حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

ورزشی

  گروهی از بازدیدکنندگان  پرو پا قرص وبلاگ "حصاروئیه محبوب قلبها" که در آن سوی مرزها زندگی می کنند پی گیر برگزاری مسابقات  فوتبالی  هستند که هر ساله در ایام عید تحت عنوان جام نوروز و با شرکت چند تیم از روستاهای اطراف در زمین فوتبال روستای حصاروئیه برگزار می شود. مدیریت وبلاگ به اطلاع این دسته از عزیزان و سایر بازدید کنندگان گرامی می رساند که طبق گفتگوهای انجام شده با مسئولین برگزاری مسابقات٬ اعلام شده است که تصمیمات نهایی درخصوص برگزاری این بازیها اواخر اسفند ماه گرفته خواهد شد و اطلاعات لازم در مورد نحوه بازیها٬ تعداد تیمهای شرکت کننده٬ دستورالعمل ها و مقررات جدید جهت حضور تیمها برای شرکت در این بازیها از طریق همین وب سایت به اطلاع عزیزان علاقه مند خواهد رسید.



این بازیها که صرفا جهت صلح و دوستی ٬ اتحاد و آشنایی بین جوانان روستاهای شهرستان شهربابک انجام می پذیرد و جنبه برد و باخت آن زیاد مهم نیست متاسفانه با مشکلات و چالشهای فراوانی روبروست. نبود امکانات کافی٬ و بی توجهی به امر ورزش روستاها باعث می شود تا علاقه جوانان به شرکت در این مسابقات کاهش یابد. در حالیکه ورزش علاوه بر تندرستی و نشاط روحی روانی موجبات دوری از هرنوع انحراف را فراهم می کند که امیدواریم مسئولان ورزش با همکاری شورای روستای حصاروئیه و با انجام رایزنیهای مناسب در  جهت  تهیه لوازم مورد نیاز ورزش فوتبال از قبیل توپ و تور و تخصیص بودجه لازم جهت تهیه جوایز برای تیمهای شرکت کننده و تشویق جوانان به امر ورزش٬ به برگزاری این مسابقات شور و هیجان خاصی ببخشند. 

نظرات 12 + ارسال نظر
جواد شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:05

چرا به روز نیستین
تعطیلات رفتین خوش گذرونی

حیدر بابا یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 23:46

به ان دسته از دوستان عزیز که فقط انتقاد بلد هستند پیشنهاد می دهم که یک دفعه هم که شده خودشان زحمت کشیده به قول معروف پا پیش بگذارند و فقط پیشنهاد و راه حل مشکلات را به مسولین بدهند وخود نیز همکاری کنند به امید فردایی بهتر .

آشنا شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:08

با سلام خدمت حصاروئی اصیل
با عرض خسته نباشی خدمت شما هم ولایتی عزیز از قدیم وندیم میگن آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است واقعا اگر شما به دنبال کارهای روستا هستید و یا کاری انجام دادید که به درد مردم میخوره چرا از طریق همین وبلاگ اطلاع رسانی نمیکنید که مردم در جریان باشند و اگر جایی هم نیاز به مساعدت بود کمک کنند.لطفا اگر ممکنه کارهای شاخص شورای ده را از طریق همین وبلاگ به اطلاع برسانید ممنون میشم .

قلمعلی پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:44

اگه شورا دمال کار هست بگه چکار کرده تا حالا؟برنامش رو بگه. تازه نمی خواد مردم بدونن . وگر نه چرا از اسفالت وبودجه روستا هیچی اطلاع رسونی نمی کنه چرا هیچ پیشرفتی در این روستا صورت نمی گیره و هزارتا چرای دیگه.

با تشکر قلمعلی

بازیکن تیم حصارو سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 18:13

از اینکه به فکر تیم فوتبالتون هستید از شما تشکر میکنم وامیدوارم امسال هم مثل دو سال گذشته بتونیم با حمایت شما تماشاگران پروپا قرص تیم حصارو قهرمان بشیم

حصارویی اصیل یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 17:42

با سلام خدمت حصارویی های عزیز
آشنای عزیز شما از کجا میدانید که شورای ما دنبال کار مردم نیست

بهنام دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 21:37

با سلام !آقای اللهدینی لطفآ از روستای عزیزمان به خصوص بازی های رو به پیش عکس های جدید تهیه کنید و در وب بگذارید.

پیشکسوت دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 17:04

پیشنهاد می شود جام شطرنج هم برگزار گردد

لیدر حصاروییه یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 14:06

چند تا شعار با حال:
(اشکور به رنگ آبی عرضه مثل گلابی)
(نون بربری درازه اشکور امروز می بازه)

لیدر حصاروییه یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:40

با سلام به تمام عزیزان.
از مسئولان تقاضای دریافت امکانات بهتری برای بازی بخصوص جایگاه تماشاچیان داریم تا تشویق های موثر تری داشته باشیم.

پیشکسوت شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 16:35

سلام لطفا بگید که فوتبال گل کوچک هم برگزار کنند تا برو بچ پیشکسوت هم بتونند بازی کنند.

ضمنا تیمهای شرکت کننده از حالا خودشونو اماده کنند

آشنا شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 13:36

با سلام و خسته نباشی
خبر مفرح بخشی برای فوتبال دوستان عزیز است واز شما خواهشمندم مرتبا پیگیر برگزاری این مسابقات باشید اما به شکل مطلوب وجدید تا در تعطیلات عید سرگرمی برای همه برقرار شود ضمن اینکه مجدانه پیگیر دریافت اعتبار ورزشی از طریق شورا باشید مگر این شوراها باید کجا به درد دل کسی برسند و اصلا کاربرد آنها چیست روستاهایی را سراغ دارم که منتخبین شورای آنها دائما در فرمانداری شهر پیگیر مسائل روستا هستند ولی شورای ده ما چی فقط به خاطر اسم و رسمش کاندید میشند بعدش هم پیچی بابا یک کم به خود بیایید .یک سری به فرمانداری بزنید و مشکلات روستا را عنوان کنید به خدا هیچ کارتون نمیکنند .والله پیش این مردم ساده و صادق و در درگاه خدا مسئول هستید آگر کاری انجام ندهید . ضمنا به اطلاع برسانید تیمهایی که سوابق خوبی از لحاظ اخلاقی ندارند(مثل تیم ا...ر) بهتر است که در این جام شرکت نکنند چون هدف اشاعه فرهنگ اخوت و دوستی و جوانمردی و تواضع و فروتنی نسبت به هم کیش خود است نه چیز دیگر .منتظر دریافت خبر های جدید در مورد این مسابقات از طریق این وبلاگ هستیم .ومن الله توفیق .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد