حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

اختلال در شماره های تلفن

سیستم مخابراتی روستای حصاروئیه دچار اختلال شد.

خبر های رسیده از روستای حصاروئیه حاکی از این است که طی دو سه روز اخیر هموطنان عزیزمان، ساکن در روستای حصاروئیه و سایر نقاط ایران وجهان با اختلال در شماره های مخابرات روستایی مواجه شدند. در اثر بروز این اختلال دو رقم اول شماره تلفن هایی که با ۳۲ شروع می شود به ۰۰ و شماره تلفن هایی که با ۳۳ شروع می شود به ۰۱ و شماره تلفن هایی که با ۳۴ شروع می شود به ۰۲ تغییر یافته است.رقمهای ۰۰  و ۰۱ و ۰۲ به ترتیب جایگزین رقمهای ۳۲و ۳۳ و ۳۴ شده است. هموطنان عزیز جهت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن  ۰۳۹۲۴۴۵۰۱۱۸ تماس  حاصل فرمایند. اما نکته مهم اینجاست که شرکت مخابرات شهرستان شهربابک تنها مردم را دچار سردرگمی کرده است،تغییر شماره تلفن ها متاسفانه بدون اطلاع قبلی صورت گرفته، و این از شاهکارهای شرکت مخابرات میباشد. امروزه که در  کوچه پس کوچه های تمام نقاط دنیا دسترسی به اینترنت کاری بس سهل و ساده است. متاسفانه عدم همکاری شرکت مخابرات  شهرستان  شهربابک مانع  از دستیابی هم روستائیان عزیزمان به این نعمت بزرگ می باشد. اما در عوض به راحتی شماره تلفن های آنها را تغییر می دهد و چیزی جز اعصاب خوردی  برای روستائیان با آنهمه دغدغه خاطر به همراه ندارد. به امید روزی که شاهد این گونه مشکلات نباشیم و مشکل اینترنت نیز به زودی زود حل شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
جواد پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 16:08

از اینکه تغییرات در شماره تلفن هارا اعلام کرده اید متشکریم.ضمنآ شماره ۳۲ نیز به ۰۰ تغییر یافته است.

خدا نگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد