حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

حصاروئیه محبوب قلبها

حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد. allahdini1981@gmail.com آماده دریافت مطالب و نظرات ارسالی شما میباشد.

معرفی

روستای حصاروئیه از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان میباشد.این روستابا مساحتی حدود 900 کیلومتر مربع در ۱۵ کیلومتری شرق شهربابک واقع شده و با توجه به مهاجرت روستائیان و کمبود امکانات در روستاها ٬در حال حاضر دارای جمعیتی حدود ۳۰۰ نفر می باشد. شغل اصلی مردم این روستا اغلب کشاورزی و دامداری می باشد که از این طریق امرار معاش می کنند که البته با وجود خشکسالی های چند سال اخیر مشکلات عدیده ای را برای روستائیان به همراه داشته است . 

 

 روستای حصاروئیه دارای یک دبستان ۵ کلاسه بوده که البته به علت کمبود دانش آموز هر ساله تعداد دانش آموزان آن متفاوت بوده و هم اکنون با ۶ دانش آموز همچنان مشغول آموزش کودکان روستاست. روستای حصاروئیه همچون روستاهای دیگر کشور عزیزمان ایران٬ پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از نعمت آب اشامیدنی سالم و در سالهای اخیر از نعمت تلفن و گاز برخوردار شد. از خصوصیات مردم این روستا مهربانی٬ساده زیستی٬مهمان نوازی و مردمی خونگرم می باشند. تاریخ نشان داده است با اینکه جوانان از حداقل امکانات بهره مند بوده اند اما با توانایی ها و پشتکار فراوانی که داشته اند توانسته اند مدارج بالای علمی را طی نمایند و از افتخار آفرینان این روستا باشند.

نظرات 6 + ارسال نظر
سفر به دور دنیا سه‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 20:14 http://visitworld.blogsky.com

سلام و درود.
به شما برای وبلاگ هدفمند و زیباتون تبریک میگم.
همچنین از شما دعوت میکنم به وبلاگ من سر بزنید که در اون جاذبه های دنیا به همراه تصویر و آدرس روی نقشه و همینطور ویدئو معرفی شده اند. امیدوارم لذت ببرید و اگر تمایل داشتید ممنون میشم مارو در وبلاگ خودتون لینک بفرمایید.
با تشکر شیما مهدوی

امیر جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 20:19

دوست عزیز ابتکار جالبی بود پیشنهاد میشود اخبار بیشتری بخصوص اخبار شهربابک و حصاروئیه در این وبلاگ قرار دهید
موفق باشید

علی یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 19:20

با سلام امروز برای اولین بار با سایت شما آشنا شدم .امیدوارم که تلاش شما برای معرفی روستای حصاروئیه با معرفی شخصیت های برجسته این روستا و زندگی نامه آنها کاملتر گردد.
موفق وموید باشید.

حسین دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 23:17

با سلام
دوست عزیز لطفا عکس از روستای زیبای حصاروئیه و مصاحبه با مردمان این روستا فراموش نشود

علی یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 23:39

دوست عزیز از ابتکار شما خوشحالیم موفق باشید

یک دوست شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 19:21

دوست عزیزم
از دیدن این وب لاگ بسیار خوشحال شدم امیدوارم در پناه امام زمان در راهی که شروع کردی موفق باشی .
ما همراه تو هستیم و خوشحال می شویم که در هرچه پربار تر شدن این وب لاگ تو را یلری دهیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد