئیه کاری بزرگ صورت گرفت و آنهم اقدام به خاکریزی در روستا ، جهت آسفالت شدن کوچه ها بود. اگر اشتباه نکنم انجام این کار را بنیاد مسکن شهرستان شهربابک بر عهده گرفته بود. بسیار ممنون و سپسگزاریم از این عزیزان پر تلاش و سختکوش. اما چند هفته ای گذشت تا اینکه مرحله دوم عملیات آسفالت، یعنی کار قیر پاشی نیز انجام شد معمولا دو تا سه روز  بعد از قیر پاشی کار آسفالت انجام می گیرد. اما هم اکنون چند هفته گذشته و هنوز اهالی روستای حصاروئیه منتظرند و چشم براه. اهالی روستای حصاروئیه منتظرند تا عیدی خود را بگیرند و با رسیدن سال نو روستایمان هم رنگ و بوی تازگی به خود بگیرد. به منظور بررسی دلایل تاخیر در این کار گفتگوهایی با دهیار روستای حصاروئیه ، آقای سید محسن فاطمی مقدم صورت گرفت. ایشان عنوان کردند در ملاقاتی که با آقای شیوانی، رئیس بنیاد مسکن شهرستان شهربابک داشته اند، آقای شیوانی قول مساعد داده اند که قبل از سال نو عملیات آسفالت کوچه های حصاروئیه انجام شود. ما هم امیدواریم که این وعده آقای شیوانی به تحقق بپیوندد و با شروع سال جدید همچنان که  افراد سعی در تغییر افکار و رفتار خود دارند،روستای حصاروئیه نیز دچار تغییر و تحول شود. به امید فردایی بهتر و آبادتر

 

 نظرات فراموش نشود.   

نظرات 8 + ارسال نظر
سیا یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:28

من جدیدا با وبلاگ حصاروئیه آشنا شدم. آقای الله دینی تلاش شما واقعا ستودنی است. از اینکه توانستید نام حصاروئیه را احیا کنید از شما سپاسگزارم. امیدوارم که در زندگیتان موفق باشید.

محمد رضا یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:26

لا اقل اگر اسفالت ازشون ور نمی یاد ای سنگا رو اتو کوچه ها ور دارند که بچکا سرو کله همدگه خورد کردند.

بی نام جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 22:06

آقای شیوانی چشمهای یکسری مردم ساده دل روستایی که با مشقت زندگی می کنند به راه است تا کی ماشینهای آسفالت کنی از راه می رسند.

محمد سید غریب جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 22:04

الکریم اذا وعد وفا. جوانمرد چون وعده کند وفا می نماید. آقای شیوانی منتظریم.

پریسا جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 21:54

ای کاش مسئولین به وعده های خود عمل می کردند. این تنها دلخوشی روستائیان است مگر آنها از مسئولین چه می خواهند. این حق آنهاست.

آشنا پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:47

با عرض خسته نباشی خدمت آقا محسن امید داریم که عیدی کوچه های حصارو را آسفالت شده ببینیم آقا محسن پیگیری یادت نره .همچنین پیشنهاد باربد را جدی بگیرید پیشنهاد خوبی است ضمنا اگر امکان داره در زمان آسفالت از دست اندرکاران خواهش کنید محوطه ای را برای بازیهای گل فنی و هندبالی در کنار میدان والیبال آسفالت کنند خیلی باحال میشه .

باربد پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:29

درود
خواهشمند است در بخش ورودی روستا که به جاده اصلی در پیوند است بویژه رسیدگی شود . آن چنان که گردش به چپ و راست راه ساده تر باشد. شاید با رایزنی با افراد آگاه بشود چند تا کامیون شن بیشتری ریخت....چه بهتر اگر پیش بینی پل زیر گذر برای عابرین پیاده و وسایل موتوری کوچکتر و گذر چهار پایان نیز فراهم شود.
از تلاش آقایان شیوانی ٬ فاطمی و سایرین که در راه رفاه مردم قدمی برمی دارند سپا سگز اری میشود.

معز چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:51

ما هم امیدواریم که مسئولین به قولی که دادن عمل کنند و مردم رو خوشحال کنند.
مطمئنا روستا هم جلوه بهتری خواهد داشت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد