حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

معرفی کوههای منطقه

کوهها

روستای حصاروئیه با آنکه در منطقه ای گرم و خشک واقع شده ٬اما دارای چندین نقطه کوهستانی می باشد٬که جذابیت خاصی به این منطقه داده است. از جمله کوههای معروف این منطقه می توان به کوه حصاروئیه ٬هفت کوه ٬پیر قوچان و کوه دو سر اشاره کرد که هر ساله در ایام نوروز پذیرای علاقمندان زیادی از گردشگران به این روستا می باشد.هفت کوه طولانی ترین و بلند ترین کوه این روستا است که در میا رشته کوههای آن چاهی به نام چاه قندو وجود دارد که در تمام روزهای سال پر از آب بوده و به خصوص در فصل بهار اگر بارندگی منطقه مناسب باشد آب چاه سر ریز می شود. این قضیه یکی از پدیده های نادر در این حوالی می باشد .   

بزودی عکسهای این نقاط دیدنی در وبلاگ قرار میگیرد هم اکنون به علت عدم داشتن دوربین دیجیتال که از ضروریات وبلاگ نویسان می باشد از همه شما عزیزان بازدید کننده عذر خواهی کرده٬ که فعلا قادر به تماشای این مناطق زیبا نمی باشید.

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 21:58

از مسئولین مخابرات تقاضا داریم که جهت ارتقاء سیستم مخابرات وحذف پیش شماره برای تماس با سهرستان اقدام نمایند تا جوانان بتوانند با اینترنت ارتباط برقرار نمایند



متشکریم

محمد جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 17:02

با سلام خواهشمند است از مسئولین تقاضا شودبا توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان گاز رسانی واسفالت ریزی پی گیری شود

جواد جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 16:55

دوست عزیز جهت ارتقاء سطح زندگی مردم و جلو گیری از بیکاری و تبعات آن خواهشمند است از مسئولین شهرستان و استان طلب یاری رسانی به مردم این روستا و روستاهای همجوار فراموش نشود. مخصوصآ امسال که با خشکسالی مردم به شدت تحت فشار اقتصادی می باشند.


موفق باشید یک دوست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد